Giant Bomb News

166 Comments

Thursday Night Throwdown 4/26: Super Monday Night Combat

So cross-promotional, it's probably illegal in this country!

We've teamed up with the generous, clever technologists over at Uber Entertainment to help make this week's Thursday Night Throwdown a little more special...er. Yeah, we'll be playing Super Monday Night Combat with you and yours starting at 4PM Pacific Time, cuz that's jus' what we do. There will probably be some cameo appearances from various stone-cold murderers at Uber Entertainment, but, hey, check this shit out, you can also play as the fucking Luchadeer! Basically! Watch this trailer, go to the website, and get your damn code! Do it quick, though. As soon as TNT is over, we are shutting down the Luchadeer code machine, possibly (probably?) possibly forever!

If you want a chance to play with us, and a select, elite few members of the Uber posse, send a Steam friend request to GBTNT, and be ready to sizzle at 4PM Pacific Time!

166 Comments
  • 166 results
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Posted by Ryan

We've teamed up with the generous, clever technologists over at Uber Entertainment to help make this week's Thursday Night Throwdown a little more special...er. Yeah, we'll be playing Super Monday Night Combat with you and yours starting at 4PM Pacific Time, cuz that's jus' what we do. There will probably be some cameo appearances from various stone-cold murderers at Uber Entertainment, but, hey, check this shit out, you can also play as the fucking Luchadeer! Basically! Watch this trailer, go to the website, and get your damn code! Do it quick, though. As soon as TNT is over, we are shutting down the Luchadeer code machine, possibly (probably?) possibly forever!

If you want a chance to play with us, and a select, elite few members of the Uber posse, send a Steam friend request to GBTNT, and be ready to sizzle at 4PM Pacific Time!

Staff
Posted by BobStickman

This time it's SUPER!

Posted by Tonic7

That is insanely cool.

Posted by cyraxible

I think that site done broke.

Posted by MyaSharona

Great promo! =)

Posted by Mumrik

Three different browsers and none of them do shit when I press the button on their page.

Edited by Physic

@cyraxible: Yeah I'm having problems too. Nothing happens when you click submit.

EDIT: Seems to be working now, I just got my code.

Posted by Athenor

I can't seem to get it to e-mail me, or show any confirmation that the button is working. Whee.

Posted by bgradio

Got it before trouble started brewing, whew.

Posted by Shaanyboi

....was Jeff voicing that character???

Posted by Strife777

Wow! That's pretty fucking sweet. Good for you guys.

Posted by Chim21

Awesome skin for my favorite pro.

Posted by Mumrik
Posted by RecSpec

Awesome Luchadeer skin, but that doesn't change the fact that I'm still intimidated by this game.

Edited by SpunkyHePanda

Gimme the code, stupid button!

Posted by Hot_Karl

@Athenor said:

I can't seem to get it to e-mail me, or show any confirmation that the button is working. Whee.

Same here. I'll just wait it out a bit.

Posted by m16mojo2

@VinceNotVance said:

@Athenor said:

I can't seem to get it to e-mail me, or show any confirmation that the button is working. Whee.

Same here. I'll just wait it out a bit.

This ^^^^^^^^^^^

Posted by CableCarrier

This is fantastic. Too bad that I am terrible at playing the wrestler guy.

Posted by Athenor

@m16mojo2 said:

@VinceNotVance said:

@Athenor said:

I can't seem to get it to e-mail me, or show any confirmation that the button is working. Whee.

Same here. I'll just wait it out a bit.

This ^^^^^^^^^^^

Just to help out the codemonkies, I've only tried it on Chrome so far.

Posted by Marz

hey @Ryan who do we add on steam to get on the friend's list for TNT?

Posted by AiurFlux

I shall redeem that code now, and anxiously wait for tomorrow. I only hope I manage to get in, at least once.

MY BODY IS READY.

Posted by rjayb89

4/25? FUCK, I missed Thursday Night Throwdown!

Online
Posted by oldjack327

I haven't stopped repeating "That's Amazing!" outloud to myself since I watched that video.

Holy shit! Now I wish I had the skills to play this game.

Posted by Vorbis

Does this mean Luchadeer gets his own page now? This has to count, by law.

Posted by Woodroez

I got my code, using Firefox.

Posted by Huey2k2

It's a shame I am a terrible vet, this skin does kind of make me want to get better with it though...

Posted by DerekDanahy

This is completely sweet.

Posted by TheMasterDS

I didn't like Monday Night Combat, but I'll take a code! I dunno, maybe I'll play it! Maybe. Being Luchadeer helps.

Posted by permastun

No code here, submit button does nothing, even tried IE.

Posted by Nurve

I clicked submit two times too many, here's some extras.

w5k-5k4a-z4q

cns-kedu-zmn

Posted by dprabon
Posted by limecloud

WORD

Posted by onan

@Shaanyboi said:

....was Jeff voicing that character???

Nope. Jeff isn't that versatile with the voices and the cadence is wrong. He's affecting a very subtle Southern drawl. That's probably whoever they got to do voicework for that character.

Posted by RetroVirus

Super MNC is really fun!

Posted by Encephalon

Mother of God...

Posted by onan

It's not working for me at all in IE or Chrome. If anyone is able to get it and ends up with a space, can they PM one to me? Thanks.

Posted by Joeku

Woo! Got one.

Anyways, yeah, who do we add for the TNT? Or maybe it'll be something that they'll say once the show starts.

Posted by Rincewind

The submit button isn't working

Posted by SpunkyJunky

@Joeku said:

Anyways, yeah, who do we add for the TNT?

This.

Edited by l3illyl3ob

@CableCarrier said:

This is fantastic. Too bad that I am terrible at playing the wrestler guy.

The secret is to use his l shift ability, the pull move, judiciously. Pull enemies right next to one of your turrets then immediately grapple them so they're stuck being pounded. Alternatively pull a guy to a precarious spot so you can do your grapple throw and ring them out. Pull dudes 24/7 and win.

edit: The big problem is that the Veteran is no longer free. I was foolish and spent my free $7.50 in store money on a single pro, the Gunslinger.

Posted by Deusx

Oh man thats so cool. Those guys at uber entertainment are a great bunch of people.

Edited by Moonshadow101

Holy hell, this is cool. Have my code safely tucked away.

Also, serious GIANT BOMB STYLE GUIDE question:

...as the fucking Luchadeer...

"The" Luchadeer? Is it not just Luchadeer?

Posted by permastun

Add https:// to the beginning of the url to fix the submit button. https://uberent.com/giantbomb

Posted by biorax

I can't wait.

Edited by Chim21

NOOO! Why did I spend my combat credits on freaking Jumpy Spunky and Massive Air? Now I can't buy the Veteran since he's locked this week...

Posted by MiserableLittlePileOfSecrets

Oh man. I have to participate now. It's mandatory.

Posted by YoThatLimp

@l3illyl3ob said:

@CableCarrier said:

This is fantastic. Too bad that I am terrible at playing the wrestler guy.

The secret is to use his l shift ability, the pull move, judiciously. Pull enemies right next to one of your turrets then immediately grapple them so they're stuck being pounded. Alternatively pull a guy to a precarious spot so you can do your grapple throw and ring them out. Pull dudes 24/7 and win.

edit: The big problem is that the Veteran is no longer free. I was foolish and spent my free $7.50 in store money on a single pro, the Gunslinger.

I am a newb but the gunslinger is so good. Just scored 12K points with her going 23-3

Posted by MrHero

Amazing. Just redeemed the code. So pumped. I love playing Veteran.

Posted by UnrealZer0

I love you guys!

Posted by Stahlbrand

Well, fine. I guess I will DL it after all.

  • 166 results
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4