This topic is locked from further discussion.

#1 Posted by Red12b (9084 posts) -


#2 Posted by Red12b (9084 posts) -

For the longest time I thought the Lyric was Do you believe in love Dr Love,

I thought that it was really redundant, or that he's a shitty love doctor

#3 Posted by TooWalrus (13206 posts) -

Oh shit, have I been posting on the Beta site all day?

#4 Posted by Red12b (9084 posts) -

@TooWalrus said:

Oh shit, have I been posting on the Beta site all day?

Gotta bring the magic over

#5 Posted by aquamarin (555 posts) -

OMG YES!

#6 Posted by Video_Game_King (36272 posts) -

The hell is this?

#7 Posted by Hitchenson (4682 posts) -

Perfect.

#8 Edited by EarlessShrimp (1640 posts) -

I CAN FEEEEL SOMETHING INSIIIIDE ME SAY, I REALLY DON'T THINK I'M STRONG ENOUGH, NOOOOO!

Edit: also, damn you for that thread title. It's now stuck in my head. It's like a fucking infectious disease.

#9 Posted by Cloudenvy (5891 posts) -

I'm okay with this.

#10 Posted by joshthebear (2700 posts) -

Did I accidentally wander into SEASERPENT?

#11 Posted by Animasta (14692 posts) -

who the fuck said yes

ANSWER ME

#12 Posted by AlexanderSheen (5010 posts) -

The better question is: do you believe in love after life?

#13 Posted by Colourful_Hippie (4352 posts) -

@Cloudenvy said:

I'm okay with this.

@Animasta: They think they're strong enough.

#14 Posted by UlquioKani (1059 posts) -

I get bored sometimes too

#15 Posted by TooWalrus (13206 posts) -

I'm pretty sure I made a poll like this in 2010, but it was called "Do you believe in life after LOST?"

#16 Posted by NekuSakuraba (7241 posts) -

Baby dont hurt me. Shit, wrong song.

#17 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -

@Red12b said:

For the longest time I thought the Lyric was Do you believe in love Dr Love,

I thought that it was really redundant, or that he's a shitty love doctor

Man, you are KILLING it today. THIS is how you clutter up a forum Hizang; with HIGH-QUALITY ENTERTAINMENT!

#18 Posted by bartok (2482 posts) -

D. Gypsies, Tramps, and Thieves

#19 Posted by Red12b (9084 posts) -

@Wrighteous86 said:

@Red12b said:

For the longest time I thought the Lyric was Do you believe in love Dr Love,

I thought that it was really redundant, or that he's a shitty love doctor

Man, you are KILLING it today. THIS is how you clutter up a forum Hizang; with HIGH-QUALITY ENTERTAINMENT!

@UlquioKani said:

I get bored sometimes too

Satire!

#20 Posted by TooWalrus (13206 posts) -

@Wrighteous86 said:

@Red12b said:

For the longest time I thought the Lyric was Do you believe in love Dr Love,

I thought that it was really redundant, or that he's a shitty love doctor

Man, you are KILLING it today. THIS is how you clutter up a forum Hizang; with HIGH-QUALITY ENTERTAINMENT!

But the world needs to know how many biscuits you put in your tea...

#21 Posted by jakob187 (21675 posts) -

I've never understood why, but that song always gives me a rock-hard erection.

Now that you reminded me of the lyrics, it played in my head...at work...and now I have a rock-hard erection...at work.

You're an asshole, Red, but I love you.

#22 Posted by ZeForgotten (10397 posts) -
@Wrighteous86  said: 

@Red12b said:

For the longest time I thought the Lyric was Do you believe in love Dr Love,

I thought that it was really redundant, or that he's a shitty love doctor

Man, you are KILLING it today. THIS is how you clutter up a forum Hizang; with HIGH-QUALITY ENTERTAINMENT!

If you wanna call the guy out of his little hiding hole then do it correctly 
Like this: 
 
@Hizang: HEY!
#23 Posted by the_OFFICIAL_jAPanese_teaBAG (4308 posts) -
@Red12b said:

@TooWalrus said:

Oh shit, have I been posting on the Beta site all day?

Gotta bring the magic over

That magic is gone for me now :( 
 
Is it still magical?  
#24 Edited by McGhee (6094 posts) -

@the_OFFICIAL_jAPanese_teaBAG said:

@Red12b said:

@TooWalrus said:

Oh shit, have I been posting on the Beta site all day?

Gotta bring the magic over

That magic is gone for me now :( Is it still magical?

Seaserpent lost its magic the moment my awesome gif thread got spammed out of existence by that random asshole whose name I forgot.

Edit: wait, that wasn't TooWalrus was it? Was it? If so, fuck you. If not, sorry.

#25 Posted by ShaggE (6459 posts) -

Fun fact: This song and Doom 2 are inextricably linked in my mind. I had the radio on while playing Doom 2 when this song first came out, and for some reason, it stuck.

#26 Posted by the_OFFICIAL_jAPanese_teaBAG (4308 posts) -
@McGhee said:

@the_OFFICIAL_jAPanese_teaBAG said:

@Red12b said:

@TooWalrus said:

Oh shit, have I been posting on the Beta site all day?

Gotta bring the magic over

That magic is gone for me now :( Is it still magical?

Seaserpent lost its magic the moment my awesome gif thread got spammed out of existence by that random asshole whose name I forgot.

Edit: wait, that wasn't TooWalrus was it? Was it? If so, fuck you. If not, sorry.

NOOOOOO!  Wow what an asshole, that gif thread was beautiful.....  
#27 Posted by Sursh (243 posts) -

@Red12b said:

For the longest time I thought the Lyric was Do you believe in love Dr Love,

I thought that it was really redundant, or that he's a shitty love doctor

really? i always thought the lyrics went like "dooooooreeeeebbbarrrruftaaarutuuuuf".

why does cher overtly fuck with our lyrical comprehension?

#28 Posted by Gamer_152 (14078 posts) -

I'm sorry but this is not a proper discussion. Please keep non-nonsensical threads to the beta forums.

Moderator