• 104 results
  • 1
  • 2
  • 3
#-49 Posted by TheSeductiveMoose (3617 posts) -

Might make something if this is still around tomorrow.

#-48 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -
@biospank said:
" almost finished with the face how long do I have on me? "
I'm thinking end of the week, but if I'm still consistently getting submissions (I doubt it), I'll probably extend it.  You've got plenty of time.  
 
@AlisterCat
said:
" I did an illustration Luchadeer, but I dont think it's anything worth posting. Certainly nothing to do with you. "
Post it just for funsies, why not, maybe?
 
@TheSeductiveMoose said:
" Might make something if this is still around tomorrow. "
The contest will still be going (at least until Saturday), though I don't know how lively the thread will be.  Hopefully we'll get more submissions during the work-week.  I like what I've seen so far, though!
#-47 Posted by AlisterCat (5574 posts) -
@Wrighteous86: Sure. 
#-46 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -
@AlisterCat: Okay, that's awesome.  Mind if I make it my background for my profile?
#-45 Edited by AlisterCat (5574 posts) -
@Wrighteous86: Go ahead. I do a daily design and I just so happened to do Luchadeer the other day. Might do cool baby some time.
#-44 Edited by Wrighteous86 (3782 posts) -
@AlisterCat: Cool Baby would be sweet.  I really like your Bulbasaur, too, though I'm not a big Pokemon guy.
#-43 Posted by DuskVamp (681 posts) -
@Wrighteous86 said:
" @DuskVamp said:

" @Wrighteous86: I've been doing some more detective work :P Andd I dunno, I think you're my competition for Vinny. "

Honey, let's be honest.  You're cute and all, but you're no competition.  What Vinny and I have (in my imagination), is on a whole other level.  It's, like, a spiritual thing. "
Why you gotta make a girl cry :(
#-42 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -
@DuskVamp said:
" @Wrighteous86 said:
" @DuskVamp said:

" @Wrighteous86: I've been doing some more detective work :P Andd I dunno, I think you're my competition for Vinny. "

Honey, let's be honest.  You're cute and all, but you're no competition.  What Vinny and I have (in my imagination), is on a whole other level.  It's, like, a spiritual thing. "
Why you gotta make a girl cry :( "
Because I'm fiercely competitive. I play to win! Crying is a low blow, though, so perhaps we can come to a compromise.
#-41 Posted by EpicSteve (6487 posts) -
@Wrighteous86 said:
" @DuskVamp said:
" @Wrighteous86 said:
" @DuskVamp said:

" @Wrighteous86: I've been doing some more detective work :P Andd I dunno, I think you're my competition for Vinny. "

Honey, let's be honest.  You're cute and all, but you're no competition.  What Vinny and I have (in my imagination), is on a whole other level.  It's, like, a spiritual thing. "
Why you gotta make a girl cry :( "
Because I'm fiercely competitive. I play to win! Crying is a low blow, though, so perhaps we can come to a compromise. "
Everyone is a winner! 
#-40 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -
@EpicSteve said: 

@Wrighteous86 said: 

@DuskVamp said: 
@Wrighteous86 said: 
@DuskVamp said: 

@Wrighteous86: I've been doing some more detective work :P Andd I dunno, I think you're my competition for Vinny. "

Honey, let's be honest.  You're cute and all, but you're no competition.  What Vinny and I have (in my imagination), is on a whole other level.  It's, like, a spiritual thing. "
Why you gotta make a girl cry :( "
Because I'm fiercely competitive. I play to win! Crying is a low blow, though, so perhaps we can come to a compromise. "
Everyone is a winner!  "
Well, technically, I've only got like... 8 prizes.  So it'd be more accurate to say, "Up to and including 8 people may be winners!"    
#-39 Posted by DuskVamp (681 posts) -
@Wrighteous86 said:
" @DuskVamp said:
" @Wrighteous86 said:
" @DuskVamp said:

" @Wrighteous86: I've been doing some more detective work :P Andd I dunno, I think you're my competition for Vinny. "

Honey, let's be honest.  You're cute and all, but you're no competition.  What Vinny and I have (in my imagination), is on a whole other level.  It's, like, a spiritual thing. "
Why you gotta make a girl cry :( "
Because I'm fiercely competitive. I play to win! Crying is a low blow, though, so perhaps we can come to a compromise. "
We'll be together, you'll see, it'll be what great movies are made of.. albeit low budget porn, but you'll see! You'll all see!
 
.. Taking this a bit off topic, back to Photoshop I think.
#-38 Posted by DarkHeroZark (175 posts) -

I maybe too late but...

#-37 Edited by Wrighteous86 (3782 posts) -
@DuskVamp said:

" @Wrighteous86 said:

" @DuskVamp said:
" @Wrighteous86 said:
" @DuskVamp said:

" @Wrighteous86: I've been doing some more detective work :P Andd I dunno, I think you're my competition for Vinny. "

Honey, let's be honest.  You're cute and all, but you're no competition.  What Vinny and I have (in my imagination), is on a whole other level.  It's, like, a spiritual thing. "
Why you gotta make a girl cry :( "
Because I'm fiercely competitive. I play to win! Crying is a low blow, though, so perhaps we can come to a compromise. "
We'll be together, you'll see, it'll be what great movies are made of.. albeit low budget porn, but you'll see! You'll all see!  .. Taking this a bit off topic, back to Photoshop I think. "
That sounds like the kind of thing that should be discussed via PM... haha, inappropriate... besides, Vinny's more of a high-class guy.  Huge production values and everything.
 
@DarkHeroZark: Not at all, this goes until Saturday.  Feel free to submit more!  I only wish I could be as awesome as John Drake.
#-36 Posted by DuskVamp (681 posts) -
@Wrighteous86: I apologize for my crude sense of humour, I just can't help myself sometimes :P
#-35 Posted by DuskVamp (681 posts) -
@Wrighteous86:
#-34 Edited by Wrighteous86 (3782 posts) -
@DuskVamp: Thank you for keeping it clean, finally!  That face fits perfectly with that hand gesture, btw. 
 
P.S. That blonde dude on the right (possibly Drew) looks possessed as shit.  He might want to get that looked at...
#-33 Edited by melcene (3056 posts) -

Woops, almost forgot the reply. 
 
@Wrighteous86:
 
Epic Win: 
 

#-32 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -
@melcene: Haha, that's great, but the cowl makes me look fat... :(  If you'll excuse me, I have to go for a run.
#-31 Posted by melcene (3056 posts) -
@Wrighteous86: Blame the hair.  I had to make the cowl come out wider and taller than it should have (rather than closely fitting your head).  Also, this was just a quick thing done with pencil and a marker, no pretty photoshoppedness.
#-30 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -
@melcene: Yeah, but the idea is still a good one.  Thanks!  So far we haven't had many entries, so it looks like everyone who entered will get something, if they want it.
#-29 Posted by ChristianCastillo (1178 posts) -
@DuskVamp said:
" @Wrighteous86:
"
nice photo shopping skillz
#-28 Posted by DuskVamp (681 posts) -
@ChristianCastillo: 
Thanks :) it's been a while since I've opened up Photoshop
#-27 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -

Only 7 entrants so far, with 8 prizes available.  You're still guaranteed a prize if you're the only person to submit an entry by Saturday!  Now's your chance!

#-26 Posted by Bloodgraiv3 (2712 posts) -
@melcene said:
"Woops, almost forgot the reply. 
 
@Wrighteous86:
 
Epic Win: 
 

 
"

Ill admit, I lol'd. 
#-25 Posted by LordXavierBritish (6320 posts) -

Oh boy, I love unjustly winning contests by default.  

#-24 Posted by FesteringNeon (2164 posts) -
@LordXavierBritish: awesome
#-23 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -
@LordXavierBritish: Haha, you dick.
#-22 Posted by Daniel_Newton (1166 posts) -

 It's like that photo was taken for this very reason
#-21 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -
@Newten said:
"
 It's like that photo was taken for this very reason
"
Okay, now that is damn clever.  Love it!
#-20 Posted by Daniel_Newton (1166 posts) -
@Wrighteous86: Glad you like it!
#-19 Posted by JJWeatherman (14558 posts) -
@Newten said:
"
 It's like that photo was taken for this very reason
"
Damn, this is too good. Now I'll just have to come up with something better.  :)
#-18 Posted by Daniel_Newton (1166 posts) -
@JJWeatherman said:
" Damn, this is too good. Now I'll just have to come up with something better.  :) "
Damn it! I was pretty sure I'd bagged this. Fuck you JJ!
#-17 Edited by Wrighteous86 (3782 posts) -
@Axxol said:

" @Wrighteous86:  
 
Babs and Wrighteous86 merge into one being. I call her... I mean him... I mean it... 
 

"

@Babs

 said:     

 "LMAO!  

 
Pretty fucking hilarious dude, nicely done.  
 
P.S.- You look great in spandex ;)"

Sarah approved! Still no word on Jeff's thoughts on our creepy erotic fan-fiction...   
 
In any case,  I think I made a love connection...    
#-16 Posted by BraveToaster (12589 posts) -
@Wrighteous86 said:
" @Axxol said:

" @Wrighteous86:  
 
Babs and Wrighteous86 merge into one being. I call her... I mean him... I mean it... 
 

"

@Babs

 said:     

 "LMAO!  

 
Pretty fucking hilarious dude, nicely done.  
 
P.S.- You look great in spandex ;)"

Sarah approved! Still no word on Jeff's thoughts on our creepy erotic fan-fiction...    In any case,  I think I made a love connection...     "
Well, that was unexpected.
#-15 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -

Just a reminder: One day left to get your submissions in!  At some point tomorrow, I'll rank the submissions on my own, and then probably toss up a poll to get Giant Bomb's impressions and use that to influence the final decision a bit.  Winners will be notified on Sunday night.  Throw your hat in the ring!

#-14 Posted by crusader8463 (14422 posts) -
@Wrighteous86: Here you go.  
#-13 Edited by Wrighteous86 (3782 posts) -

In exactly 4 hours, I'll stop taking submissions, rank my favorites, and put up a poll for Bombers to vote on.  First thing tomorrow I'll post the results and contact the winners.  If you want to enter, better do it now!

#-12 Edited by super2j (1697 posts) -

Man, what sucks is, around morning time i made an awesome image and posted it in my own thread. If i had not done that, it would have been cake to put ur face in. And i maybe could of won.... i dont know if neticate allows for reposts of images. Oh well, i guess ill enjoy what others are posting. 

#-11 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -
@super2j: Haha, hope no one steals your idea now.  PS If you made that Nintendownload Xpress! poster, you're my hero (even though you got the title all wrong).
#-10 Posted by JJWeatherman (14558 posts) -

Maybe I should mention that my celebrity poker entry is my favorite (of my two). Screw that other one.

#-9 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -
@JJWeatherman: I'll put them both up in the poll, but personally, it's my favorite of your two as well.
#-8 Posted by Sparklykiss (1966 posts) -
@Wrighteous86 said:
"Sarah approved! Still no word on Jeff's thoughts on our creepy erotic fan-fiction...    In any case,  I think I made a love connection...     "
You did not! :O
Moderator
#-7 Posted by Wrighteous86 (3782 posts) -
@Sparklykiss: Oh, I absolutely did.  Although that I posted on his wall... maybe he wanted to save it for a PRIVATE MESSAGE, if you know what I'm sayin'.
#-6 Posted by BraveToaster (12589 posts) -

 Wrighteous Black
#-5 Edited by BraveToaster (12589 posts) -
@Wrighteous86: I hope your friend doesn't mind if I Photoshop his face. 
#-4 Edited by Wrighteous86 (3782 posts) -
@Axxol: I'm sure Kevin will be cool with it, haha.  Just a reminder that if it doesn't relate to Giant Bomb, I can't include it in the contest.  Appreciate the work, though!
#-3 Posted by TheSeductiveMoose (3617 posts) -

 Wrighteous Davis

#-2 Edited by Wrighteous86 (3782 posts) -
@TheSeductiveMoose: Nightmare fuel, sir.  Nightmare fuel. 
 
Uncannily surreal.
#-1 Posted by BraveToaster (12589 posts) -
@Wrighteous86 said:
" @Axxol: I'm sure Kevin will be cool with it, haha.  Just a reminder that if it doesn't relate to Giant Bomb, I can't include it in the contest.  Appreciate the work, though! "
I forgot to add the staff. 
 

#0 Posted by super2j (1697 posts) -
@Wrighteous86:  OK, so i fixed the nintendownload Xpress poster. Thanks for the heads up, i totally did not notice.