#1 Posted by BlackSuitAndTie9 (293 posts) -

So if you have a well known phone like an iPhone, just mention that you have one rather than post an image because everyone knows what that looks like.

But mine's this Verizon phone. I've had it for over a year and it's a pretty good phone.

caption

#2 Edited by Fr0Br0 (3203 posts) -
caption










My cell phone broke...
#3 Posted by BlackSuitAndTie9 (293 posts) -
Fr0Br0 said:
"
caption










My cell phone broke...
"
Reminds me of the commissioner calling a superhero to come to the town's rescue.
#4 Edited by Mindtwist (52 posts) -
Nokia 6300


#5 Posted by sculsoldi3r (1355 posts) -
Fr0Br0 said:
"
caption










My cell phone broke...
"
Haha, blacksuit this thread excists already.
#6 Posted by MrMiyagi (947 posts) -

I have an LG Chocolate Flip.

#7 Posted by Homer (1366 posts) -
iPhone
#8 Posted by Just_Insane (1081 posts) -

yeah...it's huge...get over it...

I've had that batman sticker on there for 2 years lol
yeah....its big....it doesnt fit in any remotely tight pants...
#9 Posted by Bennyishere (1746 posts) -
#10 Posted by Juuni_Kokki (73 posts) -

Samsung SGH-D836

caption

#11 Posted by Shawn (3843 posts) -
Just_Insane said:
"yeah...it's huge...get over it...
I've had that batman sticker on there for 2 years lol
yeah....its big....it doesnt fit in any remotely tight pants...
"
You won.
#12 Posted by MattyFTM (14599 posts) -

Its a silver Samsung E250

caption

Moderator
#13 Posted by Shawn (3843 posts) -
MattyFTM said:
"Its a silver Samsung E250


Yeah, I have the same exact one but it's blue.
#14 Edited by MB (13935 posts) -

OK, I'll bite.  Samsung SCH-i760 Windows Mobile 6.0 Professional. 

caption
caption
caption

Moderator
#15 Posted by kajankua (306 posts) -

sony ericsson s500i


#16 Posted by c1337us (5877 posts) -

I have the 1GB version of the Nokia N95 with the plum colored backing.

caption

#17 Posted by Oriental_Jams (3072 posts) -
c1337us said:
"I have the 1GB version of the Nokia N95 with the plum colored backing.
caption

"
This but the 8GB black one.
#18 Posted by Shervin (26 posts) -

Just ordered a Sony Ericsson G700:


#19 Posted by Krypton (349 posts) -
  Samsung U600
caption


#20 Posted by Agent_Lost (908 posts) -

Sony Ericsson W810i































yep it time to upgrade
#21 Posted by Manks (862 posts) -

Blackberry Pearl.

#22 Edited by Abunai (151 posts) -
Krypton said:
"  Samsung U600
caption


"
snap, although mines in gloss black
#23 Posted by mbman7 (29 posts) -

3G and love it

iPhone

#24 Posted by TwoOneFive (9787 posts) -

ugh i want that 3g iphone

#25 Posted by Just_Insane (1081 posts) -
Shawn said:
"Just_Insane said:
"yeah...it's huge...get over it...
I've had that batman sticker on there for 2 years lol
yeah....its big....it doesnt fit in any remotely tight pants...
"
You won.
"

YAY!!!  *jumps up and down*
#26 Posted by Derios (435 posts) -

that lg shine. It's shit.

#27 Edited by tanline (180 posts) -

i've got a Sony Ericsson C902

Sony Ericsson C902


#28 Posted by psychomode (837 posts) -

I don't have one.

#29 Posted by lawb (60 posts) -

My phone....


LG CU575

#30 Posted by Schizoid (1121 posts) -
yuck










It's ugly, fat, I lost the stylus and the screen is broken.
#31 Posted by Just_Insane (1081 posts) -
psychomode said:
"I don't have one.
"

sorry  :'{
#32 Posted by HazBazz (1924 posts) -
Nokia 5310 Xpress Music
#33 Posted by DazbotAthertron (1014 posts) -
#34 Posted by Jayge_ (10270 posts) -

http://www.akihabaranews.com/en/news_pics/12979/LG_CU400_4.jpg

It's such shit.

#35 Posted by Pezjulo (254 posts) -
kajankua said:
"sony ericsson s500i


"I have the same phone. Its awesome

#36 Posted by Jolly_Lolly (3593 posts) -
Pezjulo said:
"kajankua said:
"sony ericsson s500i


"I have the same phone. Its awesome

"
That looks pretty sweet. I have some sort of Verizon LG phone. Its been abused though :(
#37 Posted by Cube (4382 posts) -
Samsung U510
#38 Posted by NateDogg (503 posts) -

Iphone 8GB model... The original.. no 3G for me.

#39 Posted by Batman (1018 posts) -
caption
But mine has a ton more apps then this one.
#40 Posted by Magnum (375 posts) -
caption
#41 Posted by Evolution (100 posts) -

white iPhone

#42 Posted by Pezjulo (254 posts) -
Magnum said:
"
caption
"
I want one of those
#43 Posted by Bnfbnggbfg (300 posts) -
caption
#44 Posted by RetroIce4 (4433 posts) -
Shawn said:
"Just_Insane said:
"yeah...it's huge...get over it...
I've had that batman sticker on there for 2 years lol
yeah....its big....it doesnt fit in any remotely tight pants...
"
You won.
"
My cousin has a hot pink one of those. Lol.
Here is mine: (Except its white)


#45 Posted by OGCartman (4330 posts) -

RAZR

I use all my money on gaming lol

#46 Posted by davecuk (165 posts) -

Haven't upgraded my phone in years.

SE w850i cost me £300 when I got it, probably worth like £5 now!

Will hopefully replace it with an iPhone 3G or Samsung Tocco if it's any good when I try one out soon.

#47 Posted by Thunder (401 posts) -

ive got an LG Shine i dont feel like finding a picture

#48 Posted by MrMiyamoto (1263 posts) -

I actually find no use of a cell phone so I do not own one..