#1 Posted by Getz (2954 posts) -

Step 1: Find a new user who doesn't look like a possible spammer (avatar, some forum posts or wiki points, etc.)

Step 2: Hold F5 on their profile page for about a minute, check to see if they get the quest

Step 3: Write "Congratulations, you've won!" on their wall

Step 4: Question your usage of time

Is this even funny? I dunno guys, I was really bored.

#2 Posted by FluxWaveZ (19153 posts) -

Prank? Yeah, that sounds more like a waste of time.

Online
#3 Posted by the_OFFICIAL_jAPanese_teaBAG (4307 posts) -

Yeah this is a waste of time...

#4 Posted by musclerider (564 posts) -

Oh man, that'll show 'em.

#5 Posted by Landon (4115 posts) -

Ehhh.....nah.

#6 Posted by PeasantAbuse (5120 posts) -

I'm not new, but feel free to do that to me.

#7 Posted by OllyOxenFree (4969 posts) -
#8 Edited by Aegon (5117 posts) -

People are free to do so with my profile page. In fact, I encourage it.

#9 Posted by onimonkii (2421 posts) -

@H2Oyea said:

People are free to do it with my profile page. In fact, I encourage it.

you're about to get pranked so fuckin hard

#10 Edited by Aegon (5117 posts) -

@onimonkii said:

@H2Oyea said:

People are free to do it with my profile page. In fact, I encourage it.

you're about to get pranked so fuckin hard

Aw yeah, I can't wait. I've been looking forward to this day for so long.

Edit: Thanks for taking the time.

#11 Posted by ShadowConqueror (2993 posts) -

Hell yeah!
#12 Posted by Getz (2954 posts) -

@ShadowConqueror said:

Hell yeah!

YES. One guy!

#13 Posted by Kinsella (59 posts) -

-fartz-

#14 Posted by Getz (2954 posts) -

I should've known; Giant Bomb's forums are filled with party poopers

#15 Posted by the_OFFICIAL_jAPanese_teaBAG (4307 posts) -

Well thanks for taking the time to refresh my page

#16 Posted by Milkman (16226 posts) -

#17 Posted by Knetic2341 (243 posts) -

AW SNAP! YOU ENJOY THOSE COMPLIMENTARY VIEWS! SCUMBAG.

Pranked You Good!

#18 Posted by NathHaw (2748 posts) -

@Milkman: Saw that last night when Alex tweeted it. Still weird.

#19 Posted by StickyW3b (121 posts) -

do me next!

#20 Edited by ZeForgotten (10397 posts) -

@Milkman said:

That still makes me think of those times where Alex tells a joke and absolutely nobody is laughing at it and he forces a laugh out of himself to make the joke look super funny. Does that make me a bad person?

Don't ask me why it reminds me of that, it just does

#21 Posted by mylifeforAiur (3479 posts) -

Zoom, zoom, zoom!

#22 Posted by Getz (2954 posts) -

@Knetic2341 said:

AW SNAP! YOU ENJOY THOSE COMPLIMENTARY VIEWS! SCUMBAG.

Pranked You Good!

Wow, do you always call the people you prank "scumbag" afterwards? Do you have any friends left?

#23 Posted by EveretteScott (1326 posts) -

@ZeForgotten said:

@Milkman said:

That still makes me think of those times where Alex tells a joke and absolutely nobody is laughing at it and he forces a laugh out of himself to make the joke look super funny. Does that make me a bad person?

You mean like what a lot of human beings do?

#24 Posted by ZeForgotten (10397 posts) -

@EveretteScott said:

@ZeForgotten said:

@Milkman said:

That still makes me think of those times where Alex tells a joke and absolutely nobody is laughing at it and he forces a laugh out of himself to make the joke look super funny. Does that make me a bad person?

You mean like what a lot of human beings do?

So far Alex is the only person I've seen doing that so it's news to me. "Telling a joke, akward silence, burst into fake laughter because nobody else is laughing at your terrible joke... nope, nobody laugh yet, keep trying though".. seems strange to me

#25 Posted by Getz (2954 posts) -

@ZeForgotten said:

@EveretteScott said:

@ZeForgotten said:

@Milkman said:

That still makes me think of those times where Alex tells a joke and absolutely nobody is laughing at it and he forces a laugh out of himself to make the joke look super funny. Does that make me a bad person?

You mean like what a lot of human beings do?

So far Alex is the only person I've seen doing that so it's news to me. "Telling a joke, akward silence, burst into fake laughter because nobody else is laughing at your terrible joke... nope, nobody laugh yet, keep trying though".. seems strange to me

It's called a defense mechanism, and yeah lots of people do that.

#26 Edited by ZeForgotten (10397 posts) -

@Getz said:

@ZeForgotten said:

@EveretteScott said:

@ZeForgotten said:

@Milkman said:

That still makes me think of those times where Alex tells a joke and absolutely nobody is laughing at it and he forces a laugh out of himself to make the joke look super funny. Does that make me a bad person?

You mean like what a lot of human beings do?

So far Alex is the only person I've seen doing that so it's news to me. "Telling a joke, akward silence, burst into fake laughter because nobody else is laughing at your terrible joke... nope, nobody laugh yet, keep trying though".. seems strange to me

It's called a defense mechanism, and yeah lots of people do that.

Oh, wait, so what you're trying to tell me is that apparantly "a "lot" of human beings do that" ? It all makes sense! Strange, seems like I already knew that. Ever get that feeling, that someone already told you something and then some other random internet guy comes around and tells you exactly the same thing? :P... To make it clear just so you get it too, I've still only seen Alex do it no matter how many people you are trying to make me believe are making terrible jokes and laughing at them constantly while nobody else is, Alex is still the only person I have seen who does it.... Now leave me alone while I wait for the next guy to come around and tell me exactly the same thing you and that other guy just said :P

Edit: Nobody laughed? ok hold on. HAHAHAHAHAHAHAHA! I'M SO FUNNY! ROFL LOLOL!

#27 Posted by Knetic2341 (243 posts) -

@Getz: I have lost many a friend doing so, yes.

In reality, I don't think I have called someone a scumbag, just sounds like a pretty awful thing to say. Except Scumbag Steve. What a jerk.

#28 Posted by rbysjti (354 posts) -

does it really work?

#29 Posted by Gamer_152 (13970 posts) -

I don't think I really "get it", it doesn't seem like a prank to me. Also, this thread needs less Alex-bashing.

Moderator
#30 Posted by Video_Game_King (34596 posts) -

It sounds like a prank on yourself.

Online
#31 Posted by GunslingerPanda (4480 posts) -

@EveretteScott said:

@ZeForgotten said:

@Milkman said:

That still makes me think of those times where Alex tells a joke and absolutely nobody is laughing at it and he forces a laugh out of himself to make the joke look super funny. Does that make me a bad person?

You mean like what a lot of human beings do?

I know some human beings.

Number of those who do this: Zero.

#32 Posted by Loose (419 posts) -
#33 Posted by crusader8463 (14305 posts) -

How is that a prank?

#34 Posted by AhmadMetallic (18955 posts) -

i despise pranks

#35 Posted by Mr_Skeleton (5117 posts) -

You have too much free time.

@Milkman said:

That is amazing!

#36 Edited by xdaknightx69 (442 posts) -

@Milkman said:

^^wow that is freaky lol

also can i get pranked aswell plz ? lol

#37 Posted by chilibean_3 (1581 posts) -

DAAAAAAAAAAAMMMMMMMMNNNNNNNNN

#38 Posted by Getz (2954 posts) -

Lulz at people on a forum telling me I'm wasting my time

#39 Posted by LetsRockBaby (241 posts) -

Damn kids with yer pranks.