#1 Edited by Aegon (6605 posts) -
#2 Edited by isles (251 posts) -

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Edit; Rex as in Wrex, right Vinny? You scoundrel you.

#3 Edited by adoggz (2081 posts) -

Omg

edit @isles: i thought the same thing too. thats why i had to do this

#4 Posted by Master_Funk (747 posts) -

Congrats Vinny. That kid is gonna have one hell of a father.

#5 Posted by RobKenno (102 posts) -

Will be a kingpin mob boss by the age of 5 congrats!

#6 Posted by xq (18 posts) -

Way to bring another human being onto the planet, jerk...

I mean, CONGRATULATIONS!

#7 Posted by Video_Game_King (36567 posts) -

I know it's gonna sound strange, but I'm hoping that the baby's name is Tronix.

#8 Posted by Zacagawea (1648 posts) -

wat

#9 Posted by Fat_Irish7890 (27 posts) -

CONGRATS VINNY!!!!!

we should send them tiny black t-shirts for the baby, father like son.

#10 Posted by Apparatus_Unearth (3487 posts) -

From the fiiiiine makers of babies.

#11 Posted by StrikeALight (1127 posts) -

Wow?! Congrats, Vinny (and your partner!)

#12 Posted by yoshimitz707 (2532 posts) -

@Video_Game_King: It's Massimiliano Rex Caravella.

#13 Posted by FluxWaveZ (19813 posts) -

...Yeah. Okay. I've always thought that Vinny would be the first to leave GB. This makes me think of that thought, for some reason... 
 
Congrats to him.

#14 Posted by Aegon (6605 posts) -
@Video_Game_King said:

I know it's gonna sound strange, but I'm hoping that the baby's name is Tronix.

Massimiliano Rex.
#15 Edited by IAmNotBatman (688 posts) -

Congratulations! Not to be an asshole but, name's very uhhh... different? Maybe it's common or means something awesome in Italy, Massimiliano Rex Caravella will be this chap's name for those who wanna know.

#16 Posted by Video_Game_King (36567 posts) -

@yoshimitz707 said:

@Video_Game_King: It's Massimiliano Rex Caravella.

SOMEBODY GET THIS KID A PIPE!

#17 Posted by Apparatus_Unearth (3487 posts) -

It's Massimiliano Rex Caravella.

#18 Posted by xq (18 posts) -

Max King, that sounds like a Vinny name.

#19 Edited by Aegon (6605 posts) -
@IAmNotBatman said:

Congratulations! Not to be an asshole but, name's very uhhh... different? Maybe it's common or means something awesome in Italy, Massimiliano Rex Caravella will be this chap's name for those who wanna know.

I like it when people give their kids rarely used names. That's what I want to do when I have kids. 
#20 Posted by weegieanawrench (1947 posts) -

VINNY. DUDER. Congrats!

#21 Posted by KWA223 (63 posts) -

Congrats Vinny!

We're all aunts and uncles now :D

#22 Posted by demonknightinuyasha (504 posts) -

Congrats! Mini Vinny hehehehe

Online
#23 Posted by UnrealDP (1256 posts) -

It's weird looking at someones baby pictures when you really don't know them, but I guess it was posted on twitter, so it's fair game I guess? I dunno, it still feels super weird...

#24 Posted by Milkman (17808 posts) -

For the record, Massimiliano means "greatest" in Italian.

This baby is going to be bad ass as shit.

Online
#25 Posted by AlexW00d (6692 posts) -

I wondered how long after the tweet the creep thread would pop up.

#26 Posted by ViktorWithAK (31 posts) -

That's awesome!. I had no idea him and his wife were expecting. Congratulations Vinny!

#27 Posted by plop1920 (457 posts) -

Congrats vinny!

#28 Posted by Murtaug (326 posts) -

The meaning of the name is "Greatest".

Congrats Vinny!

#29 Posted by Cathryn (574 posts) -

Congrats Vinny and partner! He is absolutely beautiful! <3

#30 Posted by Excast (1132 posts) -

Congratulation Vinny!  He has your hair line.

#31 Posted by Tim_the_Corsair (3053 posts) -

That's fantastic, congratulations Vinny!

#32 Posted by AlexW00d (6692 posts) -

@H2Oyea said:

@IAmNotBatman said:

Congratulations! Not to be an asshole but, name's very uhhh... different? Maybe it's common or means something awesome in Italy, Massimiliano Rex Caravella will be this chap's name for those who wanna know.

I like it when people give their kids rarely used names. That's what I want to do when I have kids.

It's the Italian version of Maximillian, you guys are dumb.

#33 Posted by Legendary (151 posts) -

Yeah, that's his son alright. Congrats Vinny.

#34 Edited by IAmNotBatman (688 posts) -

@H2Oyea: Yeah, there's something to be said for that I suppose. Should have called him Vinny Jnr though.

@AlexW00d: I feel it right now.

#35 Posted by RadixNegative2 (531 posts) -

Oh man congrats Vinny!

#36 Posted by Aegon (6605 posts) -
@Murtaug said:

The meaning of the name is "Greatest".

Congrats Vinny!

My guess is that Maximilian is the anglicized version? 
#37 Posted by Levius (1297 posts) -

@Milkman said:

For the record, Massimiliano means "greatest" in Italian.

This baby is going to be bad ass as shit.

Greatest King Caravella.

One hell of a name.

#38 Posted by louiedog (2381 posts) -

That family is going to have the best baby videos of all time.

#39 Posted by Cloudenvy (5874 posts) -

Man, I wish Vinny was my dad........I mean, what.

#40 Posted by MooseyMcMan (11920 posts) -

Congrats Vinny!

#41 Posted by eroticfishcake (7854 posts) -

I know it's extremely young but I can sort of tell that's Vinny's kid by looking at it. Something about that face...huh. Anyway, didn't know they were expecting so congrats to them.

Relevant
#42 Posted by Hockeymask27 (3687 posts) -

Congrats vin dawg

#43 Posted by Aegon (6605 posts) -
@AlexW00d said:

@H2Oyea said:

@IAmNotBatman said:

Congratulations! Not to be an asshole but, name's very uhhh... different? Maybe it's common or means something awesome in Italy, Massimiliano Rex Caravella will be this chap's name for those who wanna know.

I like it when people give their kids rarely used names. That's what I want to do when I have kids.

It's the Italian version of Maximillian, you guys are dumb.

I knew that, I'm not dumb. The point is that it's not spelled that...bah, don't ruin the moment. 
#44 Posted by ArbitraryWater (12631 posts) -

Congrats on the baby Vincent!

Online
#45 Posted by Mento (3123 posts) -

They're both names that mean "awesome". It's definitely fitting. But since I'm into the whole brevity thing, I shall be calling him VinPup.

Congrats to Vinny! Over/under that his first word is cunt?

Moderator
#46 Posted by EpicBenjamin (669 posts) -

Congratulations, Vinny!

#47 Posted by Captain_Felafel (1688 posts) -

Holy shit! Congratulations Vincenzo!

#48 Posted by Sjupp (1943 posts) -

Creepy therad is creepy.

#49 Posted by SuperTess (149 posts) -

Well there's a darn good reason for not going to PAX East! Congrats, Vinny!

#50 Edited by Murtaug (326 posts) -

@H2Oyea: Yep, the name is not nearly as uncommon as people think. It is maybe uncommon in America though. I am from Italy, I actually have a couple Massimiliano's in my family.