#1 Posted by Luca717 (107 posts) -

im playing through x, and got the snorlax, however never cared for that pokemon. maybe some of you have killed it by accident and want it? idk but id rather give it to another person then let it sit in my box.

i was really hoping that someone has a heracross or larvitar from y to trade me, preferably lower level less then 30 so i can use it lol.

lemme know!

#2 Posted by Evan223 (91 posts) -

I don't need a snorlax, but will gladly trade you a larvitar for some X exclusives.

#3 Posted by TehBuLL (612 posts) -

pfft everyone has a snorlax. try again.

#4 Posted by Luca717 (107 posts) -

@tehbull: I know everyone has a snorlax. Maybe they want 2..

#5 Posted by Luca717 (107 posts) -

@evan223: who do you need. I will keep an eye out and catch one. I'm only 5 hours in

#6 Posted by DystopiaX (5310 posts) -

how you not gonna like Snorlax like that :(

he's my favorite pokemon

#7 Posted by Evan223 (91 posts) -

@luca717: I'll have a look tomorrow, it's pretty late here (UK) the Larvitars are level 1 btw.

#8 Posted by CynicalBuzzard (240 posts) -

I am not a fan of Snorlax either.

#9 Edited by Captain_Felafel (1573 posts) -

If it's a female, I'll gladly take it off your hands. :)

#10 Edited by Ravenlight (8040 posts) -

I don't even own Pokemon X or Y but my answer whenever anyone asks if I want a Snorlax is always yes!

#11 Posted by Luca717 (107 posts) -

@evan223: thanks man! level doesn't matter to me. with this exp share things seem to move fast. last i played was gold and silver a bit. only really got into blue and red this whole thing is new to me lol

#12 Posted by Luca717 (107 posts) -
#13 Posted by HatKing (5953 posts) -

This makes me unreasonably sad. To the point where I want to take your Snorlax just to ensure it a loving home. With another Snorlax to play with.

#14 Posted by NegativeCero (3003 posts) -

How can you not like Snorlax? He's basically a giant teddy bear that you can sleep on.

#15 Posted by Itwongo (1198 posts) -

The Snorlax comes back to the bridge after a while if you killed it.

#16 Posted by Canteu (2821 posts) -

My 31 IV HP+DEF Relaxed Snorlax would eat your tiny Snorlax for breakfast!

(It only took 3 tries too!)

#17 Posted by KingSantana (1 posts) -

i need a female snorlax