• 0 results
  • 1
  • 2
  • 3
#1 Posted by Lies (3868 posts) -
  1.  Answer 50 questions right
  2. Submit twenty questions
  3. Get ten in a row correct
 
go go go
 
1000 bonus XP to the first 3,000
#2 Posted by natetodamax (19216 posts) -

#2 to finish! w00t!

#3 Posted by Dany (7887 posts) -

god damn it...
 
if only we could answer questions that pertain to games

#4 Posted by Fallen189 (5050 posts) -

It doesn't help that a lot of the trivia questions are just shit, or wrong.

#5 Posted by sammccallum16 (51 posts) -

damn gotta make up 18 more questions ¬¬

#6 Posted by KaosAngel (13765 posts) -
@Fallen189 said:
" It doesn't help that a lot of the trivia questions are just shit, or wrong. "
Wow, for the first time I fucking agree with you...I just saw two FF questions which were dead wrong, and we both know how much I love FF. 
#7 Edited by natetodamax (19216 posts) -
@mnzy said:

" 10 in a row is nearly impossible, sorry. "

No, it's not. I did it in about 3 minutes. If you don't know the answer, Google the question and chances are it will come up if the question isn't too specific or obscure.
#8 Posted by wwfundertaker (1404 posts) -

On@mnzy: Not impossible mate. 

Only need to create 15 more questions and im done.

#9 Posted by fwylo (3556 posts) -
@mnzy: Very possible.  You are on a Video Game wiki.
#10 Posted by Hourai (2795 posts) -

Did the 10 in a row one to get my 100th quest. Don't think I'm going to do the other two. 

#11 Posted by Video_Game_King (36272 posts) -

Good thing I had a lot of it done already. #4, hooray for me.

#12 Posted by Symphony (1912 posts) -
@natetodamax said:
" @mnzy said:

" 10 in a row is nearly impossible, sorry. "

No, it's not. I did it in about 3 minutes. If you don't know the answer, Google the question and chances are it will come up if the question isn't too specific or obscure. "
*coughs* Or just refresh the page so a new question pops up, but you didn't hear that from me.
#13 Posted by Rinkalicous (1340 posts) -

5th! The site just received an influx of Fur Fighters questions. Enjoy!

#14 Posted by Marino (4749 posts) -
@Fallen189 said:
" It doesn't help that a lot of the trivia questions are just shit, or wrong. "
Flag the bad/wrong ones.
Staff
#15 Posted by Make_Me_Mad (3109 posts) -

I don't know if I want to complete the last one... I'm afraid of flooding the wiki with crappy questions, and I can't come up with any good ones.

#16 Posted by The_Laughing_Man (13629 posts) -
@Marino said:
" @Fallen189 said:
" It doesn't help that a lot of the trivia questions are just shit, or wrong. "
Flag the bad/wrong ones. "
I demand you approve my Lost planet 2 questions. 
#17 Posted by Phished0ne (2531 posts) -

man i made like 5 trivia questions when the feature came out 
 
this angers me. =P

#18 Posted by KillerBears (248 posts) -

These quests just remind me how absolutely terrible the trivia questions on this site are. Why the hell would I be expected to know the name of a country in Sacred 2 and then which wrestler was NOT in a recent WWE game. I know you can refresh the page, but it's still stupid.

#19 Posted by Lies (3868 posts) -
@Marino said:
" @Fallen189 said:
" It doesn't help that a lot of the trivia questions are just shit, or wrong. "
Flag the bad/wrong ones. "
the fuck is this
 
he is clearly a moderator
 
I clearly do not have the 1984 quests
 
yet again
 
FFFFFUUUUUUUUUUU
#20 Posted by Fallen189 (5050 posts) -

In other news, it's gonna add a whole bunch of new questions to the site. Good times!

#21 Posted by mracoon (4976 posts) -

I'd already achieved all of them but I had to answer and add a new question just to make it count. 11 to finish.

Moderator
#22 Posted by Marino (4749 posts) -
@Phished0ne said:
" man i made like 5 trivia questions when the feature came out  this angers me. =P "
It's retroactive.  Just add one new one and you'll see that you have 6 then.
Staff
#23 Posted by papercut (3527 posts) -

Wow, I answerd 1 question and made 1 and got two from that. Guess I played a lot with the quests before. 12th!

#24 Posted by Marino (4749 posts) -
@Lies: Yeah, that set is kinda buggy.  Here's another shot.
Staff
#25 Posted by Lies (3868 posts) -
@Marino said:
" @Lies: Yeah, that set is kinda buggy.  Here's another shot. "
Nope :(
 
Oh well I'm active enough here that when it does get fixed it won't be a huge problem to get done.
 
Still annoying.
#26 Edited by fwylo (3556 posts) -

#20. Crazy how much the site slows down when a quest set comes up like this haha.
 
Yummy XP

#27 Posted by ajamafalous (12121 posts) -
@Lies said:
" @Marino said:
" @Fallen189 said:
" It doesn't help that a lot of the trivia questions are just shit, or wrong. "
Flag the bad/wrong ones. "
the fuck is this  he is clearly a moderator  I clearly do not have the 1984 quests  yet again  FFFFFUUUUUUUUUUU "
Yeah, shit's busted, same thing happened to me several times.
#28 Posted by Hailinel (25201 posts) -

#17 to finish.  Not too bad, though wow, someone needs to go through and clear out the questions anyone has flagged as inaccurate.

#29 Posted by FluxWaveZ (19376 posts) -

I still hate the trivia section of the site, but I did this for the quest.  #24 to finish.

Online
#30 Posted by natetodamax (19216 posts) -
@Lies: I managed to complete 1984 with no problem. I guess I'm one of the lucky ones.
#31 Posted by FrankCanada97 (4039 posts) -

Good thing I did most of these months ago.

#32 Edited by Milkman (17171 posts) -

The only thing I hadn't done is answered 10 in a row. So, #29 because of it.
 
@Lies said:

" @Marino said:
" @Fallen189 said:
" It doesn't help that a lot of the trivia questions are just shit, or wrong. "
Flag the bad/wrong ones. "
the fuck is this  he is clearly a moderator  I clearly do not have the 1984 quests  yet again  FFFFFUUUUUUUUUUU "

Yeah, I know. Those quests haven't worked for weeks now. It's really annoying.
#33 Posted by Hailinel (25201 posts) -

I've barely even touched this feature in months.  How am I still ranked #10?

#34 Posted by KaosAngel (13765 posts) -

...I finished at #32...really surprised I beat a lot of other people.  O_o

#35 Posted by TheThirstyWhale (67 posts) -

creating the questions is miserable 
i have to 19 more? 
 
side note, it looks like it carries over your stats so the 50 correct questions didn't take too long
#36 Posted by KaosAngel (13765 posts) -
@epilepsy said:
" creating the questions is miserable i have to 19 more?   "
Dude...just make really easy True/False ones if you're in a rush.  I'm at work at the moment, and don't get out for a bit...so I just put stuff like "Squall is the only character in FF8 who is playable and uses a GunBlade", and the correct answer is FALSE (DUH)!   
 
Cause Siefer is playable too during the Landing sequence.  >.>
#37 Posted by zudthespud (3283 posts) -

If you guys are struggling with streaks you can refresh the page and it will come up with a new question. 
 
#41!

#38 Posted by zombie2011 (5027 posts) -

I normally don't care about quest but i was already half done with this quest when i logged in so i just finished it. 37th.

#39 Posted by damswedon (3200 posts) -

#40

#40 Posted by Allprox (553 posts) -

45th, woo!

#41 Posted by rargy (437 posts) -

haha, answered one question and finished 2 of the quests.  Not sure if i want to submit my own trivia though.

#42 Posted by KaosAngel (13765 posts) -
@rargy said:
" haha, answered one question and finished 2 of the quests.  Not sure if i want to submit my own trivia though. "
Doooooo it, the more hits GB gets from this...the more monies they get....the more monies they get the better content they can provide....the better content they provide the more users join the site....the more hits GB gets from this....
#43 Posted by Toxin066 (3319 posts) -

There's a question about how many balance games are in wii fit that has an error. Our wiki page says 8, the trivia question says 9. Someone botched something somewhere.

#44 Posted by Masfo (95 posts) -

#51 - Took a while to come up with good q's.

#45 Posted by yakov456 (1918 posts) -

Submit 20? No thanks. I'll get the 50 right one and call it a day. A nice change of pace for the quests though.

#46 Posted by Alphawolfy (325 posts) -

Finished 69th... ;) 
Tried to make my trivia questions easy as long as you had played the game. 

#47 Posted by JJBSterling (210 posts) -

Pro-tip: If you're on a streak and you have no idea on the current question, simply refresh your page for a new one.

#48 Posted by DaRaxor (33 posts) -

#80 to finish :).

#49 Posted by Marino (4749 posts) -
@Hailinel said:
" #17 to finish.  Not too bad, though wow, someone needs to go through and clear out the questions anyone has flagged as inaccurate. "
If a question gets flagged enough, it automatically gets removed.
Staff
#50 Posted by Marino (4749 posts) -

It's been about 18 months I guess.  I guess a whole new batch of people can start bitching about my EverQuest questions.  I wonder how frequently they come up now though.

Staff