Portal 2 Comic

Yeah so I made another comic, mostly a filler comic as I'm working on some other projects. Can't say what they are. Enjoy!

Not making any comment on the voice acting, just having some light hearted fun. :-)
26 Comments
27 Comments
Edited by Bones8677

Yeah so I made another comic, mostly a filler comic as I'm working on some other projects. Can't say what they are. Enjoy!

Not making any comment on the voice acting, just having some light hearted fun. :-)
Posted by AhmadMetallic

cant we just buy the game and play it, and talk about it ? 
 
always with the fucking shirts and comics and flash games and podcasts ....

Posted by Bones8677
@Ahmad_Metallic said:
" cant we just buy the game and play it, and talk about it ?  always with the fucking shirts and comics and flash games and podcasts .... "
Awww...don't hate. APPRECIATE!
Posted by Vitor
@Bones8677 said:
" @Ahmad_Metallic said:
" cant we just buy the game and play it, and talk about it ?  always with the fucking shirts and comics and flash games and podcasts .... "
Awww...don't hate. APPRECIATE! "
Appreciated - I like the art style. Quite Penny Arcade-like but with enough personality to stand out in its own terms, nicely done. I also like the fact that the in game shot in the background doesn't leap out at you, the characters seem to merge nicely with it. 
 
Also, it did make me chuckle.  
Posted by AhmadMetallic
@Bones8677 said:
" @Ahmad_Metallic said:
" cant we just buy the game and play it, and talk about it ?  always with the fucking shirts and comics and flash games and podcasts .... "
Awww...don't hate. APPRECIATE! "
im not hating, im just super annoy 
 
this dude can do whatever he want tho no biggie
Posted by mwng

He doesn't mention tea! Spiffing comic none the less old chap.

Posted by Gamer_152

Nice comic, I like it. I'm also very hyped for Portal 2.

Moderator
Posted by SenorTrampoline

Good show old bean!

Posted by Ace829

I say! Today's comic was bloody well-done! I tip my hat to you sir!

Posted by Meteora

Haha, nice comic. I chuckled.

Posted by Bones8677

Thanks for the nice comments everyone. ^_^

Posted by davidwitten22

Don't worry about Ahmad_Metallic, he hates everything and everyone. 
 
I liked it.

Posted by Bones8677

I think what I really like, is the monocle, it's just so much more absurd than the top hat for a camera head. :-)

Posted by AlwaysAngry
@Bones8677: Bloody 'ell mate! Proper right job eh!
Posted by TheMustacheHero

TBH his voice doesn't fit AT ALL.
At least make it some-what robotic like GlaDos's.

Posted by demontium
@Ahmad_Metallic:
Jeez....
Posted by Bones8677
Edited by Toms115

will people just let this british stereotype drop already rofl


Posted by Muttinus_Rump

But the voice is nothing like that.

Posted by MysteriousBob

lol british people r funni u shuld talk good lik americans 
 
Fuck you and your unfunny comic.

Posted by IamNOTatalkingpony

I think this is a jolly old "comic" (is that what the peasants call it?) you have here, good show my dear chap! 
 
p.s I am English so I can be as stereotypical as I want
Posted by Bones8677
@MysteriousBob said:
" lol british people r funni u shuld talk good lik americans  Fuck you and your unfunny comic. "
Well, what crawled up your bum? o_O
Posted by IamNOTatalkingpony
@Bones8677:
Nevermind man, haters gonna hate.
Posted by AlwaysAngry
@MysteriousBob said:
" lol british people r funni u shuld talk good lik americans  Fuck you and your unfunny comic. "
Either you haven't watched the Portal 2 gameplay demo, or you have and you're just too dense to understand the joke.
Posted by CoolDrMoney

I didn't like it

Posted by Bones8677
@CoolDrMoney: Oh? Why's that?
Posted by CoolDrMoney
@Bones8677:  The robot from the Portal 2 demo with the British accent talking a whole mess of British phrases in a one panel comic really pinches my nuts. The wrong way.