• Grievus posted a message in the forum topic Podcast App BeyondPod is Beyond Broken. on the Bombcast board

    Ugh. BeyondPod is the WORST! I switched from iPhone to Android this year and was in need of a good podcasting app. BeyondPod is just a hassle to use and organize. Get Pocket Casts and call it a day.

  • Grievus posted a message on the post Metal Gear Scanlon 4: Loading.

    Hahahahaha holy shit they did not seriously do this for 17 minutes

  • Grievus posted a message on the post Quick Look: Sunset.

    @luddite said:Wow, some people don't want the game to be criticized so much as they want it to be crucified. They pretty much admit over the course of the quick look that the game's only redeeming qu...

  • Grievus posted a message in the forum topic Witcher 3: Wild Hunt Tips & Tricks - Spoiler Free!. on the The Witcher 3: Wild Hunt board

    Another hot tip, days after you've probably finished the game!You can steal whatever you want in front of guards as long as you run away afterwards. They have short attention spans and will immediatel...

  • Grievus posted a message on the post Quick Look: Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious.

    "This is how the world ends. Not with a beat but with a drop."BWWWWAAAAAAAAAAAAHHHHH

  • Grievus posted a message on the post Spring Cleaning 2015.

    Haha. I love how everyone is going through shit and Dan Ryckert is just on the other side of the room stabbing plastic with his new toy. Dan Ryckert, you are my favorite person.

  • Grievus posted a message on the post Quick Look: Battlefield Hardline.

    Haha. Does this take place in the same universe as Infamous?

  • Grievus posted a message on the post Giant Bomb Unplugged: Dungeons & Dragons: Episode 02.

    Hahaha. Oh god. I love Dan's reactions.

  • Grievus posted a message on the post Unprofessional Fridays: 01/16/2015.

    Is it just me or does the fish sound exactly like Invader Zim?? I didn't know Richard Horvitz spoke Japanese.

  • Grievus posted a message on the post Unprofessional Fridays: 01/09/2015.

    What obsession does Dan have with mutilating body parts for money?? This is like the 4th time he's brought it up. And it's usually like $100

  • Grievus posted a message on the post Yep, Platinum's Making a Legend of Korra Game.

    Oh, the game comes out this fall and they can't show us a single ounce of gameplay? Cool. Where do I pre-order?