Ihmishylje's forum posts

#1 Edited by Ihmishylje (413 posts) -
@sagesebas said:

" @Ihmishylje: the part for the comma was towards you, the part after was for everyone. I dunno I think babs kinda flaunts it with what she wears sometimes, I'm more of a t shirt kinda guy "

Like, not wearing much else than a bra on the live show? :P
 
As to what people tend to wear, well... looks are nice, sometimes really nice, but in the end it's all about personality. I know that's a total fucking cliché that most people would* disagree with, but I just can't stand the way most people think, it's a major turn off. The biggest, I'd say.
 
Which isn't to say Ana isn't pretty. She is, very. :P
 
*edited the typo...
#2 Posted by Ihmishylje (413 posts) -
@SethPhotopoulos said:
" @Ihmishylje: OK  Her face, his body. "
Nah. Dave's face, Ryan's body.
#3 Posted by Ihmishylje (413 posts) -
@sagesebas said:
" @Ihmishylje: She is funny, let's keep this one clean though I really dislike how everyone was talking about babs on the chat "
Oh, did I say something indecent? I kinda know what you mean, I'm a fairly open guy about this sort of stuff and I think others ought to be too, but I get the feeling that Sara isn't, she probably finds the attention uncomfortable, if flattering.
#4 Posted by Ihmishylje (413 posts) -
@SethPhotopoulos: I just threw up a little in my mouth.
#5 Posted by Ihmishylje (413 posts) -
@sagesebas: Yeah, it wouldn't take all that much persuading to make me go gay for the man. But we're getting sidetracked here, this is supposed to be an Ana Appreciation Thread!
#6 Posted by Ihmishylje (413 posts) -
@sagesebas: Yeah, Dave is way more awesome than Drew.
#7 Posted by Ihmishylje (413 posts) -
@Axxol said:
" Never heard of her until the Big Live Show. She's kind of cute imo. "
I saw her on some Tested video and heard her on the Comic Vine podcasts not all that long ago. And she was showing off her moves in the Comic Vine ComicCon coverage. She's hot. They should put her on the podcasts and infront of the camera more often!
#8 Posted by Ihmishylje (413 posts) -

I would've tried my luck, had I been there, definitely.

#9 Posted by Ihmishylje (413 posts) -
@MarkWahlberg said:
" You are not the medal your avatar wears You are not your HD videos You are not your on time bombcast You are the same decaying organic matter as everything else You are the all-seeing non-paying crap of the Webz "
Nice.
#10 Posted by Ihmishylje (413 posts) -
@Impossibilium said:
" @Ihmishylje said:
But as far as selling this site as a product.... Well, I just don't think Giant Bomb is a viable product in our current economical climate.  I guess I don't value this site as much as I thought. But then, money does tend to bring out the worst in people. "
  A site with as much traffic and target demographic as GB can be sold as a product. The staff just don't want it to be. While integrity is awesome and all that, it makes it harder to pay the bills. Until you find that one perfect match up with an advertiser you like money is still leaking, so waiting too long is a bad idea. You either get some dick pills online or you join the internets graveyard. "

I guess I don't communicate myself very well.  A lot of sites get a lot of traffic, yet that doesn't mean they could sell them as a product. I just don't feel like review sites in general can justify a price. The real draw of the site isn't even the reviews etc. but the funny little videos and podcasts of them goofing around, which cost virtually nothing to produce, save for their  "man hours" which I already explained, shouldn't really be man hours to begin with. The rest of the site is just trailers and news, which are essentially ads, even if the site gets no money off them.