OllyOxenFree's forum posts

#1 Edited by OllyOxenFree (5007 posts) -

I just relished I spelled gelp instead of help for the topic.....is there anyway to change that?

You what now?

#2 Posted by OllyOxenFree (5007 posts) -

tree fiddy

#3 Posted by OllyOxenFree (5007 posts) -

lol techland

#4 Posted by OllyOxenFree (5007 posts) -
@humanity said:

"Taking her kids to a, fighting game convention, whatever that is"

One day video games, one day your day will come.

Whatever, that dude knew that she was talking about EVO. He was just holding back his power level. You know he gets all hype 'n shit.

#6 Posted by OllyOxenFree (5007 posts) -
#7 Posted by OllyOxenFree (5007 posts) -

Yes, elaboration is needed. If you are marking up prices on amiibos, gamecube controller adapters, then I'll go by that gentleman's comment.

#8 Edited by OllyOxenFree (5007 posts) -

This game looks beautiful, but holy crap, I hope they improve those running animations. If they keep British accents from the previous game, I'm sold.

When he jumped off the cliff I was expecting him to smoothly transition into a mech. No, it was just an awkward-looking falling animation.

#9 Posted by OllyOxenFree (5007 posts) -

@tuxfool said:

@corevi: yeah. I liked it fine, but the combat didn't blow me away. It was very different and new, which I appreciated. I really liked the exploration and structure even if there were a lot of tedious quests (which I didn't do).

It is a shame those guys seem to have absolutely zero talent at making decent character models. The old game had appalling character textures (likened by somebody to painted faces on eggs).

The models in the new game are better but look really derpy.

Yup, not really fond of the character designs in the last one and in this one. They revised Shulk a bit for Smash Bros. making his look less, as you say, "derpy".

Also the visible ass crack from that one android-thing was pretty distracting.

#10 Edited by OllyOxenFree (5007 posts) -

People are recommending Whataburger as a place to dine at? Oh, those poor future sodium-fueled hearts...