UnrealDP's forum posts

#1 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

@razkazz said:

Definitely Doom 3. I grew to love Quake 4 by the end but, for whatever reason, for the first like 6 hours there aren't tons of enemies, your squadmates kill the atmosphere, and it's just pretty boring. It does pick up and feel more like Quake II for the last 12 plus hours, but Doom 3 is solid throughout. Whichever you choose, make sure to play on hard because in a very un-idlike move they made the normal difficulty of both way too easy.

This! I've also recently played Quake 4 and it's also got some piss poor level design in a spot or two. Just old timey levels where you're sitting around for like 5 minutes trying to figure out the obtuse way you're supposed to advance.

#2 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

I like me a boiled egg. They're just so damn versatile, man.

#3 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

Ta-er-uh-what?

#4 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

Star Wars Republic Commandos needs a damn sequel. It even ends on a cliffhanger and then that one Green Day song plays. Wait, it was actually an Ash song. Same difference.

#5 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

TotalBiscuit can be a TotalAsshole, but he's a smart dude and totally right. The back third does a get conspiracy-ish, but it's an interesting opinion none the less.

#6 Edited by UnrealDP (1221 posts) -

@kommando208 said:

@UnrealDP: Here is a raw screenshot at a different angle, with the important bit magnified:

Er, no. I'm 99% positive that this is a minor photo shop, from looking at your main picture and other pictures. I wanna believe and smit, but nope. I'm no expert thought, so that first picture could just be really crappy. Idk, still helluv skepticle.

#7 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

@kommando208: That second picture with "TNT" is totally photo shopped, so I can't really stand by this actually being on the gun, but hey, benefit of the doubt, I guess.

#8 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

Hahaha, alright, that's rad!

#9 Edited by UnrealDP (1221 posts) -

@SlashDance said:

@Tennmuerti

@UnrealDP said:

@Tennmuerti said:

I'm just going to leave these here:

Holy shit, I didn't think Ubisoft would have the balls to actually try the whole "You're in an animus" thing, but now I'm totally curious. Hoping if it's not that there's at least some weird crossover.

This is from a side mission, a collectors edition bonus missions at that. So it's 99% probably just a neat little crossover imo (i haven't finished the game yet but it seems highly unlikely; there would have been much more buzz about Farcry's 3 story direction otherwise)

Brody does however audibly remark: "hmm weird, i remember this sign from somewhere" (or something along those lines, i don't recall specifically)

I WANT TO BELIEVE !

THAT'D BE TOO RAD. I want to believe that I haven't heard anything like that because people want to keep it a delightful surprise..... siiiiigh, I REEEAAALLLY WANT TO BELIEVE

#10 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

@Tennmuerti said:

I'm just going to leave these here:

Holy shit, I didn't think Ubisoft would have the balls to actually try the whole "You're in an animus" thing, but now I'm totally curious. Hoping if it's not that there's at least some weird crossover.