UnrealDP's forum posts

#1 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

TotalBiscuit can be a TotalAsshole, but he's a smart dude and totally right. The back third does a get conspiracy-ish, but it's an interesting opinion none the less.

#2 Edited by UnrealDP (1221 posts) -

@kommando208 said:

@UnrealDP: Here is a raw screenshot at a different angle, with the important bit magnified:

Er, no. I'm 99% positive that this is a minor photo shop, from looking at your main picture and other pictures. I wanna believe and smit, but nope. I'm no expert thought, so that first picture could just be really crappy. Idk, still helluv skepticle.

#3 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

@kommando208: That second picture with "TNT" is totally photo shopped, so I can't really stand by this actually being on the gun, but hey, benefit of the doubt, I guess.

#4 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

Hahaha, alright, that's rad!

#5 Edited by UnrealDP (1221 posts) -

@SlashDance said:

@Tennmuerti

@UnrealDP said:

@Tennmuerti said:

I'm just going to leave these here:

Holy shit, I didn't think Ubisoft would have the balls to actually try the whole "You're in an animus" thing, but now I'm totally curious. Hoping if it's not that there's at least some weird crossover.

This is from a side mission, a collectors edition bonus missions at that. So it's 99% probably just a neat little crossover imo (i haven't finished the game yet but it seems highly unlikely; there would have been much more buzz about Farcry's 3 story direction otherwise)

Brody does however audibly remark: "hmm weird, i remember this sign from somewhere" (or something along those lines, i don't recall specifically)

I WANT TO BELIEVE !

THAT'D BE TOO RAD. I want to believe that I haven't heard anything like that because people want to keep it a delightful surprise..... siiiiigh, I REEEAAALLLY WANT TO BELIEVE

#6 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

@Tennmuerti said:

I'm just going to leave these here:

Holy shit, I didn't think Ubisoft would have the balls to actually try the whole "You're in an animus" thing, but now I'm totally curious. Hoping if it's not that there's at least some weird crossover.

#7 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

One damn day this thread will be the harbinger of the best news this side of the Eshop, but for now, we wait.

#8 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

Yeah, my mom always had some issues with the phrase "No offence..." so I've kinda just picked up the distaste for those types of "Control yourself better so that I can shit on you" arguments.

#9 Posted by UnrealDP (1221 posts) -

@Akyho said:

All right it seems clear to me that the last few threads I have made have been too dyslexia induced to to be read. I am Scottish and Dyslexic with an ever constant hardship over literacy. As most of my threads start with someone making fun of me, or asking seriously what is my native language which has happened to many fucking times now. Then i say I am dyslexic and then two sides form, one side belittling me the other side overly sympathetic resulting in the thread becoming pointless

So OK folks learned my lesson no more threads.

Dude, don't stop making threads just because dudes on the internet like to fight. You shouldn't stop trying, also just ignore the fighting internet men and keep doing your thing! Seriously, you really shouldn't stop!

Oh, and to be on point, I think that they weren't being self aware of Jeff's review and were in fact just cursing up a storm because that's just how those characters are. If you need to convey the feel of those characters in just a short cameo then you need something cheap like a bunch of cursing. I dunno it's weird.

#10 Edited by UnrealDP (1221 posts) -

@Claude said:

@UnrealDP said:

@Claude said:

Dude, my grammar has gotten way better. Mad props always to Giant Bomb for that and all its peeps.

There ain't enough props in the world for all these GB peeps, brother.

Alright, I mighta been a bit hyperbolic, but this place is still pretty rad.