139 Comments
  • 139 results
  • 1
  • 2
  • 3
Posted by ColumnBreaker

I want this video game.

Edited by jerka707

When i first saw it, I read BIOFORGE, that would have been cool.

Posted by mrshmearo

Ok, need this.

Posted by peterdotorg

This is exactly what I need in my life. I mean this sincerely.

Edited by rubberknuckles

wut?

Posted by Ett

OH MY GOD!

OH MY GOD!

OH MY GOD!

OH MY G.....

Early Access

fuck

Posted by Cloneslayer

MOTHERFUCKING ZIPLINES!

Edited by Fobwashed

This is an awesome wrapper for a standardish action platformer. I'm in =D

Posted by Sessh

I like that Brochete just throws infinite machetes. Looks like it could be pretty cool.

Posted by Video_Game_King

Broforce?

Edited by audioBusting

Hahah, this looks like one of those fake video games that would be played by some kids in a movie or TV show.

Posted by gaftra

I don't know if this will be fun. I DO know I giggled during the whole trailer.

Posted by HammondofTexas

OH YEAH BROTHER!

Posted by Ramone

This seems rather silly.

Posted by SleepyDoughnut

Mothefucking Bees.

Posted by jiggajoe14

I just went through puberty a 2nd time watching that. Oh my manhood.

Posted by Ghost_Cat

Seriously good enthusiasm.

Posted by revizion

HOOOOOOLY SHIIIIIIIIIIT

I demand a Take My Money Button, so that I may fist bump it.

Edited by jonano

I've got the beta of Broforce and Man this game is just pure fun .Buy it

Posted by pyrodactyl

TACTICAL SWINE

Posted by metalliccookies

I thought this was BioForge... Now I am full of sadness

Posted by Buttmonk3y

Whats this game called? I didn't quite catch it.

Posted by Shevar

New Call of Duty looks sick!

Posted by Uberjannie

GAME OF THE YEAR!

Edited by HalfDane1975

Bring on the quicklook/early access look !

Posted by Benmo316

Damn. I'm intrigued. I won't pay for early access but when it's done I think I'll be purchasing it.

Posted by Sackmanjones

Aww no way brooooo. This looks so siiiiiccckkkkk I can't wait to light some bud and play dis sick ass game #bro#420#420bro

Actually it does look kinda neat.......420.

Posted by Fistfulofmetal

Early access... of course.

Edited by takayamasama

OMG BEEEEEEEEEES

I'm sold

Edited by Hulkamaniac

Firing a rifle into the air while balls deep in a squealing hog.

Posted by Rayeth

EARLY ACCESS = NOPE.

Try again when the game is actually out.

Posted by flasaltine

This game is missing Brono and 2poch

Edited by AutomaticOwl

This game has everything.

Edited by katsu044

It has Bees!!! and BRONAN i'm so game

Edited by shinjin977

Best kind of stupid right here.

Posted by MURDERSMASH

LMAO, amazing.

Posted by Supraluminal

This trailer both excited and sated my interest in this game. It's a great 90-second gag. Not so sure about an entire game.

Edited by Fattony12000

Posted by Luxus

I played this about 6 months ago, downloaded it from their site and it was actually pretty fun. Don't hate everytime you see something is Early Access, because come on man, BEES!

Posted by Budwyzer

Ok, BroBot in the game is cool. But where is BROdy Jenner? Also, BROccoli, also Health packs had better be called Brotein.

Maybe just skip the Brody Jenner?

Posted by Viking_Funeral

I can't wait to be part of the Broman Empire! :D ..... No one? Okay, fine.

Ugh, Early Access? Bummer.

Posted by PlasmaMachine

I cannot wait for the likely future installments of Breaking Bro-ad...Force.

Posted by Ben_H

No Rambro?

Edited by Doskias

This feels like a fake game trailer made for GTA4/5's TV stations. It would air between episodes of Republican Space Rangers.

Looks fun, though. I'll take a stab at it.

Posted by CookieMonster

Well this looks fantastic.

Edited by civid

The game had me at MOTHERFUCKING ZIPLINES! Also boss helicopters, because hi there 2009, you were kinda awesome

Posted by AlexanderSheen

Nope...

Posted by MysteriousDrD

OH SHIT THIS LOOKS AWE-Early access. Well, maybe later.

Edited by Pudge

Bought it as soon as they accepted my money. Games like this deserve to be rewarded.

  • 139 results
  • 1
  • 2
  • 3