80 Comments
  • 80 results
  • 1
  • 2
Edited by Subject2Change

brutally painful to watch at first but ended alright.

Posted by mattysen

nice

Posted by Serker

Hey Steve Agee, how you livin?

Straight from the mouth of Tim Schafer: It's a video game, and it's almost done.
all I needed to know.

Posted by Scooper

I'M JACK BLACK BABY AND BRUTAL LEGEND IS AWESOME YOOOOOOWWWW!!!!!!

Posted by Duck44

WoW...just....Wow

Posted by HT101

The Tim Schafer part made that trailer completely awesome.

Posted by SuperDrew

Painful.

Posted by Hairydutchman

Haha nice

Posted by damswedon

jack black knows hes now a parody of jack black ha

Edited by FlipperDesert

Mmm, projectile vomiting, that certainly helped me eat dinner.

... Ah, who am I kidding? *keeps eating*

Posted by Kraznor

Tim Schafer's arrival made everything awesome. That said, I still enjoy Jack Black's goofiness. This game is looking to be fantastic. Hope there is a collector's edition of some sort.

Posted by andrewf87462

Tenacious D!! Baby!!

Posted by Sneakybadger
FlipperDesert said:
Mmm, projectile vomiting, that certainly helped me eat dinner.... Ah, who am I kidding? *keeps eating*
ha same here
fish n chips MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Posted by cc23574

awesome

Posted by MasonL87

DOUBLE FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE!!!!!

Posted by HatKing

Yeah started kind of lame but ended amazing.  "So I filled my body with toxic amounts of anabolic steroids for nothing?"  I hope they make more of these...the "part 1" implies they will.  I'm really looking forward to this now.

Online
Posted by pornstorestiffi

The older i get the more i loathe Jack Black, dont know why that is, used to like him and find him funny as all hell, now he is just annoying the shit out of me.

Posted by KnifeySpoony
@HT101: Completely agree, I was annoyed until he came on.
Posted by Phished0ne

COMING IN ROCKTOBER!!!


when did video game marketing turn into Rock radio-station marketing, next thing you know they are going to be telling us Brutal Legend comes with a "Double Shot" of Led Zeppelin.  Also if your the 100th caller to the "Brutal Legend Hotline" you get a free copy of the game.
Posted by necrophite

I'm really starting to hate Jack Black his latest movies have all sucked and he's become such a sell out in my opinion wish he was never in this game to be honest so the focus wasnt "Oh my gawd it's Jack Black!!" rather "Hey this games looks pretty kickass"

Whatever, guess they needed something to hook in the retards so it doesnt sell as bad as Psychonauts did..

Posted by Reuben

Definitely Jack Black's style lol

Posted by ElectricHaggis

I wonder if KG will make an appearance in the game. 

Posted by GaZZuM

that'll do pig... that'll do

Posted by CL60

lol

Posted by Kazona

I would laugh if it was funny.

Posted by TheClap

Ugh. pass again.

Posted by Origina1Penguin

That seemed rather pointless.

Posted by Number1
necrophite said:
I'm really starting to hate Jack Black his latest movies have all sucked and he's become such a sell out ... [more]
Psychonuauts sucked, it wasnt fun. So maybe im a retard or maybe you are for liking it cause the internet told you to.
Posted by Cirdain

Jack Black could sell a bar that gives you 20+ life.
But I bet Tim Schafer could sell shit for a high price.

Yeah bitches that was a complicated compliment,

Edited by BR4DL3I9H

Wow, 'to next generation games consoles'. Does that mean it is going to be on the xbox 720 and PS3, because correct me if i am wrong, but i am pretty sure that Xbox 360 and PS3 are both THIS generation games consoles.

I am a fan of Tenacious D, and if the reviews seem positive then i might check this out.

Posted by Grillbar
Number1 said:
necrophite said: I'm really starting to hate Jack Black his latest movies have all sucked and he's become such a ... [more]

how can you say that psychonauts sucked those 2 word just dont go together its just plain wrong .
and by the way allways do what the internet tells you to or something bad will happen and i mean like really bad
bad in the way of getting spam mail about sending that mail to 10 other people before the end of the day or something bad will happen bad
Posted by Lowbrow

Puke is fucking metal.

Posted by Aaox

I am going to sell this video. Then the law will finally apply to me!

Posted by MeatSim

Yea that's Jack Black being Jack Black no more no less.

Edited by necrophite
Number1 said:
necrophite said: I'm really starting to hate Jack Black his latest movies have all sucked and he's become such a ... [more]
Hit a nerve did I..

And when did I say I liked Psychonauts? I do (even though I didnt complete it) but I didnt think it was the greatest thing to grace the earth just because it didnt sell well, like a lot of people seem to.

Posted by raidingkvatch

Whoo! Metal! Hell Yeah! Party! etc.

Online
Posted by Coltonio7

That was way funnier than I thought it'd be.

Posted by Coltonio7

That was way funnier than I thought it'd be.

Posted by JackiJinx

That seemed rather awkward to me. None the less, still have the game on pre-order.

Posted by Venatio

Awesome, I thought that was really funny, Jack Black is still hilarious XD

Posted by ArbitraryWater

So I just took a toxic amount of anabolic steroids for nothing?

Posted by theMcNasty

YES!

"Coming this Rocktober"

:)

Posted by spiceninja

Hilarious.

Posted by Xiemos2

dumb.

Posted by NAMMY

That  Jack Black sure is crazy ...

Posted by Doomshine

Hell yeah! Some Iced Earth at the end there.

Posted by cityofdis0

LOL! I love Jack Black.

Posted by Nemesis2K

That video clip was horrible!!! Jack is a goofball that is so far beyond his prime that laughter is possibly the last reaction I could ever get from seeing him "perform". I have a lot of respect for Tim personally but even he couldn't save that clip.

Posted by Kohe321

Hahaha that was epic. Can't wait for this game!

Posted by mrhankey

lol. I liked this. Tim Schaffer looks odd.....

  • 80 results
  • 1
  • 2