331 Comments
Edited by crimsonlordofwar

For some reason Jaffe reminds me of a less funny Louie C.K.

Love the list btw very fresh

Posted by Humanity

I really enjoy Jaffe and it's rad of him to send in a video rather than just a list.

Posted by isawachuck

That was an awesome ending.

Posted by PatVB

Oh man, his daughter is so adorable.

Posted by heavyplay

30 Burps of Jaffe

Posted by CptBedlam

Never stop, Jaffe. Never stop.

Posted by galenblade

Man. When Ryan tweeted that he hadn't got anything from Jaffe, I was seriously disappointed. And this pops up and delivers in an awesome way.

Jaffe's one of those dudes I want to get drunk with and talk about games for hours.

Posted by CptBedlam

@galenblade said:

Jaffe's one of those dudes I want to get drunk with and talk about games for hours.

And the best thing is: I'm pretty sure he'd like to do that, too.

Posted by BD_Mr_Bubbles

Thanks good list.

Posted by Jon93

"I am 7!" I cracked up so hard.

Posted by mbkish

That ending was great. Thanks Jaffe.

Posted by myslead

breaking news

Posted by Ted_Mosby

Laughed incredibly hard at "I am seven!"

Edited by CodeFire

Yeah, the ending was great, and adorable. :D

Keep on keeping on, Jaffe.

Posted by PrioritySeven

Add David Jaffe to the list of guys I want to hear talk about games for hours on end. Giantbomb needs more interaction with him. And that's a wonderful video to close out 2012 with!

Posted by batmancubed

I love hearing from this guy

Posted by Hichael

His daughter is adorable.

Online
Posted by SlashDance

Thirty Flights of Loving bought !

Posted by Stradimus

I love his admittance of just how busy he has been. No worries, Jaffe! Life happens, just make sure you're happy and that's all that is needed! Oh...additionally, I am twenty-six!

Posted by RedCricketChase

This is the most appealing/ approachable I've ever seen Master Jaffe in any form. I'm quite sloshed, if that makes this opinion seem any less/more valuable. Haha :D

Posted by I_Stay_Puft

Better late then never, that'd be cool if we got a video like this for special guests top 10. Really enjoyed it.

Posted by ripelivejam

DIG DEEP INTO JAFFE

Posted by RoyaleWifCheese

Between his games, his opinion, and his children, Jaffe is all-encompassing awesome.

Posted by Jazz2

Great video Mr Jaffe!

Posted by GorillaMoPena

God I want to read all of David Jaffe's dry erase board.

Posted by Lelcar

you are awesome jaffe

Posted by SaturdayNightSpecials
Posted by D_W

I knew this wasn't going to end without an appearance of Jaffe's adorable daughter.

One thing I love about David Jaffe is how incredibly spastic he is. It gives me hope as a fellow spaz that I may make a well loved game or two some time.

Posted by 20183242

That was one of the cutest things I've seen all year. Happy New Year Bombadiers.

Posted by rcath

awesome! beautiful daughter.

Posted by warley

Great video.
I am 36.

Posted by artofwar420

What a beautiful new year surprise!

Posted by steelknight2000

Can Time with Jaffe?

Posted by TOYBOXX

Yay, the video finally works!

The mind of David Jaffe is extremely fascinating. Neurons are flying in this vid!

ADD all the way! lol

P.S. I loved the ending. "I am seven!" "This is breaking news". lol

Posted by TripMasterMunky

@warley said:

Great video. I am 36.

That's great! I am 23.

Posted by Chango

Jaffe! Love the guy.

I played through Thirty Flights of Loving once and really enjoyed it, but I really feel like going through it a second time after hearing Jaffe talk about it.

Posted by sephirm87

@SaturdayNightSpecials said:

How do they work?

Posted by warmonked

lol, that was cute. Looking into 30 flights of lving now...

Posted by RYNO9881

Wow, great ending haha

Posted by RandomInternetUser

Yaaaaay. David Jaffe is awesome.

Posted by liquidcabbage

Thank god something personal and not the usual predictable goty type shit.

Posted by Whirblewind

Jaffe is overpowering. I feel exhausted after this video.

I love this man. Thank you for what you've done for gaming.

Posted by mrfluke

@Whirblewind said:

Jaffe is overpowering. I feel exhausted after this video.

I love this man. Thank you for what you've done for gaming.

@Lelcar said:

you are awesome jaffe

@xobballox said:

Yaaaaay. David Jaffe is awesome.

Posted by Beomoose

David Jaffe > Zodiac MFer

Posted by Woodwater

Well that was god damn adorable.

Posted by Dark_Lord_Spam

Aaawwwwww.

Posted by warxsnake

Love Jaffe, his attention is on great core gameplay mechanics which is the most important thing in games. 

Edited by North6

Fuck yea Lemonade Stand!

Also, completely agree on Mutant Blobs Attack. I haven't smiled that much when playing any other game in the past few months. Great game.