114 Comments
  • 114 results
  • 1
  • 2
  • 3
Posted by PlasticCow

badass 
Posted by CowMuffins

This could be good, or bad. Depends.

Posted by starfox_of_the_damned

looks fun
Posted by starfox_of_the_damned

where do i get the edition with a helmet
Posted by Rmack

Daft Punk? Sold. SO sold.

Posted by goodwood

damn im trying to keep my room free of plastic instruments

Posted by ZeroCast

Hey, you know what? Daft Punk make everything better.
Edited by mattysen

I think Activision have as much of an idea what a DJ is as a 6 year old kid

Posted by DukesT3

dammit.. why did they have to add something good..? 

Posted by Almak

I absolutely love both Daft Punk and Queen but that mix sounds like shit.

Posted by nrain

What the hell are they doing to Queen :@

Posted by Seedofpower

Meh, I can live without this.

Posted by mac512k

I think I want this now

Posted by taco484

I might get this just to see Daft Punk in a video game.

Posted by Oni

Love Daft Punk and Queen but that mix isn't great. Just because they both have Rock in the title doesn't make it good. It's not even in the same key!

Posted by Zabant

christ, why did they make me want this game?
 
It was looking like an easy skip before.

Posted by RyShe

YES!

Edited by JohnnyMcmillen

Oh great; now I need to own this game.

Posted by Canberra

Bless you gentle robots.
Posted by zzZBibboZzz

ROBOTS!!!!!
Posted by FuzzYLemoN

Nice combination. Too bad I care not for this game.

Posted by FCKSNAP
@Almak said:
" I absolutely love both Daft Punk and Queen but that mix sounds like shit. "
Too true. I'll have to actually hear the mixes to see if this thing is worth buying.
 
The bad thing is this game is trying too hard to be for "everybody who likes music".
Posted by Kraznor

Finally a promotional angle that makes sense. Don't really care about anyone else in this game (well, except DJ Shadow) but this is enough to warrant a purchase.

Posted by DriveupLife

I love it how people are still hating on this game even as the October release date is coming quickly, and the guys at Activision are slowly releasing what artists are in the game. 
 
Now all I hear out of these people are, 
" Well that's pretty cool, but I don't need any more plastic controllers" 
"What a shitty mix I could totally lay down a better track" 
" Just buy your own turntables and do your own DJing"
"Rhythm games are for loser shut ins"
 
This game is going to be fucking awesome.

Posted by MikkaQ

Oh my gawd, my favorite rock band and electronic music group in one game?! I now have many reasons to own this. And that mix was awesome, naysayers, pure awesome.

Posted by sixghost

must resist plastic intraments...

Posted by TheMustacheHero

That was...pretty bad D:

Posted by Deusoma

So the game allows you to butcher a good song into a lousy song? Odd method of advertising.

Edited by megalowho

I love Daft Punk, but I love not giving Activision $120 even more.

Posted by Aeterna

That sounded good. 

Posted by killdave

- s o l d -

Posted by KillerKahuna

sweet

Posted by ptc

Nothin' like a little French house music...  Good stuff!
Posted by Demonstride

They have me now.

Posted by DukeTogo

Just lost all interest (what little I had).  I guess I'll just listen to the music.
 
Maybe Daft Punk should get their own game instead, considering the artistic style of their image, a game based on them and their music would be much more fun.  I imagine some form of Rez or Wipeout HD's music mode.

Posted by ep_driver
@Almak said:
"I absolutely love both Daft Punk and Queen but that mix sounds like shit. "

agreed.
Posted by Meltbrain
@ep_driver said:
" @Almak said:
"I absolutely love both Daft Punk and Queen but that mix sounds like shit. "
agreed. "
Agreed again. I really like Daft Punk and that was horrible.
Online
Posted by Azteck

I'm still completely Meh about this game to be honest.

Posted by Milkman

Looks like I'm gonna have to buy another music game. Damn.
 
People on this site are getting really annoying. Every trailer just seems to have a page full of comments saying "Looks like shit" no matter how good the game looks. It seems that sometimes the only thing that people on this site are interested in is Persona 4.

Posted by sprocketbot
@Almak: agreed. I think I heard Freddy Mercury roll over in his grave. 
 
I'm still having trouble associating the actions you're performing with the audio of the song. When you're listening to a song in GH or RB and you see the note chart going by you can see the correlation to the song but in DJ I'm not getting that. Maybe you're supposed to just feel it.
Posted by FlipperDesert

Buyingthisbuyingthisbuyingthisbuyingthisbuyingthis...
 
I'm not gonna lie, they may have sold me on this.

Posted by EgoCheck616

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLD

Posted by Pantalooney

I want a limited edition with a daft punk helmet!!!

Posted by Gregomasta

I can't judge a song by 50 second cut of it, espeically if its a mix, from what I heard It should sound dope.  I trust daft to make quality products most every time, even that shit with Kayne had charm even if the talent came purely from daft.  Getting moar and moar sold, but I'm done with music games such as rb and gh, so I doubt I'll go for the sale on this one, tho I'm sure I'll be playing it at house near me.

Posted by SirThirdFilms

this just sold me daft punk is the best

Posted by lukegib

im getting it 

Edited by theMuse

Daft Punk makes everything awesome.
 
Also about the mix sounding bad: Pretty sure it wasn't played in full since it seems like the trailer cut it around a lot.

Posted by addictedtopinescent

ROBOTS !!!  
FUCK YES, Im so goddamn excited for this I cant describe it, getting it day one.

Posted by nail1080

Well it looks like people are lapping this up like sheep. I don't even consider that noise as music. And after what  Activision Blizzard CEO Robert Kotick said earlier it looks like everyone is falling into the trap. I hope music games fade away but with people hyped just 'cause you have some poor musicians in helmets I've lost hope.

Posted by faustyn
@nail1080 said:
" Well it looks like people are lapping this up like sheep. I don't even consider that noise as music. And after what  Activision Blizzard CEO Robert Kotick said earlier it looks like everyone is falling into the trap. I hope music games fade away but with people hyped just 'cause you have some poor musicians in helmets I've lost hope. "
poor musicians in helmets? god :X
  • 114 results
  • 1
  • 2
  • 3