241 Comments
Posted by DarkFury

 AWESOME!

Posted by MonkeyGekko

 Woo!    

Edited by IronRinn

 
Yay, Endurance Run.
 
Edit: FFS!

Posted by Trnck

 New episode here i come!

Edited by Vager

Awesome. 
 
They should just make it so you get the quest if you comment in the first minute. 
This crazy commenting would die down in a week or two, if that were to happen.

Posted by Wiseblood

 Will brad finally make progress?

Posted by Mysterysheep

  Come on, let's do this, Zach.    

Edited by AdventChild

 Quest!
 EDIT: Fuck me you guys are fast.

Posted by Cauldie

cool 

Posted by Dan

 I can't believe you still have patience for this game

Edited by DiGiTaL_SiN

Meh, I WILL get the very next first post. 
 

 Only F1RST gets pie.
 
 
BTW; Pie >>>> Cake.
Posted by Renegadegd

uhh, guess ill be waiting all day for the VJ one then. its not even listed on the video search.

Edited by wonderhare

C'mon Brad! You can do it!!
 
Edit: BOOM! Creepy lady's down!

Posted by DarkFury

I have quite a connection speed underneath me. Heh.

Posted by Wiseblood

Brad's been playing a similar but better game.  Alan Wake?

Posted by buhssuht

I click refresh after a minute and I already see 15 comments already damn~

Posted by IronRinn
@Wiseblood said:
" Brad's been playing a similar but better game.  Alan Wake? "
Yeah, that's what I was thinking.
Posted by AndrewIngram

weee, I love these, still prefer VJ though.

Posted by dudeglove

rocking

Posted by Arrested_Developer

Only 20 minutes?  Man I miss the Persona 4 days where most episodes were 1 hour.

Edited by Kowbrainz

Could tell death #3 was coming from the signs of impatience and the fact that Ryan just decided to shut up and stop helping. :P
 
Edit: could not help burst into a fit of dumb giggling when you finally did it.

Posted by LordAndrew

That looks pretty ineffective. I don't think attacking her with the golf club really prevents her from attacking you.

Edited by hrichter1

Yay, Brad did something right! 
 
It's shame they stopped so quickly, but I hope we can see some more story progression next episode. Really looking forward to it.

Posted by DiGiTaL_SiN

Cool I guess.

Posted by Oginam

This is making me hate brad. I really hoped he'd get better at the game by now, but it almost seems like he's getting worse.

Edited by ch3burashka

Brad is so fucking angry. I understand, Brad, I understand.
 
Is it an unwritten rule that only Vinny and Brad are allowed to touch the controller? Give Ryan and Jeff a chance!
 
Also, did no one remember the very first dream York had? The kid (apparently, him at 10) was explicitly telling them that the zombies can't see you when you hold your breath, not crouch.
 
EDIT: HOLY FUCKING SHIT WHAT!

Posted by soralapio
@Arrested_Developer said:
" Only 20 minutes?  Man I miss the Persona 4 days where most episodes were 1 hour. "
I couldn't take this shit for an hour. It's depressing to see them struggling so much :(
Posted by Zindrase
@CH3BURASHKA said:
" Brad is so fucking angry. I understand, Brad, I understand.  Is it an unwritten rule that only Vinny and Brad are allowed to touch the controller? Give Ryan and Jeff a chance! "
But that would not be true Endurance Run spirit...
Posted by Vinchenzo

Fuck, how did Brad become a video game journalist? I'm becoming fed-up with his lack of skill.

Posted by Lake

SPOILER:  Brad dies again.

Posted by Catarrhal
@CH3BURASHKA said:
"Is it an unwritten rule that only Vinny and Brad are allowed to touch the controller?"
Unfortunately… yes, it is.
Posted by Garfunkle

Grats on your kill!

Posted by Arrested_Developer

I heard if you fuse the Sugar Doughnut with a cracker you get Black Frost.

Posted by MrBobBarker

I don't know how many times I yelled "run away" at my monitor. Dude, what's so hard about run, shoot, run, shoot? I have no idea how he managed to beat it in the end with that golf club.

Posted by kainen
 What the hell is wrong with you people.  
 
I think it's funny to see ole' B flounder and get worked in the game.  And so what!  That's entertainment!   Don't get all abrasive up in here and start slinging the hate bombs for him, that's just makes you look petulant and it's bad form.  This game is pretty much refined crap except for a little charm so let BR's play simmer a little bit.   You know, because doing some hyper nerd 100% take down everything run is pretty damn boring too so chill.
Posted by Oginam
@Vinchenzo said:
" Fuck, how did Brad become a video game journalist? I'm becoming fed-up with his lack of skill. "
I think he does significantly worse while talking.
Posted by fireflys_locket

YaY! Oh, thank goodness. ^_^;

Posted by Ventilaator

"These guys aren't a problem if I'm shooting them", says Brad, who has died 3 times already in this episode at the hands of those very same normal enemies.

Posted by IronRinn
@CH3BURASHKA said:
"Also, did no one remember the very first dream York had? The kid (apparently, him at 10) was explicitly telling them that the zombies can't see you when you hold your breath, not crouch. "
The crouching is holding your breath. They really got themselves into quite a situation without doing those side quests.
Posted by august

You really really cant blame them for not doing more side quests, when the side quests they HAVE done have been boring with little to no reward. Unfortunately, if they had the infinite smg these would be a lot more fun to watch, but it's not their fault they haven't stumbled across it yet.

Posted by djames216
@kainen said:
"  What the hell is wrong with you people.    I think it's funny to see ole' B flounder and get worked in the game.  And so what!  That's entertainment!   Don't get all abrasive up in here and start slinging the hate bombs for him, that's just makes you look petulant and it's bad form.  This game is pretty much refined crap except for a little charm so let BR's play simmer a little bit.   You know, because doing some hyper nerd 100% take down everything run is pretty damn boring too so chill. "
I completely agree, well said.
Posted by IronRinn

Brad managing to pull this off was amazing. I applaud you, sir!

Edited by Mayu_Zane

Man I totally thought BR was gonna get stuck on this one. Thank goodness Lady Luck gave a little smile at Brad.

Online
Posted by BenderUnit22

The eternal struggle of Brad versus video games continues.

Posted by swimmi34

Woo!

Posted by RVonE

I love you, Brad!! Just keep doing what you do.
Posted by TheWesman

I think Brad is awesome.  But why WHY does he let the zombies get so close?!?  If you can lock on and shoot them from a distance then do that!  Please!  We all know the combat sucks, so just do it the most efficient way possible so we can get back to York and Zach story time.  haha
 
Also, I don't know about the rest of you, but someone needs to tell them...they need to go to the MILK BARN and talk to the owner and buy the map to the haunted tunnel so they can get that WICKED AWESOME MACHINE GUN!!!

Posted by Detrian

A little dumb luck goes a long way should be the motto for BR.

Posted by wrongindustries

So much frustration in this episode. Thankfully you guys got through it.

Posted by Codariocalyx

By the sounds of things Brad has heard about the infinite ammo for the SMG:  
Ryan: "We've got 10 grand buy a bunch of bullets" 
Brad "Uhh that might not be necessary soon"