46 Comments
Posted by ozzy4444


awesome

 

Posted by smitty86

More Legos? Meh

Posted by Soulrivers

Damn

Posted by ThePhantomnaut

Speaking Lego is a thriving language in my local high school.

Posted by Darkraven

do these things really sell so well? im amazed really.

Posted by dck

I'd rather watch them talk like Lego people than buy another one of those games.

Posted by Ketchupp

Hahaha!  How silly!  Silly silly noises.

Posted by Pabba

Yay, more LEGO games! (no sarcasm actually)
Posted by mrsmiley

i love lego games, but never can get more than half way through before losing interest. haha this video was amusing though.

Posted by MysteriousBob
Posted by Darkraven
@MysteriousBob:  hm? was lego indiana jones exploitable in some way? lol really? :D hahaha
Posted by Wuddel

I imagine they are awesome to play together with kids.

Online
Posted by Six

funny to see them acting out the voice work in front of the mic

Posted by MikkaQ

Sweet, these Lego games are fun for a weekend. 

Posted by dillinger

Am I really the only one that can see how completely fake these actors are being this entire video?  None of them give a fuck about this shit, they're talking out of their asses, and the chick is especially terrible at it, especially with her ridiculous responses to "playing" the game. 
 
/rant

Posted by Tober

I love this.

Posted by Hashbrowns

That background music is the theme from The Ultimate Trailer Show!  I'm still irked that HDNet dropped that show.
Posted by WinterSnowblind
@dillinger said:
" Am I really the only one that can see how completely fake these actors are being this entire video?  None of them give a fuck about this shit, they're talking out of their asses, and the chick is especially terrible at it, especially with her ridiculous responses to "playing" the game.  /rant "
I don't think any of them sounded like they weren't enjoying themselves, they're all big Star Wars fans and are only providing their voices because they wanted to.  They voice the characters in the show and I think it's really great that they got the proper voice actors in to do nothing more than make a few funny sounds. 
 
The "chick" you're talking about inparticular just launched a massive line of Star Wars clothing made specifically for women and regularly posts on twitter about Star Wars.  And her response while playing the game was a quote from the character she plays on the TV show.
Posted by Little_Socrates

I loved this video, but the game still looks derp.

Posted by StandStrong

Love the lego games - these actors? Not so much...

Posted by lowestformofwit

come on.
 
everyone must be sick to death of these games by now... surely?

Posted by BasketSnake

I'm sure Nolan North is in there somewhere.

Posted by Vexxan

Lego games are kick-ass, looking forward to it!

Posted by JeffGoldblum

Doesn't using the original actors defeat the purpose of having no actual speech in the game?

Posted by WinterSnowblind
@lowestformofwit said:
" come on.  everyone must be sick to death of these games by now... surely? "
Each new game adds in a load of new options and gameplay features, plus they're all based on different themes.  This one may just be another Star Wars game, but it's based on the Clone Wars sets and TV show, which is very different from the standard Star Wars lego line. 
 
Plus the games are just a lot of fun to play.  If people are still easting up rehashes like Call of Duty each year, I see no reason to tire of something like this.
Edited by wrathofconn

How to talk like a LEGO person who is talking like a real person who is talking like a character in a movie.
 
BWAAAAAAAAAAAAAAAAANNMMMMM

Posted by fox01313

While I enjoy the Lego games, they only tend to last for a few days before finishing them off but they tend to fill that catagory of mindless fun on the 360 for a break every now & then. Not really too excited for this one but anything aside from the Lego wookies, any other voices are meh in this game.  
 
Besides half the fun in the Lego games is finding those characters from the franchise you hate & finding numerous ways to kill them.

Posted by chickdigger802

Clone wars is pretty much the prequel era done right. 
 
Lucas not writing the script. Anakin that can act.  
 
Doing VO for a lego game looks really fun though =P

Posted by Landon
@WinterSnowblind said:
" @lowestformofwit said:
" come on.  everyone must be sick to death of these games by now... surely? "
Each new game adds in a load of new options and gameplay features, plus they're all based on different themes.  This one may just be another Star Wars game, but it's based on the Clone Wars sets and TV show, which is very different from the standard Star Wars lego line.  Plus the games are just a lot of fun to play.  If people are still easting up rehashes like Call of Duty each year, I see no reason to tire of something like this. "
No, each new game adds one or two new gameplay types, but it's still collecting a ton of crap and building legos. The only real upgrade in gameplay has been Lego Harry Potter and Lego Indy 2.
Posted by StealthRaptor

actors...

Posted by MeatSim

I can grunt into a microphone. Does that mean I am a actor?

Posted by Vao

always chuckled at the stupid grunts and moans that were in the other lego games, that being said, it still seems stupid watching this movie. and i have no interest in "The Clone Wars" anything. 

Posted by CharlesAlanRatliff
@Meatsim: No.
Posted by Shadow

damn...I wish someone would pay me to make random noises into a microphone

Posted by MisterMouse

that would be a lot of fun to do... just saying.

Posted by MordeaniisChaos
@Meatsim said:
" I can grunt into a microphone. Does that mean I am a actor? "
"Adult" "Actor"
Edited by Yummylee

I really enjoyed the original two Star Wars Lego Games and I loved the Batman one, but at this point I'm kinda past them now. Maybe give it a purchase when I spot on the extremely cheap... like... no more than £8.

Posted by WinterSnowblind
@Landon:
And this one adds in RTS elements?  :) 
Probably the most significant addition they've made.  The battles look huge and crazy.
Posted by yogetoutdaway

Oh lol - voice of Gravemind is in this game.

Posted by Slaneesh
@MordeaniisChaos said:
" @Meatsim said:
" I can grunt into a microphone. Does that mean I am a actor? "
"Adult" "Actor" "
lulz!
Edited by BounceDK

LEGO is a Danish brand. Nobody knew that.

Posted by warxsnake

Fuck the clone wars

Posted by Branthog

God damn, those lego games are mind-numbingly dumb. I hit one up when they were all the rage and hit eject after about a half hour. Now they just sit in a stack on a shelf. I guess you have to REALLY love legos or **REALLY** love Star Wars (or Indie or Harry Potter) to trudge through the gameplay.

Posted by Rohok
@Branthog said:
" God damn, those lego games are mind-numbingly dumb. I hit one up when they were all the rage and hit eject after about a half hour. Now they just sit in a stack on a shelf. I guess you have to REALLY love legos or **REALLY** love Star Wars (or Indie or Harry Potter) to trudge through the gameplay. "
Or just not be a total stuck up jerk.
Posted by Microshock

I thought that was Renee Zellwegger 

Edited by dvorak
Dee Bradley Baker is so insanely prolific as a voice actor. His list of credits on Giant Bomb and Screened are totally nuts.