111 Comments
  • 111 results
  • 1
  • 2
  • 3
Posted by JacDG

Yes baby!

Posted by Wes899

YES

Posted by ashbash

F'ING YES!!!

Posted by Tsukiyomi

Duder, I can't play the video.

Posted by Vision

M Effin' yeah!

Posted by LangarN

yay that silentfilm one rocked

Posted by Toxin066

WOO. NOTHING MAKES ME FEEL MORE BRO-ISH THAN WATCHING SOME BROS GET THEIR BRO ON! BROTASTIC, BRO!

Posted by Davin

Barrel humping.
 
Yes.

Posted by Meltac

Haha, there were some funny ones today.

Posted by TooWalrus

This website needs more homages to Zoolander.

Posted by DanielJW

Physicalos, the insanity levels of your videos make me laugh really hard. 

Posted by MrAriscottle

Aha! The silent one was great! The last one was fun too.

Posted by pwnasaurus

i fucking love lemon and dirty they are awsome
Posted by NoXious

Pure bromance <3

Posted by MeatSim

I can't say I was expecting a Zoolander homage.

Posted by Ventilaator

'09?

Posted by Turbo_Toaster

Oh god the old timey one is killing me

Posted by Jeffsekai

3 MINUTES INTO THIS GOD DAMN VIDEO AN NO FIST BUMP WORST VIDEO EVER.

Posted by Crocio

The stop frame movie was clearly the best made.

Posted by W0lfbl1tzers

Awesome!!!!

Posted by ZmillA

no way in hell im going to watch those two guys at the end for 3 minutes.

Posted by masternater27

Excellent job Danhoush and Lemon & dirty dan

Posted by lukegib

god dammit i love zoolander

Posted by AlexB

Bromosexuals

Posted by solidlife

lol so sick

Posted by Twie

Time travel much?

Posted by watertails

Billyhoush, I love you, bro.

Posted by Noodles

So good!

Posted by Plasma

Bromance Explosion.

Posted by Milkman

The first video may be the biggest QOTW failure of all-time. First off, it has absolutely nothing to do with broing out. I'm not sure how it even applies to the "question". Second, the whole video is about girls and then they couldn't even get a girl to be in their shitty video. Third, it's the polar opposite of funny.

Posted by lolak47

WTF all these videos were BORING and stupid as fuck and embarassing to watch these guys are fucking retarted.

Posted by S0ndor

Nothing says Bromance like breaking a guy's spine in a garbage can with your best bud!

Posted by Binman88

We should just scrap the QOTW thing and replace it with a new segment featuring Lemon and Dirty Dan exclusively.

Online
Posted by Creamypies
@Binman88 said:
" We should just scrap the QOTW thing and replace it with a new segment featuring Lemon and Dirty Dan exclusively. "
Dude yes!
Posted by DRE7777

HAHA im surprised, the last two were actually pretty funny, especially the part with the underwear sniffing as well as the hitting the dude with the bat haha.

Posted by Shibbles

Physicalos' video is quite possibly the greatest thing I've seen in my lifetime.

Edited by ashton
@creamypies said:
" @Binman88 said:
" We should just scrap the QOTW thing and replace it with a new segment featuring Lemon and Dirty Dan exclusively. "
Dude yes! "
 
no
 
@lolak47 said:

" WTF all these videos were BORING and stupid as fuck and embarassing to watch these guys are fucking retarted. "


yes
Posted by spilledmilkfactory

that was actually awesome. especially the stop motion one, but the others were pretty nice as well. probly the first time i've laughed out loud at a qotw.

Posted by empire_man

I got a broroction.

Edited by EndlessMike

The silent movie one was the first one of these I really broke out laughing too. Reminded me of Tim and Eric a little.
 
Also, Broseph goebbels

Posted by Adziboy
@Milkman said:
"The first video may be the biggest QOTW failure of all-time. First off, it has absolutely nothing to do with broing out. I'm not sure how it even applies to the "question". Second, the whole video is about girls and then they couldn't even get a girl to be in their shitty video. Third, it's the polar opposite of funny. "

I watched that, and thought fuck it, it's QOTW. I skipped to the silent one because apparently it was good. 
 
It was.
Posted by JoxxOr

OMFGGG
 
AWESOME QOTW

Edited by Getz

Some of these were bad, but I laughed really hard at Billyhoush's. "GOT HIM BRO!"

Posted by Getz
@empire_man said:
" I got a broroction. "
I think you mean "broner"
Posted by CowMuffins
@ashton said:
" @creamypies said:
" @Binman88 said:
" We should just scrap the QOTW thing and replace it with a new segment featuring Lemon and Dirty Dan exclusively. "
Dude yes! "
 
no
I second ashton's notion.
Posted by twillfast
@Adziboy said:
" @Milkman said:
"The first video may be the biggest QOTW failure of all-time. First off, it has absolutely nothing to do with broing out. I'm not sure how it even applies to the "question". Second, the whole video is about girls and then they couldn't even get a girl to be in their shitty video. Third, it's the polar opposite of funny. "
I watched that, and thought fuck it, it's QOTW. I skipped to the silent one because apparently it was good.  It was. "
You did the right thing bro.
Posted by Wright

that 4th one was brilliant.

Posted by SuperJoe

the first guy should not have access to a camcorder

Posted by Zifrit

The Lemon and Dirty Dan video made as much sense as Bayonetta.
 
Also, I'd rather GB assemble an elite team of people for weekly videos. The guys that did the silent movie deal were amazing.

Posted by swamplord666

you know, i remember a time where there were actually questions asked...

  • 111 results
  • 1
  • 2
  • 3