411 Comments
Edited by Sinkwater

haha!

Edited by commandercup

NOOOO!

Edited by DystopiaX

can't wait to watch more gameplay.
edit- dammit! and I was f5ing constantly too, you fucking ninjas below me, lol.

Posted by NickNorman

Can't wait!

Posted by Sanitysend

finally a halo game im excited for

Posted by Joeybagad0nutz

DAMMIT! I missed the quest....

Posted by MagusMaleficus

Summamabitch... I'll get that damn first comment quest fucker one of these days. Probably shouldn't try it on something as popular as goddamn Halo... :P

Posted by Spoonman

addressing their "Chief" concerns...oh GB crew i hope the puns never end

Edited by Tactical_Kill

Time for some Halo. 
 
EDIT: 46 min? Nice.

Posted by LiquidS

PS3 release is when? =p
Posted by JKTrix

Ha, Chief.

Posted by wrecks

HD = 1.2 Gigs. Hot damn.

Online
Posted by Irvandus

Aww I was hoping this would be my first duder /cry. I feel so left out.

Edited by Dylabaloo

Love me some Reach and in sweet ass HD! 
 
Edit: Dudes didn't seem very psyched for Reach, too bad. 

Posted by SleepyDoughnut

shit, didn't expect this

Posted by Victor018

This isn't a quick look at all.

Edited by MarkWahlberg

46 minutes, dang. 
 
Also, hi Spartan Ghost/Gaz! 
 
..And HOLY FUCK is Forge World big!

Posted by Saucy

I'll look forward to Tuesday. It's been a long time since I played Halo 3.

Posted by Stealthmaster86

I want to watch it but I'm afraid of spoilers.

Posted by Fubar

Still not my kinda of game

Posted by Vendetta

Shit. This game looks very, very good. Better than I expected, actually.

Posted by Marz

hmmm, should i buy this... or wait for CiV 5....  damn the choices.

Posted by snide

Woot. nice to see something that really shows off our HD video!

Posted by mm665
@Marz said:

" hmmm, should i buy this... or wait for CiV 5....  damn the choices. "

Wait.
Posted by MisterMouse

myHalo, so you can tell when your loved ones are down...

Posted by Rango

So jealous.

Posted by Redbullet685

Can't wait for Tuesday!

Posted by JeffGoldblum

46 minute quick look! 
FUCK YEAH

Posted by wefwefasdf
@Stealthmaster86 said:
" I want to watch it but I'm afraid of spoilers. "
Me too. I'm going to conquer my fear and watch it anyway!
Posted by NoXious
@snide:
Damn you! Get to work on that PayPal subscription! I want HD content to look at. :-(
Or is that the code-monkey department?
Posted by CitizenKane

46 minute Halo Quick Look?
 
My kind of night!

Posted by mossman93

I watched the first seven seconds of this quicklook and decided it was best for me to wait until Tuesday.  I don't want anything spoiled for me.  I'm even a little disappointed that I won't get the joy of seeing that beautiful title screen for the first time. 

Posted by MrOldboy

thank god for this 12mbps uverse.

Posted by snide
@NoXious said:
" @snide:Damn you! Get to work on that PayPal subscription! I want HD content to look at. :-(Or is that the code-monkey department? "
Give us a couple weeks to fix out the kinks. Paypal support coming soon.
Posted by StillVictor

more halo... gotta get that now.

Posted by angelfan91

Ok, so come next April (or whenever Gears 3 comes out) what leads XBL's online play charts.  MW2, Halo: Reach, or Gears 3?
Posted by Anthropic

Wow...The HD download is 1.2GB.

Posted by mosdl
@NoXious said:
" @snide:Damn you! Get to work on that PayPal subscription! I want HD content to look at. :-(Or is that the code-monkey department? "
The file is 1.2 GB btw, just in case folks have download caps that might get in the way.
Posted by Spoonman
@snide: totally right on that HD looking very spiffy with all 720 of those p's
Posted by sagesebas

this looks rad, it'd probably be a blast with co op

Posted by Cramsy

holy shit i need this game

Posted by solidwolf52

ahahaahahahah chief concerns...get it CHIEF concerns! ahahahahaahhaaa 
*cough*

Edited by Chuck_

Is anyone else having a problem with HD on Giant Bomb in Chrome? Video looks like this for me. 

Posted by darkknightbob

groan at the pun

Posted by Detrian

This is insanely boring.

Posted by InFamous91
@ChuckNoLuck said:
" Is anyone else having a problem with HD on Giant Bomb in Chrome? Video looks like this for me.  "
I am
Posted by LordAudie

Gotta love the HDness.  
 
and the long quick look. 
 
Expect more of these, and more mailbags. Office shenanigans galore.

Edited by ez123

Can't resist QLs. I shouldn't have watched this. 
 
LMAO at legalize da kush

Posted by Milkman

Watching this full screen in HD looks awesome. Great job, guys.

Posted by A_Wet_Shamwow

two words.......... Supa Gangster