138 Comments
  • 138 results
  • 1
  • 2
  • 3
Edited by MetalR

Awesome!

Lol @ Jeff and Ryan

Posted by thegoldencat7

I don't get it.

Posted by hwarang

That is hillarious. 

Posted by Drebin_893

Ha! Best video on the interwebs.

Posted by RelentlessKnight

LMAO

Posted by hungyendave

Nice with the umbrella Jeff.

Posted by neoepoch

Amazing. Just amazing.

Posted by porziio

This game looks dammnnnn good. 

So do Ryan and Jeff
Posted by CleverLoginName

That guy's hip was asking for it.

Posted by Citizenking

Lawl

Posted by MatthewMeadows

@thegoldencat7


It's a video game.
Posted by Sir_Lizardman

The mini clips in-between the gameplay are brilliant  

Posted by tineyoghurt

Ryan with the flowerpower(and an eletric guitar) FTW!

Edited by PapaLazarou

Killzone 2 just looks so mediocre to me and I find it to be like Halo where everone loves it and I just don't get it. Watching this gameplay it just looks like such a standard PS2 shooter but with better graphics and the AI is all funky and the levels seem empty. It just seems like a one trick pony and I can't help but think like the genre has evolved past this... Half-Life 2 came out in 2004 and has more innovating features. Another point is story is very important to me and so far the story just looks so poor and the voice acting is bad.

Like Halo that had horrible level designs, poor animations and the combat wasn't fun and the multiplayer sucked compared to PC shooters. The story was just bad and didn't care for it and that just got worse with 2 and 3 and the art style is just so generic.

I pick new and fresh ideas, innovation every time over the same old same old mediocre games. 

Mirror's Edge for example had alot wrong with it but I also had more fun out of that game than thing since like 2004. Thats because it's tried something new and innovative for once.

Posted by Meltbrain

Haha that was quite excellent.

Posted by gimmysumcowbel

i have no idea what that meant but it was hilarious

Posted by insane_shadowblade85

*Watches the final seconds of the video*
So...the game is ass bangingly good?

Posted by Media_Master

lol

Posted by JJOR64

Can't wait.  :-)

Posted by Helmetz

two more days left!!!

Posted by Ivanetc

Nice Quick Look guys. Think I'll be getting this.

Also damn nice guitar you had swinging around there. Is that a Fender Jaguar or Jazzmaster?

Or is it just fake or something hahah

Posted by Wright

wish those were in the real game.

Posted by Shane

1:20

AHAHAHAHAHAHAHA

Posted by strangeling

Looks pretty standard to me.  Looks pretty.  I'm sure it'll be just as fun to play as anything else in the genre.

Posted by Hector

HAHAHA!!! That amazing!!1 Lol @ Jeff and Ryan you guys are hysterical!

Posted by RHCPfan24

I love the way you guys edit the video. Seeing Jeff maniacally shoot a gun or Ryan wander around with a flower is priceless. Good stuff. I also dig the way Jeff's voice echoes during those clips. I am assuming I should give that credit to Vinny. Good job :)

Posted by babz

I never new this game was so trippy.
and Jeff leave Ryan the fuck aloneeeeeeeeeee.
its ok Ryan well get him back.....

Posted by Kohe321

Looks great! Those clips of you and Ryan inbetween were hilarious!

Posted by spilledmilkfactory

wow jeff and ryan, u guys r goofy

Posted by giyanks22

Looks awesome..

Funny as hell Jeff

Posted by Crispain

Omg you guys rock, got me watching every single video here!
Keep it up!
PZ

Posted by Razzuel

Those clips in between the game footage were amazing!

Posted by JPO375

so u guys deem it uneeded to show us alot of firefight......but u thinks its still necessary to show us a dead guy getting hit in the ass but the butt of ur gun....over and over again........u guys are just mean.....

Posted by spiceninja

I couldn't stop laughing.

Posted by Sorax

Notice the typo in the game's subtitles, exposion?
Killzone 2 is real pretty but I can't get past how derivative it is. I imagine I'll really like the opening levels but be bored by the middle. I bet a person's enjoyment will be inversely-proportional to their knowledge of prior FPSs. But the multiplayer should be great.

Posted by LuchaDeerFear

Lmao. Great.

Posted by Virus

Going to get it today... See you online!

Posted by NarooN

I'm gonna buy the game Friday, but for those wondering, the bits with Jeff & Ryan were put in because Sony politely asked them to only show a certain amount of footage. Thus they replace gameplay with goofs most of the time. I love the way GB circumvented the time limit.

Posted by SlimDogg95

That was great. Game looks good. Def pickup as soon as i get my PS3 back.

Edited by Zatoichi_Sanjuro

Kind of like 'The Five Obstructions' with SONY's obstruction being "only show 3 mins of gameplay" and the result is far more entertaining.

Still, Sexxler has you beat so far.




Posted by Bucketdeth

Ahahaha, nice video Jeff, can`t waittttttttt.

Posted by Venatio

I already have the game though, already out in Europe

Posted by JoelTGM

that was awesome

Posted by DarthB

did anyone else notice the caption about 30 seconds in when it says "Wow, that was a nice big exposion!"

Posted by DukeTogo

Please cover in the review if the initial feeling you had that the assault rifle was still the only weapon you needed outside of specific segments is still true.

Also, Sony is being tight-assed about how much anyone can show of the game in video, which is why GB has been cutting in bizarre shit between clips.

Nice umbrella gun.

Posted by Warihay

LMAO at the cuts between gameplay. Game looks great though. PS3 price cut and this game will be mine.

Posted by LiveOrDie1212

god, Friday can't come soon enough

Posted by ReTarDedFisHy

:D

Posted by DarthB

the inbetweeners are the best parts.  looks like they did the slo mo manually rather than slowing the video down, that's awesome.

Posted by Maxszy

That was great! Love your intervals you put in there. Those were HIL-AR-IOUS!

  • 138 results
  • 1
  • 2
  • 3