114 Comments
  • 114 results
  • 1
  • 2
  • 3
Posted by Stang

Sweet! Hope this is as good as Wii Sports!

Posted by TheGamerGeek

Yup yup. Another thing that makes me want a Wii. That comes to 3 things...

Posted by MasturbatingBear

lol he held it like a penis.

Posted by CaptainCanada

Woot Party Time!

Posted by MetalGearSunny

Awesome!

Posted by JoeyIA
Looks rad, might get Tiger woods too
Posted by TheClap

Alright, time to convince me that this is a game

Posted by IceColdGamer

Excellent! Thanks guys =D

Posted by Crixaliz

Ryan's Mii looks super creepy with those cold dead eyes

Posted by SuperfluousMoniker

Camera on wakeboarding looks terrible.

Posted by nick69

huh, looks like im having loading issues with this one..

Posted by fox01313

While I fully endorse any resort promoting swordfighting it just needs something more fun like some of the resort games in the film Club Dread. Nice to see GB studio now has more than one motion plus controller to make these quick looks interesting. Of course without being able to bounce the bowling ball or shoot the arrows in archery at some of the spectators (or sharks with the wakeboarding)  I'll pass.

Posted by Bubahula

i wonder, if you taped a wii mote to a toy sword and actually fought someone would the results be the same on the tv ?

Edited by freakin

I've been on the fence with this game, but I think this has convinced me to get it.   Seems like a lot of fun.  Too bad Nintendo forces you to play the easy difficulties, like always.  I might still be on the fence though, but I'm leaning towards smashing myself head first on the buy side now.  Could change tomorrow.

Edited by watertails

Don't worry, Ryan. When I tried Wii Sports Resort "B-Ball," my dude wouldn't even grab the ball.

Also, @Bubahula: You wouldn't be able to block , because you need to press "B" to go into defense mode.

Posted by leeto

The graphics look great, especially on the wakeboarding!

Posted by DerekDanahy

Cool Quick Look.

Posted by Kraznor

Nice! Wow! That's Great! Nice Air! Wow! Nice!

Posted by biggest_loser

Looks pretty boring. I couldn't see myself playing any of those games they showed more than once or twice.

Posted by Ineedaname

That sword position was epic.

Posted by artofwar420

LOL at the end.

And SUNDAY SUNDAY SUNDAY!

Posted by MyNameIsJoe

Ryan has the best mii ever

Posted by Chewii101

Says something about the quality of the majority of Wii games that Wii Sports is 95% in the system and that this will probably be in the system that much as well. No fault of Nintendo, just sayin.

Posted by buzz_clik

The music in the basketball section sounds awesome, like it's the sting tune from Fresh Prince of Bel-Air.

Moderator
Posted by AllanIceman

Too bad that Ryan got his hand chopped off by Jeff.  A hook would be sweet though.

Posted by discost3w

QL are always fun.


Looks like a fun game but I sold my wii and it won't make me try to play it even if it's my mom that bought it :P
Posted by JackiJinx

I'm sorry to say it...well, no, no I'm not. Nintendo, this game looks incredibly boring.

Edited by Claude

Ha! Magic hands > Long sword



Posted by InFamous91

Picking this up monday morning

Edited by ArbitraryWater

Yep. It's a wii minigame collection. Which means that people who actually play games will get bored after a few hours.

EDIT: Jeff made a Razor Callahan Mii? That's badass!

Posted by Postmark

Dunking looked good - by why were there white people on the public court?

Posted by Wright

jeff's brutal attack probably broke ryan's wrist.

Edited by JP_Russell

My impression on the different games shown:
ping pong = pretty cool
swordfighting = OK
bowling = meh
wakeboarding = dumb and boring
basketball = positively retarded

Overall, seems like a poor compilation of minigames.  But the ping pong did look genuinely fun.

Posted by gunslingerNZ

Man that sword fighting just looks like a messy blur to me...

Online
Posted by imhuntad

haha, these wii QL's are always the funniest. Keep on wagglin'!

Posted by BD_Mr_Bubbles
@dcpc10 said:
"Lmao love the ending, Jeff hits Ryan with the wii-mote again xD"

I LOL'ed at Ryan's reaction he was just like AHHHHHH!
Edited by CashBailey

Ryan's Wii avatar looks like Snider.

And Jeff's a damn hazard with that controller.

Posted by Gorkinlot

Loved the Razor Callahan mii

Posted by bricewgilbert

I played it at Gamestop recently. It just felt like it was in between the "Just barely precise so it's simple enough to play" (Wii Bowling) and "extreme awesome dreamlike precision" (PS3, 360 demos). So basically everything was like the Golf game in Wii Sports, a little underwhelming.

Edited by ThePantheon

sigh.. giantbomb is the greatest video game website in the world.
I <3 YOU AND YOUR QUICK LOOKS, TEAM!!

edit:
jeff got 99 problems but a strike ain't one

Posted by lemon360

nice

Posted by PapaLazarou

dont like the camera on the boarding cause it moves about too much and you don't know what you're doing, it needs to stay behind.

Posted by Linkyshinks

Awesome, looks like a lotta fun. I'm getting the game on Friday.

Posted by Brackynews
@Bubahula said:
" i wonder, if you taped a wii mote to a toy sword and actually fought someone would the results be the same on the tv ? "
No, you're thinking of Project Natal. ;)
Sony's is the reverse, it tapes the toy sword on to the 'mote.
Either way it sounds like you'd be on the front page of wiihaveaproblem.com
Posted by wackojackman

reminds me when i first got the wii where you spend the entire time explaining what is going on to your friend lol

Posted by animateria
@ThePantheon said:
" sigh.. giantbomb is the greatest video game website in the world.I <3 YOU AND YOUR QUICK LOOKS, TEAM!!edit:jeff got 99 problems but a strike ain't one "
Jeff got 99 pins but a strike ain't one.
Posted by Death_Burnout

Been a while since i've seen these guys play some Wii Sports.

Posted by dbz1995

And so, with that final ping pong game, the story of Jeff kicking everybodys ass in every QL ended.

Posted by DrRandle

Cord's getting in the way? You know who else the cord got in the way for? WALTER SULLIVAN. Yeah. So there's that. God damnit, I'm tired.

Posted by Hamst3r

Right on! Yeah! Wow! Whoa! Nice! There it is! Looks great! Nice jump! Great air! There you go!

  • 114 results
  • 1
  • 2
  • 3