206 Comments
Edited by mosespippy

duders are fast

Posted by arab_prince

lawl iron man

Posted by Metl

haha yeah, I'm not even bothering to try to get that quest anymore. Way too impossible for someone like me.

Online
Posted by Seraphim84

Hey! I was just thinking about this!

Posted by Crescendo1897

I like them Saturday QLs =)

Posted by MarkWahlberg

this should be good.

Posted by VoshiNova

cool cool

Posted by CrazyCraven

Yuk!

Posted by StrikerTheLizard

Why does the GB crew waste their time on crappy games like this?

Posted by RipTheVeins
@StrikerTheLizard said:
" Why does the GB crew waste their time on crappy games like this? "
To show to the world exactly why they should not buy such games.  To quote Jeff from his & Ryan's DBZ: Ultimate Battle 22 review "Don't buy ass games."
Edited by TheLawnWrangler

also, Ryan Reynolds is playing Deadpool and the Green Lantern... or Arrow, i forgot. He might even play Deathstroke. 
 
MY SOURCES ARE TEH SHIT. 
 
EDIT: sam rockwell needs to be in a game

Posted by Venatio

Man, seeing this just makes me think that a real Iron Man game would be awesome

Posted by capthavic
@Metl said:
"haha yeah, I'm not even bothering to try to get that quest anymore. Way too impossible for someone like me. "

yeah its really not worth the trouble 
  
anyway you know you're in for a shitty game when... 
 
It's a movie tie-in
its the studios last game 
the previous game was utter crap
Posted by real_guitars_suck

damn this games unappealing to me

Posted by ObsideonDarman

Ha ha as soon as I rent this Game to get the easy Platinum this shows up, AWESOME!

Posted by immike

OMG I love Iron Man, and this looks awesome!!! no...not really...this looks horrible...

Posted by Kinggi

Game seemed to improve as the quicklook went on, but not by a lot. Like they said, this is really meant to appeal to the kids that just saw Iron Man in theaters. Seems good enough for them.

Posted by kishan6

jesus!

Posted by lhaymehr

They ask money for this?

Posted by Miketorreza

I LOVE how that tunnel was just a flat texture.

Posted by Rolento

Ugh, what a horribly bland looking game.

Posted by weegieanawrench

What a piece of fuck. I'm not gonna finish this QL.

Posted by Meltac

Well, it looks better than the first.

Posted by Rhaknar

I actually really liked Wolverine as far as movie tie in games go, but this looks terrible

Posted by JNash
Definite purchase.
Posted by SomethingClever

I thought the first game showed a little bit of promise and had a little bit higher hopes for the inevitable sequel.  Looks like I was mistaken to think they would improve the game.

Posted by Glitch

I actually liked the first one, it just had a few flaws.  I had hoped that they had fixed them but it looks like it just got worse.

Posted by FunExplosions

Don't listen to Brad, people. Buying this for your kid is like forcing them to eat unhealthy food.

Posted by Cazamalos

is crazy how Iron Man have all the potential to be and excellent video game and video game hero, but SEGA always do things wrong

Posted by Coleslaw893

As much as I love Giant Bomb, it always annoys me when Ryan, Jeff, and Brad try to talk about comic books and superheroes. Because, well, they never really know what they are talking about (no offense guys). Maybe I'm being too sensitive, just irritates me a little.
 
Also, Iron Man appears to be a part of the anti-helicopter club. He, Wolverine and 50 Cent should team up.

Posted by RussianDrink

This game looks really fun. I especially enjoy tedious fights that don't challenge me at all. This is going right into my list of games that I love simply 'cuz of escort missions. ... /s

Edited by Jedted
@StrikerTheLizard said:

"Why does the GB crew waste their time on crappy games like this? "


Simple, they do it so YOU don't have to. :) 
Posted by Blair

Terrrrrible, in the worst way.

Edited by Raven_Sword

Can someone tell me why whenever they do a quick look, 90 percent of the time they always do the 360 version of the game? I dont know why, but it seems odd to me.I know for a fact GB isnt baised towards 360, but sometimes it kinda seems like they lean towards 360 more, and omit showing the PS3 version of the game for the quicklook. Do they not send out PS3 versions to the staff or something?
Posted by Glitch
@Raven_Sword: Points?
Posted by UselessNinjaMan
@StrikerTheLizard said:
" Why does the GB crew waste their time on crappy games like this? "
 
It's just some 15 minutes, you know. :) And I know I'm entertained by their disapproval of crappy licensed games. :D
Posted by captain_clayman

god this looks like shit

Posted by BrownNote

..........wow, this is poor

Edited by Raven_Sword
@Glitch:

Points and trophies are the same damn thing. I really dont see how one is better then the other.  Its ok to have preferences, but they should even it out more.
Posted by Azteck

Urgh. Do not want.

Edited by fox01313

Looks tolerable enough that you might want to rent this if you've played every other game on Gamefly for the 360 but I will pass on it. I like some cheesy bad games at times but there's too many movie based bad games out there at the moment to ignore so adding this to the list. 
 
Also if this game had a Tony Stark drinking minigame then it might be amusing to at least play that.

Posted by Crono

I still don't understand who is buying these crappy movie-tie-in games... you think by now even the most clueless consumer would know to avoid these overpriced turds by now...

Edited by Superfriend

Hey, the first one was kinda bad, right? It looks good in concept and I think Iron Man is a perfect fit for any game, but this... at least there´s a chance that Iron Man - song is in it!
 
EDIT: Ryan sounds like he´s half asleep, so you know the game sucks.

Posted by Wiseblood

The lock on seems pointless if your projectiles don't even track the target.

Edited by phrosnite

The best comic-book movie and probably my second  favourite movie ever is the second spider-man movie.

Posted by President_Barackbar
@Coleslaw893 said:
" As much as I love Giant Bomb, it always annoys me when Ryan, Jeff, and Brad try to talk about comic books and superheroes. Because, well, they never really know what they are talking about (no offense guys). Maybe I'm being too sensitive, just irritates me a little.
I think Ryan knows a little something about comics, he's been on the Comic Vine podcast before and actually displays that he knows SOMETING about comics.
Posted by artofwar420
@Raven_Sword said:
"Can someone tell me why whenever they do a quick look, 90 percent of the time they always do the 360 version of the game? I dont know why, but it seems odd to me.I know for a fact GB isnt baised towards 360, but sometimes it kinda seems like they lean towards 360 more, and omit showing teh PS3 version of the game for the quicklook. Do they not send out PS3 versions of something. "

Probably get more 360 versions of multiplatform games and if I'm correct most sites are that way, in that the 360 is what the staff plays more. Someone correct me if that's not true.
Posted by Darkstar614

Man that looks so boring, I'm glad Ryan decided to just end it without finishing that level.
 
"*sigh* I don't want to play this anymore. That's Iron Man 2..."

Posted by SonicBoyster
@Raven_Sword: More people own Xbox 360s.  I imagine they wouldn't play the PS3 version unless something was PS3 exclusive or it was all the had at the time.
Posted by dudeglove

I thought this game got canned.