128 Comments
  • 128 results
  • 1
  • 2
  • 3
Edited by Brontes_Muse

TANG is becoming my favorite feature on Giantbomb dot com  (it's a website about video games.)

Posted by Death_Burnout

Finally! Thursdays TANG, where you been!?

Posted by Djratchet

Yay tang is here, right when I was wondering about it!

Edited by MattBodega

TANG, by contrast, brings enough to the table all on it's own!

Posted by NickL

love my tang

Posted by FrEeZe

ah Jeff's status has been solved

Posted by ToxicFruit

That was a okey movie

Edited by Death_Burnout

Wow TANG's endings are getting more shameless! love it.

Also, now i know what the hell those Twitter messages were about.

Posted by Kbm600

Editing is so great.

Posted by Gregomasta

TANG OUTTAKES ARE BEST!

Posted by Djratchet

Lol great editing, awesome ending xD

Posted by LaszloKovacs

Editing blew my mind.

Posted by TripMasterMunky

Much better editing than the previous TANG. Great job.

Posted by Napalm

LOL @ that little thing at the end, haha.

Edited by trimon

Love the TANG endings

Posted by AllanIceman

Needs more TANG.

Posted by Afroman269

Wow I wish i could punch a shark in the face without it ripping me in half.

Posted by trophyhunter

ooh no a point of view monster

Posted by welly

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey taaaaaaaaaang

Posted by Vorbis

WHAT DOES HE KNOW??!!?

Posted by Thwip

Best TANG yet.

Posted by Stang

Great editing! The movie is as good as the game, take that as you will :p

Next TANG, the most craptastic movie adaptation ever........ Super Mario Bros!

Posted by Tarsier

awesome

Posted by bjorno

her boobs are smaller
MINUS A HUNDRED POINTS

Posted by Kohe321

Awesome tang, Ryan!

Posted by RelentlessKnight

I still don't know something these guys are knows......unfortunately

Posted by LiquidPrince

Awesome ending.

Posted by theMcNasty

ON.
HER.
OWN!

Posted by MeatSim

To survive a shark attack you should punch the shark and grab on to it's fin, makes perfect sense.

Posted by high_seraph

lol apparently, lara croft doesnt bring enough to the table on her own.


which, if you're looking for a personality beyond the physical perks, i agree with.
Posted by NordicGamer

OMG Tang in Tomb Raider in Tang!?!?!1

Posted by Crispy

Someone please-please-please capture 4:40 into a .gif for me, hahaha.

Posted by Crispy

Someone please-please-please capture 4:40 into a .gif for me, hahaha.

Posted by Osaladin

Brilliant.

Posted by Double0hFor

I'm checking out the latest TANG Angelina Jolie..... come on over!

Posted by Absurd

NOICE

Posted by Mistzero

lol i like the subs awesome

Edited by TheKing

"She also punches a god damn shark in the face."

Posted by manathirst

The ending is hilarious as usual.

Posted by frenchdork

Ninety Dollars!

Posted by TheRealDJ

What does it mean when you end up finding everything by the guys being hilarious and entertaining? I am totally a Giant Bomb fanboy as evidence of my love of TANG

Posted by JunkanooPunch

shark punching.... lmao

Posted by Lilarcor

I love the extreme closeup of Ryan wiggling the eyebrows. Highlight of this week's TANG for me.

Posted by IshimuraD

amazing eyebrows

Posted by sfighter21

I too would like to know what "he" knows...

Posted by HT101

"She punches a goddamned shark in the face."  The best line from this TANG.

Posted by chilipeppersman

funny, and informative. great shit dudes. keep this stuff up

Posted by Six

on her what?

Posted by Spiritof

*jazz hands*

(hated this movie)

Posted by Robo_Zuul

Ryan is the best.

  • 128 results
  • 1
  • 2
  • 3