116 Comments
  • 116 results
  • 1
  • 2
  • 3
Posted by csl316

I'm strapped in.

Posted by Elerigo

I have strapped on

Posted by bcjohnnie

That looked a lot like Red Faction-esque Mars in that "Space Men" shot... will this be the game that finally bridges the gap between the Saint's Row and Red Faction storylines?

Also, holy shit I hope this game is good (by which I mean, playable), because I want to do all those things I just saw.

Posted by MariachiMacabre

Why is Burt Reynolds in this? It's awesome but...what? Goddammit, I want the 15th to come now.

Posted by Ferros

I am seriously f'ing excited for this game.

Posted by Vorbis

Now that's how you do a trailer.

Posted by sixpin

I may have to make a character named Turd Ferguson in honor of Reynolds being in the game.

Posted by SneakyCastro

that looked too good to be true! :)

Posted by Yummylee

Game of THE FUCKING DECADE, YEAH I DON'T CARE IF WE'RE ONLY IN THE FIRST YEAR FUCK YEEEEEAH CAPS LOCK

Online
Posted by bybeach

I'm starting to warm to this game a little. If I can stay purely on the side of it not taking itself seriously...well maybe on pc and well down the road. I've never mined insanity...

Posted by Parkingtigers

Goddamn it GiantBomb, did you have to ruin the reveal of Burt Fucking Reynolds in both the screenshot and the title? I'm really glad I saw this video first on a site that let me discover it for myself.

Posted by Mr_Skeleton

Finally a game that can appeal to the highbrow gamers.

Posted by upwarDBound

I really despise the general vibe of this game, but it looks pretty fun. The character customization is also very deep and detailed. I just hope the aforementioned garbage doesn't keep me from enjoying it. I really enjoyed the first Saints Row, but the second one didn't grab me as much. Too much of the same with an absolutely unlikable main character. Still the crazy stuff you can do in the latest game will probably get me to at least try it.

Posted by Chtasm

Strap it on.

Edited by SpartanAmbrose

@Parkingtigers said:

Goddamn it GiantBomb, did you have to ruin the reveal of Burt Fucking Reynolds in both the screenshot and the title? I'm really glad I saw this video first on a site that let me discover it for myself.

I agree. This trailer is much better when you go into it fresh.

Posted by Getz

They just don't even care any more... They've decided to just throw every damn thing they could think of in to a blender.

Posted by Afroman269

I still don't know what this game is and I'm ok with that.

Posted by adoggz

If I had a girlfriend i'd strap it on her and let her fuck me. as it stands now though i have strapped it on and am trying to fuck myself.

Posted by The_Moose

cant wait

Posted by wolf_blitzer85

So you get a little Red Faction segment at some point? That's cool.
 
The more trailers I see for this, the more I want to play it.

Posted by SuperSambo

Looks like I have no other option other than buying this game.

Posted by cornwalliz

This game is going to be insane

Posted by G0rd0nFr33m4n

Pre ordered already !

Posted by StingingVelvet

Sensory overload there, like a bad MTV commercial. The style of humor ain't my thing either.

Posted by ninjitsubob

i can't wait for this game, it's gonna be my GOTY for sure

Posted by EastboundSpider

ROWEMBER

Posted by Sanity

Snowman, you got your ears on?

Posted by ItBeStefYo

Still not warming up to this at all for some reason. Graphically it aint great but thats not it...

Posted by boxoflawls

Put on a fake dick.

I'm excited, plus if you order it from amazon and select to download it's only $39.

Posted by charlie_victor_bravo

This will be the greatest game for a while or the biggest disappointment of the year.

Posted by Alphazero

"Shhhh! Don't wake the bitches," might be my new favorite line in a video game.

Posted by Zatoichi_Sanjuro
Posted by Spikey

Game of the Year for every year.

Posted by Castiel

Just a shame they released the GTA V trailer now. It makes this seem kinda meh. :/

Posted by Arker101

@Abyssfull said:

Game of THE FUCKING DECADE, YEAH I DON'T CARE IF WE'RE ONLY IN THE FIRST YEAR FUCK YEEEEEAH CAPS LOCK

I FUCKING AGREE TO THE MAX

Posted by Humanity

Well I'm ready to strap it on.

Posted by iamLEG10N

BURT FUCKING REYNOLDS!

Posted by Deranged

This game is going to be sooooo badass! Definitely something to keep me occupied until GTA 5.

Posted by HT101

Man, I know I repeat myself whenever a new trailer for this game comes out, but I can't wait until Nov 15th. I am so ready to Strap it On. By that I mean put on a fake dick.

Posted by kingzetta

it just keeps getting better

Posted by Zaccheus

Best marketing campaign for a long, long time. The game can only be awesome or a massive disappointment, can't wait to find out.

Posted by Pabba

Strap it on.

Posted by Jerr

This game seems like what would transpire if you gave Tim and Eric a highly sophisticated version of Garry's Mod.

Posted by Scrawnto

@upwarDBound said:

I really despise the general vibe of this game, but it looks pretty fun. The character customization is also very deep and detailed. I just hope the aforementioned garbage doesn't keep me from enjoying it. I really enjoyed the first Saints Row, but the second one didn't grab me as much. Too much of the same with an absolutely unlikable main character. Still the crazy stuff you can do in the latest game will probably get me to at least try it.

I pretty much feel the same way. I really dislike the tone and the super-casual violence, but the basic gameplay, animation, and customization looks so well put together that I'm willing to overlook it.

Posted by MaddProdigy

Duder Giantbomb, putting trailer reveals in the title? Really? That would have been so great if you hadn't spoiled it for me!

Anyway, this trailer won me over. It looks like they're just going crazy with it, and it's about time a game didn't take itself so damn seriously and just gamed it up.

Posted by kingzetta

@Jerr said:

This game seems like what would transpire if you gave Tim and Eric a highly sophisticated version of Garry's Mod.

Did you know there's Tim and Eric radio station in the game?

Posted by LordCmdrStryker

Damn it, Saints Row, you are making me want to preorder you. SR2 on the PC was a shit sandwich, though, so I'm gonna wait. It's not like I won't have other games to play.

Posted by TheVeteran13

Are people really complaining about a trailer being spoiled? It's a fucking trailer who gives a fuck?

Posted by AssInAss

@kingzetta said:

@Jerr said:

This game seems like what would transpire if you gave Tim and Eric a highly sophisticated version of Garry's Mod.

Did you know there's Tim and Eric radio station in the game?

HOLEEEEEEE SHIT REALLY?!

Posted by MeatSim

Of course Burt Reynolds populates this crazy world. Why not?

  • 116 results
  • 1
  • 2
  • 3