93 Comments
  • 93 results
  • 1
  • 2
Posted by JustinAquarius

oh boy.

Posted by Picard

Good luck big N, I ain't buyin'.

Posted by BlackLagoon

I bet European Wii U owners can look forward to not getting any of this for ages, similar to how it was with the PS3 and 360.

Posted by vonFlampanker

Seeing "TV ii" just reminds me of that Ministry song.

Posted by kristov_romanov

Nintendo, the way you name stuff these days is pretty shitii.

Posted by RE_Player1

No thanks.

Posted by BonOrbitz

@kristov_romanov said:

Nintendo, the way you name stuff these days is pretty shitii.

I don't think it's shitii, it's brandiing.

Posted by ValiantGoat

@BlackLagoon said:

I bet European Wii U owners can look forward to not getting any of this for ages, similar to how it was with the PS3 and 360.

I bet you wont be missing out on much regardless.

Posted by AlexanderSheen

TVii... get it?

This is fucking terrible.

Posted by TehJedicake

Slowly.. slowly... slowly losing interest in the Wii U.

Posted by thatdutchguy

Nope.

Edited by poheroe

oh cool everything that i have on my 360....

they forgot the small print for only nintendo owners." you need to pay for netflix, and for amazon and for hulu and....

Posted by GenocidalKitten

@kristov_romanov: Agreed.

Edited by warrenEBB

I was trying to describe this to a co-worker and he said "oh, like Amazon's Xray video service? where when you pause a movie it offers up IMDB details on everyone who is onscreen?" and i was like WHAAAAT?

if it has that, then that aspect will be pretty rad. because I already want that. (and i don't want to buy a kindle fire to get it).

My family mostly uses the wii to watch netflix on the living room tv these days. So this TVii idea does sound pretty logical. (i have a pimped out gaming setup in the basement. which is basically my version of a creepy trains room.).

I don't have any interest in live TV though. hate commercials. Kinda suprised they didn't just go with "Viideo" as name. ... but i guess the idea is to confuse people about what Wii2 will do to their everyday TV experience. hmmf. do you pronounce it "Tee-Vie"?

Posted by Devilkas

@GenocidalKitten: Don't you mean "agriid"?

Posted by Brandino

Although i probably won't use most of it, it is still a nice FREE extra. Amusing how people get upset over free extras with their console.

Posted by chrismafuchris

I really hope things work out for Nintendo

Posted by TruthTellah

I think you mean people will watch "Modern Familii".

Posted by Dinosaurs

Rotary phone style UI seems a little strange but all in all it looks like a good and simple way to watch media with one simple remote controlling it all. The profile stuff was pretty neat as well. Though I will forever call it "Nintendo TV ee".

Posted by PenguinDust

Not for me. That's all I'll say about it.

Posted by NekuCTR

Oh my god Nintendo. Nope. Nope. Nope. Nope. Nope.

Posted by SlainbytheBrain

It seems pretty exciting to me. I mean, are there any other set top boxes that integrate all of these services? Who isn't annoyed by the footwork necessary to find what shows/movies are on what services? It seems a better alternative than searching each application separately. I fail to see how anyone could be negative about this.

Posted by cannonballBAM

@TruthTellah said:

I think you mean people will watch "Modern Familii".

Someone get this guy a mic, because he is hilarious.

Posted by sofakingcool

how the fuck are we supposed to pronounce "TVii"?

Posted by Milkman

This would be great if I didn't already a fucking hundred other devices that do the exact same thing.

Online
Posted by MindChamber

@sofakingcool: tee-vee-eee

Posted by MindChamber

@SlainbytheBrain: microsoft is offering an app for your tablet,that does the exact same thing, and you dont need to buy a whole new system to do it

Posted by PrivateIronTFU

They couldn't even edit the video to make the scrolling seem smooth. Or make it seem like it didn't go on for an eternity.

Still a cool idea, though.

Edited by PrivateIronTFU

@poheroe said:

oh cool everything that i have on my 360....

they forgot the small print for only nintendo owners." you need to pay for netflix, and for amazon and for hulu and....

Yeah, but they also get to add "But you don't need to pay an extra $60 a year just to access it". Because they are not Microsoft.

Posted by GS_GBcha0sgam3r

it is going to work! LOSERS!

Posted by Xymox

Twii that is all.

Posted by SlainbytheBrain

@MindChamber said:

@SlainbytheBrain: microsoft is offering an app for your tablet,that does the exact same thing, and you dont need to buy a whole new system to do it

I thought that just offered the informational overlay when watching video. This offers simultaneous search of multiple services rather than requiring you to access each application separately.

Posted by King9999

This seems like a great service...if you don't live in Canada.

Edited by Slaegar

@MindChamber said:

@SlainbytheBrain: microsoft is offering an app for your tablet,that does the exact same thing, and you dont need to buy a whole new system to do it

You do need to pay 10 extra dollars a month for the pleasure, though. I stopped using my Xbox 360 entirely because of that bullshit. Also Ads. Everyone loves loud ads that take up screen space on a service you pay for.

Posted by kristov_romanov

@cannonballBAM said:

@TruthTellah said:

I think you mean people will watch "Modern Familii".

Someone get this guy a mic, because he is hilarious.

STFU, that ain't funii

Posted by MeatSim

When it doubt throw double i's at the end of it.

Posted by Krenor

Wii U is the new Xbox

Posted by vegetashonor

OMG...WHERE DID IT GO??? I swear I put it right here! HONEY, have you seen where I put my give a damn about the Wii U??? No??? Damn...

Posted by cannonballBAM

@kristov_romanov said:

@cannonballBAM said:

@TruthTellah said:

I think you mean people will watch "Modern Familii".

Someone get this guy a mic, because he is hilarious.

STFU, that ain't funii

believe mii, this guy is a regular ray romano.

Posted by revel

Play this video in a minimized browser. Then open up a video of the N-Gage. Mute the N-Gage video. Play both.

You want and N Gage now, don't you?

Melodrama: Use Shazam, and by the music and get it over with.

Posted by ciscoidiot

There are a lot of options out there already to replace my overpriced cable box, however this is a great excuse to ditch cable and get a Wii U at the same time. First time something like this has been appealing.

Edited by TruthTellah

@kristov_romanov said:

@cannonballBAM said:

@TruthTellah said:

I think you mean people will watch "Modern Familii".

Someone get this guy a mic, because he is hilarious.

STFU, that ain't funii

While chatting with a Nintendo rep today, I was informed that STF U is a Wii U exclusive.

Posted by HarrySound

So the difference between Apple and Nintendo are they either prefix or suffix their i''s?

Posted by Carlos1408

Yeap, still don't care. Maybe one day I will, but today is not that day...

Posted by superscott597

Is it just me or did this trailer look like it was put together using a pre-baked iMovie template?

Posted by AxleBro

i thought "TVii" was just Alex making a joke but no... that's what they're actually gonna call this shit. damn man, Nintendo what happened?

Posted by Vampir

There are people who are annoyed by/less interested in Wii U because it has a feature? Isn't that supposed to be the reaction for when features are missing?

Posted by cannonballBAM

@TruthTellah said:

@kristov_romanov said:

@cannonballBAM said:

@TruthTellah said:

I think you mean people will watch "Modern Familii".

Someone get this guy a mic, because he is hilarious.

STFU, that ain't funii

While chatting with a Nintendo rep today, I was informed that STF U is a Wii U exclusive.

the joke is dead man, let it go.

Posted by Abendlaender

@TruthTellah said:

I think you mean people will watch "Modern Familii".

I hate you. So.Damn.Much

Posted by Th3_James

Looks like shit.

  • 93 results
  • 1
  • 2