70 Comments
  • 70 results
  • 1
  • 2
Posted by Oni

Batman Batman Batman

Edited by Napalm

Fuckin' Monolith. 
 
This good be good, I guess. What's the format? Downloadable multiplayer game?

Posted by dbz1995

This is a pretty cool idea. Could have awesome multiplayer.

Posted by agc8602

This looks goofy

Posted by IceOrb

This actually looks kinda ok.

Posted by ComradeCrash

I like the style its going for...

Posted by Dynamix

Just the right tone for this sort of game.

Online
Posted by CyleMoore
@Oni: dot com
Edited by RainbowRaccoon

Yep, punk rock Batman universe.  My kind o' shit.

Posted by buft

Heard some stuff about this and wasn't sold on the idea at all but now im seeing it and i know its just a trailer but i can imagine this being ok if done right like some sort of team fortress with batman and joker.

Posted by ProjektGill

The concept is brilliant but from what I've heard and seen in the gameplay trailers, it's doesn't seem to be shaping up too well.

Posted by Zanthox

this looks... amazing?r

Posted by kingzetta

Nolan North!!

Posted by Terjay

Looks too wacky.

Posted by CookieMonster

My interest has piqued slightly.

Posted by RE_Player1

It looks like they are trying to hard in my opinion.

Posted by Tregard

I find that female joker imposter strangely arousing.

Posted by Tebbit

Realllllllly peculiar.

Posted by FoxMulder

meh...

Posted by HellBrendy
@RE_Player92 said:

It looks like they are trying to hard in my opinion.

Really? To me it nailed what ever I think they nailed. Never heard of this game, but I take it it's a witty comedy non-canon light Batman-spin off and I really enjoyed it.  
Posted by MisterMouse

this game seems really weird... like I don't know what to think about it. Have we reached that point where you can make a batman game with out really actually having batman in it?

Posted by Krenor

so is this an XBLA multiplayer online game?

Posted by RecSpec

Not sure about the gameplay, but the tone of this game is something I can definitely get behind.

Posted by rmanthorp

@RE_Player92 said:

It looks like they are trying to hard in my opinion.

Yup.

Moderator
Posted by sirdesmond

Really pumped for this actually. I want to be a Batman with a bow and arrow. Really, that's all I need in any game.

Posted by JackSukeru

So what exactly makes these Batmen (and Batladies) so Batman-esque really?

Posted by baron_calamity

Ok, now I get it. This looks fun.

Posted by DJJoeJoe
@pyromaster222 said:
this game seems really weird... like I don't know what to think about it. Have we reached that point where you can make a batman game with out really actually having batman in it?
They made a Halo game without a Halo or Master Chief in it.
Posted by Jolt92

As someone said, looks like they're trying to hard.

Posted by Khane

I'm really getting a Team Fortress 2 vibe from the animation on this trailer.

I guess that makes sense. It's a team based FPS, might as well emulate a good one.

Posted by Agent47
@RE_Player92: I don't get it trying to hard at what?And whatever it is the fact that it's Monolith kind of says it all.
Posted by hbkdx12

i wouldn't say they're trying too hard as much as it just looks unnecessary

Edited by thuiscool

Is there a mode where every 5 min, batman returns and everyone has to hide?

Posted by Pop

I really think this trailer was good, they're gonna say fuck in the actual game right? I hope so.

Posted by Phoenix654

@thuiscool: "More copycats last night, Alfred, with guns... that wasn't quite what I meant when I said I wanted to inspire people."

Batman is going to be PISSED when he finds people shooting other people in his name... especially if they're wearin' hockey pants.

Posted by Titl

Looks awesome, i really like what they are going for with the artstyle. they are not purely riding on the success of the nolan batman universe, but at the same time...a bit goofy.

Posted by Mr_Skeleton

Batman with a shotgun...

Just thought I'd throw it out there.

Posted by Nightfang

I lol so hard when he step in the bear-trap. 

Posted by hermberger

Was this recorded on a laptop? Those voices sounded like shit

Posted by HatKing
@The_Medic said:

Was this recorded on a laptop? Those voices sounded like shit

No.  Actually they were recorded on a iPhone in the back of a van that was carpooling to the Monolith studios.
Posted by TearsInRain

Hmm.. I approve!

Posted by RandomInternetUser

Seems like it could be funny and fun, I had no interest in this before this trailer but I will definitely keep a watch on this now.

Posted by BlazeHedgehog

Nope.

Posted by Morka

Haha, rhis looks like plain goofy fun. I can't wait :D

Posted by dox

@RE_Player92: "trying to hard" should be "trying too hard". Also, your comment was vague and uninspired. I think you need to try harder.

Posted by RE_Player1
@dox I realized my mistake the moment I posted the comment but unfortunately you cannot edit on the mobile site. Also your mom tried too hard last night.
Posted by Solh0und
@Mr_Skeleton said:

Batman with a shotgun...

Just thought I'd throw it out there.

It makes me think of Big Daddy from Kickass.
Posted by crusader8463

I can't believe this game exists. It sounds like an adult version of some story line that that annoying little kid batman from the cartoon would come up with when he grew up.
 
Could be interesting if this turns out to be a good APB with everyone running around looking like Batman/Joker.

Posted by Spoonman671

*Raises eyebrow*

Posted by BaneFireLord

To quote the trailer: "What the fuck is this?"

  • 70 results
  • 1
  • 2