Something went wrong. Try again later

jonb1

This user has not updated recently.

145 0 2 5
Forum Posts Wiki Points Following Followers

jonb1's forum posts

Avatar image for jonb1
jonb1

145

Forum Posts

0

Wiki Points

5

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#1  Edited By jonb1
atejas said:
"jonb1 said:
  Nintendo doesnt care about gamers this gen
Implying that any company does
"
The others....more so than nintendo. What happened to the official seal of quality? What happened to making a good online infrastructure? What happened to securing some 3rd party support? What happened to putting effort into some games? What happened to not letting shovelware title after shovelware title onto your system? What happened to offering hardware at a fair price?

MS and Sony are doing that. N....well, all they are doing is selling a dated piece of hardware to people at a inflated price.....not worrying about getting big games on the platform....and feeding people shitty title after shitty title just because they are rolling in the green.

You have to admit....the direction N went this gen is so far off from what most people would have imagined. I mean seriously.....after the N64 expansion pack......who would have thought they would have pulled shit like that again? WMP......i mean come on......not only will that alienate a ton of casuals who wont know of it........the people who wont buy it because it should have been included.....or free.....and the strain on 3rd party devs (who arent happy with it anyway) who have to make games feature both regular, and 1:1 controls just so they can keep userbase.

Sure, MS ans Sony are more than willing to kick gamers in the balls.....but N.....fuck, they are giving gamers (or non gamers, as they call them) a donky punch after some drunken sex.
Avatar image for jonb1
jonb1

145

Forum Posts

0

Wiki Points

5

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#2  Edited By jonb1
PureRok said:
"jonb1 said:
"Im sorry guys. Wii OWNS. I am not allowed to voice my opinion here i guess....unless it is positive. Damn, 14 your old fanboy mods, lol"
The Wii doesn't own. If you think that, you're deranged."
Sorry, but what you just did is called 'trolling'. PLease retract your statement and lets go play some hop skotch!!
Avatar image for jonb1
jonb1

145

Forum Posts

0

Wiki Points

5

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#3  Edited By jonb1

Thats sick. Too bad Sonic Team is ass :(

Avatar image for jonb1
jonb1

145

Forum Posts

0

Wiki Points

5

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#4  Edited By jonb1

Im sorry guys. Wii OWNS. I am not allowed to voice my opinion here i guess....unless it is positive. Damn, 14 your old fanboy mods, lol

Avatar image for jonb1
jonb1

145

Forum Posts

0

Wiki Points

5

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#5  Edited By jonb1
End_Boss said:
"jonb1 said:
"End_Boss said:
"jonb1 said:
"Horrible review"
Awesome input. Thank you so much, your insight will definitely be put to use in future reviews."
AS if i care. I will now know never to read one of your shitty reviews ever again. GG"
Are you going to state what you didn't like about it at all, or just continue to hurl insults? I'd love to hear what points you have, but if its the latter then this conversation is over."
It wasnt good. Im not going to debate why i think your review sucks. I, personally, just think....imo, that is was garbage. This conversation is over? Why are you responding to me in the first place? You posted your opinion......as did i.
Avatar image for jonb1
jonb1

145

Forum Posts

0

Wiki Points

5

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#6  Edited By jonb1

One time i stayed up to 1230......AM!! It was so rad

Avatar image for jonb1
jonb1

145

Forum Posts

0

Wiki Points

5

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#7  Edited By jonb1
DefaultGen said:
"NES isn't unreliable unless you start blowing into cartridges and degrading their contacts.  Keep your carts clean!  The 72-pin connectors didn't wear out for a decade or two, and could easily be refurbished with a simple pin or needle!

Xbox 360s have to be sent to Microsoft.  Enjoy gaming on them now, cause they'll be dropping like flies without an easy way to fix them in a couple decades... not that anyone's thinking that far down the line."
DefaultGen.....holy shit dude.
Avatar image for jonb1
jonb1

145

Forum Posts

0

Wiki Points

5

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#8  Edited By jonb1
End_Boss said:
"jonb1 said:
"Horrible review"
Awesome input. Thank you so much, your insight will definitely be put to use in future reviews."
AS if i care. I will now know never to read one of your shitty reviews ever again. GG
Avatar image for jonb1
jonb1

145

Forum Posts

0

Wiki Points

5

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#9  Edited By jonb1

I just signed up. Hope i have better luck than you. I live in Pittsburgh, and one of their distribution centers are located here......should be good. Finally, Battle Fantasia will be coming to me b)

Avatar image for jonb1
jonb1

145

Forum Posts

0

Wiki Points

5

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#10  Edited By jonb1

Its a pretty garbage set but if you are limited on money i guess it will be ok.