552 Comments
Posted by PartTimeNinja

YES! Thank god it lives!

50 episodes... quite the achievement. Great job guys!

Posted by BenderUnit22

ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!

Thanks a million for the effort, Vinny and the rest of GiantBomb.

Posted by MatthewMeadows

thanks for doing this guys....yip

Posted by REDRUN

Best episode to celebrate number 50 of the endurance run.

Posted by Death_Burnout

Honestly? it's extremely hard to believe it's been 10 weeks...it's crazy.

Posted by Chaser324

Awesome!! Nice work Vinny.

Moderator Online
Posted by ChickenPants

The whole episode 50 saga and the behind the scenes video has been so great.I love you guys so much.Don't ever change :)

Posted by Enns

You guys are awesome to us. Thanks for the great feature and hard work. :]

Edited by TobyD81

It was going great, then I had a glitch. Crap! Video ends around 19 minutes. What the dilly, yo?

Edited by Metroid545

other than a few extra reloading times this episode ran great!
ya'll are awesome keep up the great endurance runs!

edit: did anyone else notice during the loading scene right after geting diligence to persuasive at exactly 17:00 it flashes an image from a previous persona ep?

Posted by toadstule

YES!!! Episode 50!!! Congrats to Vinny and Jeff and thank you for all your work on this series.
*You have welcomed 50 episodes of Persona 4 Endurance Run to your heart* :)

Posted by MichaelScott

AWESOME!!!

The ER lives on, good job guys. :O

Vinny = win

Posted by PeasForFees

only on glitch so far Vinny and it does not affect viewing, sometimes during the laod screens this unrelated old pic comes up no worries though



Posted by Gregomasta

Vin, you're the man!

Posted by Milkman

Oh my god, I'm only half way through and this is already the funniest episode yet. The projectile vomiting was hilarious. 

Online
Posted by TripMasterMunky

"Don't think. Feel..." is from a Bruce Lee movie btw. So that's why Chie said that at the beginning.

Posted by NickNorman

YES! The lost episode has been found! You guys rock. Seriously.

Edited by trimon

OGMOGMOGMOGMGOMGOMOGMOGMOMGOGMGOMGOGMOGMGOGMOMG

gonna watch it now!!! :D

Thanks Giant Bomb!

Woah I actually learned something--- pending. And laughed at the pending from telephone poles :0
Posted by SomeGuy890

I'm amazed you got it up in the end, well done!

Now I've got to watch it...

Posted by DeadMonkeys

YES!!! FUCK YOU DATA CORRUPTION!

Posted by PeasForFees

Man I wanna see what Lubed Flour is Vinny

Posted by twosided

Triumph!

Posted by TravisT

Its Episode 50!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by AllanIceman
CAN IT BE....... Don't Stop Believing!!
Posted by HolyFlare92

YES!!!!!!!!!!!! I was worried there for a while.

Posted by PeasForFees

I want me some Dawg too

Posted by Cynic04

Yo 50, jump over that big ass ramp!

Posted by SketchyBrown

<3

Posted by Grimjim8000

vinny jeff and drew... you guys are awesome!

Posted by Kowbrainz

Haha, I had some sort of weird dream last night thinking about what sort of alternative there would be should this episode not be fixed and go up. Thank god none of that had to happen...

Cheers guys!

Posted by MattBodega

This is one of the best episodes yet! Fantastic work, Vinny and Jeff!

Posted by Bertmasta

man i love giantbomb

Posted by Intrepid

AWESOME! Enter...the NURSE XD

I'm really glad this was recoverable.  Lots of goodies on the 50th ep.

Posted by samcotts

I cannot tell you how much I appreciated this episode. And it was probably one of, if not the best episode yet. Brilliant.

Posted by ShaunM

If you guys liked this trip, just wait until the Fall trip arrives in a little while.  It's going to be on hilarious episode of the Endurance Run.

Posted by unclejohn0525

They got it to work!!!

Posted by Death_Burnout

Haha nice "Media Offline" message in there.

Posted by Scratch

Oh shit. Thanks to all the people who worked to get it working. This is why GB is the greatest site on the interwebs.

Posted by Scooper

Some qierd audio glitches but I gotta take my hat for fixing it I know how mind-racking that can be.

Edited by ZmillA

The nose bleed thing is used sometimes in anime to show that a teen character is at odds with his emotions/hormones. Im assuming that kanji was getting all flustered from being with the girls in their swimsuits.

I disagree bananakid. I think kanji is just really confused, and was getting turned on by the girls. He is just so at odds with himself and that has been holding him back from becoming one with his natural urges.

Edited by JohnDudebro

Here's what I've learned from Dragon Ball: Japanese stuff seems to equate nosebleeds with sex. Basically, Anime Dude A sees Anime Lady B's boobs, and then has a comical nosebleed. So that's Kanji's deal.


And considering he was looking down at the shirtless boys in the water...basically, he's not fooling anyone.
Posted by yuyihin

Yeah Episode 50 !!!
Thanks for all the 50 episodes
They are just awesome ~ ~ ~

Posted by Emperium

Awesome, congratulations!!!!!!!!!!!

Posted by ChrisTaran

50 more!

Posted by Matte_G

YES


I love Giantbomb and Vinny YOU THE MAN!
Posted by Milkman

That was....great. 

Online
Posted by lollol

Good job fixing this BEST EPISODE yet :D

Posted by chogi

proud of you guys! here's to episode 100!

Posted by nick69

is kanji doing cocaine? lol, anyways watched through all of it, great shit like always

Posted by Winternet

Amazing episode guys..Keep on Rocking!

Online