• Dr_Monocle posted a message in the forum topic Does Sonic have a theme song?. on the General Discussion board

    @burt said: I can't decide if sonic had a lot of great music or nostalgia is clouding my judgement. I grew up with a SNES as my first console and was pretty staunchly Nintendo focused in my formativ...

  • Dr_Monocle posted a message on the post Giant Bomb Mailbag: Michael Jackson's Knifebreaker Edition.

    Probably my favorite ending to a mailbag, ever.

  • Dr_Monocle posted a message on the post Metal Gear Scanlon 4: Part 01.

    OH SHIT, I FORGOT!

  • Dr_Monocle posted a message in the forum topic Dark Souls 3 Rumor. on the FromSoftware, Inc. board

    Yeah like most people are saying I don't think this'll hit till 2017.I think the general trend now is to announce games pretty far from release (looking at you, Cyberpunk 2077). As someone who gets ca...

  • Dr_Monocle posted a message in the forum topic Which White Whales have you had to let go of?. on the General Discussion board

    Chrono BreakOr whatever that Chrono Cross sequel was supposed to be titled. I wanna say they registered the domain but they never did anything with it. I really do miss Squaresoft. Really really.

  • Dr_Monocle posted a message in the forum topic Never played The Witcher 1 or 2.... on the The Witcher 3: Wild Hunt board

    I'm someone who cares a lot about the lore/backstory for a game, but I figured I'd be fine going into 3 relatively (I finished the first act of the first game) blind. As of right now I'm at the part w...

  • Dr_Monocle posted a message in the forum topic will you be playing this and bloodborne?. on the Dark Souls II: Scholar of the First Sin board

    Yeah cause I'm a dang dummy. I love Bloodborne. I do! I just wish it was a little more accommodating to other styles of play. Now I know that you can spec to different weapons and dabble in arcane an...

  • Dr_Monocle posted a message in the forum topic Is the difficulty of this game disappointing?. on the Dark Souls II board

    Dark Souls 2 is a great game! I don't feel that it lives up to the original, but there is still a lot to love. Personally the lore in 1 felt more in tune with the world. You are cast into this world o...

  • Dr_Monocle posted a message in the forum topic Cancelled game(s) you thought looked promising. on the General Discussion board

    I'm going to assume someone made a Last Guardian joke already (if that even would be a joke...) but Star Wars 1313 and Chrono Break would be my picks. I'd still really love a Chrono-anything sequel.

  • Dr_Monocle posted a message on the post Eye of the Ryckert - Behind the Scenes.

    I understood very little of what was going on, but wow do I love seeing stuff like this. The work you guys do to get stuff up and running needs more recognition.

  • Dr_Monocle posted a message on the post Quick Look: Kirby And The Rainbow Curse.

    Eh, I dunno, this looks alright. The animation seems pretty well done. I think Claymates is probably my favorite clay-based video game.

  • Dr_Monocle posted a message in the forum topic Christine Cavanaugh has passed away. on the Off-Topic board

    Definitely a ton of childhood memories coming back today; I am very much a child of that era.I especially remember that episode of Salute Your Shorts that she was on.Rest well.

  • Dr_Monocle posted a message on the post Game of the Year 2014: Day One Recap.

    Holy shit, guys. This is amazing and it's only the beginning. I can't wait for more!

  • Dr_Monocle posted a message on the post Metal Gear Scanlon 2 - Part 11.

    I am going to be exhausted and useless at work tomorrow.But who gives a cartwheelin' fuck, right?! Metal Gear Scanlon!

  • Dr_Monocle posted a message in the forum topic Has anyone read this very similar novel?. on the The Last of Us board

    Heh, I was hoping you were talking about this book when I read the thread title. I actually finished it about a month ago; it was a great read. As much as I love the little "twist" (for lack of a bet...

  • Dr_Monocle posted a message on the post Bomb After Reading: Sphere.

    I saw the thumbnail and immediately did that gesture where you kiss your fingertips when the food is good.

  • Dr_Monocle posted a message on the post Giant Bomb Mailbag: Formula Fun Edition.

    Giant Bomb, ASSEMBLE!!!!!

  • Dr_Monocle posted a message in the forum topic Square to announce new console RPG in December & more.. on the Square Enix board

    Hell yeah, guys! Chrono Break or bust! Woooooooooooooo!I'm so tired these days. I think I'm getting old.

  • Dr_Monocle posted a message in the forum topic Which QL do you keep going back to?. on the General Discussion board

    Pretty much any Kinect one is gold, so it's gotta be the Motion Sports one for me. Probably always will be.I'm not gonna say it...Nope.Rider meet horse...HRNNGGGGG

  • Dr_Monocle posted a message on the post Quick Look Solo: Five Nights at Freddy's 2.

    I played through one night so far and even though I didn't get attacked my palms were still sweaty by the end of it. Anticipating the jump scare is almost as bad as experiencing it."Pinocchio...pleas...