149 Comments
  • 149 results
  • 1
  • 2
  • 3
Posted by Singen

YAY FUN

Posted by jonnybob

Content!!! YAY!!!

Posted by zyn

MORE VIDEOS!!!

Posted by REVULSIVE

I love me some god dang mailbags.

Posted by UnsolvedParadox

Ooh, mailbag from the new office! Also, no longer on YouTube?

Posted by TzarStefan

Lol :S

Posted by Noli

And that's how Patrick's 3DS died...

Posted by JStaunton

yay

Posted by DigTheDoug

I am excited to see/hear just what the hell is going on with this game.

Posted by muumu

DON'T DROP THE 3DS. SHEEESH.

Posted by BrianP

show some damn respect and hang up luchadeer

Posted by Gregomasta

HI SARA!

Posted by RE_Player1

I just picked up my copy but Club Nintendo won't let me register it :(

Posted by Artigkar

@UnsolvedParadox: Seems to use to youtube player now. Maybe it takes a while to upload to youtube compared to on the site.

Edited by Beatus

Brad has quite an interesting expression on his face in the video player before you press play.

Posted by President_Barackbar

Tetris Battle Gaiden in the house!

Edited by metalsnakezero

Brad, get a god damn knife! Its kinda sad seeing a person opening a package with his teeth.

Posted by skunk

oh man, was that Asshole Gaiden Tetris at the end?

Posted by Volgin13

Brad took Super Mario 3D Land out of his 3DS. I wonder if that means its been a while since hes played a cartridge game on it, or if he is trying to 100 percent it.

Edited by vhold

No, seriously, why does it come with that horrible stand?  According to Nintendo: 
 

This durable plastic stand, FREE with every copy of the game, makes long play sessions comfortable and enjoyable.


Posted by falling_fast

that was incredibly silly :]

Posted by TheHT

Hey, I have that wallpaper.

Posted by AvianFlame

I'm really loving the huge amount of office shenanigans going up!

Edited by thatdutchguy

YES ! some content

Edited by Bistromath

My DS is my Layton machine now.

And they really should just port those to Ipad.

Posted by MustardDragon

I'm sorry, I didn't like the ending to this video. Can you change it?

Posted by RandomAtom

The game so good that you are going to want to put it down?

Posted by avidwriter

No no no, don't shake the 3DS.

Posted by Harkat

MY BODY IS READY FOR THE MAILBAG.

Posted by Draxyle

I was legitimately terrified of seeing expensive electronics slide and hit the ground in this video.

Posted by hawkinson76

No idea how Tony and Sara are going to get any work done.

Posted by PimblyCharles

Lets get some office wars up in here

Online
Posted by Carlidus

Whoa. That sure is an office.

Posted by MadLaughter

Great video.  Was rooting for the Ipad to work on the stand. 

Posted by ErisRon

@MustardDragon said:

I'm sorry, I didn't like the ending to this video. Can you change it?

Yeah, I see what you did there.

Posted by ztiworoh

Man - nothing about Kid Icarus seems like a good idea

Online
Posted by TMBaker

EXTREME CLOSE UP VINNY!

Posted by SoothsayerGB

I saw Sara and that dude she works with. Whats his name?

Posted by bassman2112

@SoothsayerGB said:

I saw Sara and that dude she works with. Whats his name?

Tony?

Posted by Vigorousjammer

was that a tetris battle gaiden cart at the end there? :D

Posted by xite

I guess you could put a phone on it. You know, if you want to watch videos on your phone.

Posted by Melos

: They could at least prop Luchadeer up on that 3DS stand while they wait for CBS to buy them a nail.

Posted by crusader8463

@ErisRon said:

@MustardDragon said:

I'm sorry, I didn't like the ending to this video. Can you change it?

Yeah, I see what you did there.

Stop it. That meme has reached arrow to the knee levels of over use.

Posted by WiqidBritt

wouldn't using the stand mean the 3DS is too far away to make proper use of the 3D?

Posted by Schnugaf

The future of engineering is here.

Posted by Subjugation

That stand looks cheap and completely useless.

Posted by TehChich

@WiqidBritt: Man, I was about to try to validate its existence by suggesting the stand was to keep the top screen at an equal level and the 3-D consistent while you vigorously stroke the bottom screen with your stylus. But if that's true then this really is a useless piece of crap.

Posted by MeatSim

Time for some plastic on plastic, on plastic action.

Posted by beard_of_zeus

Hey, I'm ALSO unboxing my copy of Kid Icarus: Uprising right now! Crazy! I believe that Jeff is correct in that the stand's purpose is for people that don't have giant hands like me and can't hold the 3DS in their left hand while stylusing in the right. It seems...inessential, let's say. But whatever, it comes with the game for free, and you don't have to use it, so no harm, no foul.
 
I'm glad they found some use for the stand, though. Displaying your Tetris Battle Gaiden like the treasure that it is seems appropriate.

Posted by michaelfossbakk

Maybe you're just supposed to rest your 3DS on the stand vertically when you're not using it.

  • 149 results
  • 1
  • 2
  • 3