129 Comments
  • 129 results
  • 1
  • 2
  • 3
Edited by SoothsayerGB

Jefffff
SUCKS??

We hurt when you fight.

First GB First!  Shoop Ba Doop!

Posted by Sikboy1029

I'll get it on PC if it comes to steam

Posted by kidzombie

Totally changed the way controllers are passed now

Online
Posted by strangeling

Nice video.

Now with outtakes!    
Posted by Hannibal

DO A BARREL ROLL

Posted by SaucySala

Burnout: Party City.

Posted by MrMiyagi

Hilarious outtakes at the end.

Posted by Jedted

I wonder what take 1 looked like.  Did Jeff just toss the contoler across the room that time?

Edited by mythus

great outtakes, love watching these vids.  kudos to vinny for some awesome vid editing.  also, burnout is a really rad game!

Edited by JJOR64

Wow, I haven't laughed that hard in awhile.  Great video.

EDIT:  So is the new update out now?

Posted by NinjaHunter

Holy crap, I didn't realize they've been supporting this game for over a year til now.

Posted by License_To_Bill

I don't think I'd get much use out of the Party Pack, but man... I wanna give them more money.

Posted by aerious

Yeah i cant wait to do some heavy drink driving tests with party.

Posted by Rio

love the reverse throw, nice edit in vinny lol.

Posted by Jolly_Lolly

lol @ the outtakes xD

Posted by FCKSNAP

The thumbnail on the front page makes it look like you guys imported a sticker machine from Japan and put it in front of the couch.

Posted by MyNameIsJoe

Awesume vid guys, I think il go pick up burnout over the weekend now.

Posted by Lukeweizer

Rofloptimus Prime.

Posted by punkxblaze

The last out take made me laugh so hard. I'm now downloading the trial version of the ultimate box on my pc, I have to see what all these Burnout shenanigans are about.

Posted by Vinny
great outtakes, love watching these vids.  kudos to vinny for some awesome vid editing.  also, burnout is a really rad game!
This one was all Drew, our amazing video intern. Mighty fine man, that Drew.
Staff
Posted by keiblerfan69

The controller pass was very Tim and Eric of you two.

Posted by birdbrain

Funniest Quick Look ever!

Posted by Lotan

Man, these new quick look videos are a great idea!

Posted by Will

Hahaha nice video, looks like it could be pretty fun with a few mates and drinks. Nice controller toss & catch Jeff & Ryan

Posted by Wright

that drew knows how to party editing style! Jeff and Ryan like to party controller passing style. (this is an awesome thing to watch at 1 am) BBBBBBURNOUT PAARTAAAAAY!

Posted by Sephiroth9997

Lol.  They did it for the lulz. 

Posted by Terranova

Just like to say to Jeff that criterion overhauled the lighting to bring  more vibrant visuals.  making it easier to see at night and using more vibrant colours so yeah it does look different to how it was before the update. 

Posted by Kraznor

Awesome, especially the controller passing segments. May play some Burnout again, what with the restart "feature" and everything.

Posted by czekers

Damn, that passing... Truly awesome!

Posted by MattBodega

Burnout 1.6 totally ruined the game, man. I still play Burnout 1.5.

Posted by Kohe321

Awesome video, I want to play more burnout now...

Edited by Death_Burnout

@MattBodega

Wait til the Source version! (jk) Nah im not a fan of 1.6's menu's at all personally.

"Yay!!...I'm wasted" haha nice one. Reversed controller throwing and controller throwing outtakes! nice!

Posted by Aeterna

Rofl @ the end. I lol'd.

Posted by Caddy

Who doesn't love outtakes?!

Posted by GeekyDad

JEFFFFFFFFFF U SUCKS!

Posted by Cerza

LMAO! That was great! Keep 'em coming guys. I'm particularly fond of the controller tossing outtakes at the end. BRILLIANT!

Posted by PsYuSoFly

CAN YOU STOP MAKING AWESOME VIDEO'S SO I CAN FIND 1 COMPLAINT ABOUT THE SITE!!!!!!!

Posted by Kajaah117

Great quick look as always. So I'm assuming that the people this pack benefits the most are people with no online access. Too bad you have to be online to download it in the first place...

Posted by InFamous91

lol.....stilll haven't played burnout paradise........its 20 bucks so im going to buy it soon

Posted by JoshS

Just to clarify, Criterion says on their website that they have done some significant things to the graphics in 1.06. I believe that includes the 360/PS3 versions as well as the PC version.

Posted by Aaron_G

Love the throwing cutscenes. 

Posted by MeatSim

That took skills to move that one controller from person to person like that.

Posted by manathirst

The controller passing moments are great, GB's videos really distinguish themselves from others with their humour.

Posted by MichaelBach

Great controller passing LOL

Posted by Carlos1408

This is why I love Giant Bomb!

Awesome video

Posted by JoblessTerence

I love the gentle controller pass at the end. So... so peaceful.

Posted by DorianBlack

I love this website. Everything about it is just so much more appealing than other gaming sites.

Posted by BlueJester

Watching this video makes me wanna check out paradise. Looks pretty nifty.

Posted by ElectricHaggis

Great stuff. 

Edited by Levi

That's kinda funny I was actually just wondering how much of the videos are edited by Drew the intern. He needs some love too!

  • 129 results
  • 1
  • 2
  • 3