490 Comments
Posted by i8Donuts

I found this clicking random.

Posted by turbomonkey138

DAMN IT

Posted by AmericanNinja

wow thats sad

Posted by DirtyEagles

Zelda!

Posted by Oscar__Explosion

Oh man they found a way to shoot 3DS footage without an over the shoulder cam!

Posted by Junpei

wow and I thought I was quick for once

Posted by Jonathan

My 3DS purchase finally seems like a good idea.

Edited by falling_fast

I have no intention of buying this game again, but I want to experience giantbomb playing it :]

edit: I never got every skulltulla, though. vinny is fucking crazy xd

second edit: goddamnit brad and vinny, if I can remember how every part of this dungeon works, you two should be able to, too :/

Posted by Oscar__Explosion

@i8Donuts: how did you find this video before it was posted? (checks time stamp)

Posted by Wes899

When am I getting my Majoras Mask 3D? I'd rather have that.

Posted by Sergotron

Hey.... Listen!!!  
( It has come back to haunt me )

Posted by Rhaknar

saw a video of this a couple of days ago on gamespot and it looks A LOT better than i thought it would, actually kinda excited about it now, i dont remember 90% of OoT tbh, only played it ince when it came out

Posted by Mikewrestler5

Same old shit.

Edited by Wes899

Are videos on the site loading slow for anyone else? I just speedtested and I'm getting 15mbps down. I've been waiting for two minutes and it has only loaded one minute of video. This is only happening on giantbomb and only in the past few days.

Posted by Oscar__Explosion

@Wes899: video's have been running fine on my end

Posted by metalsnakezero
@Wes899: Dave and the team are working on fixing the videos as we speak.
Posted by Grissefar

Yes! It's a Quick Look with Vinny!

Posted by bhhawks78

This should be a 10$ vc/eshop download not 40$ flagship title.

Posted by Kesselrun
@Wes899: Yeah, I'm having all sorts of problems with the new video player from long loads to mid-video stopping. It's a shame because the last player was pretty much the best video player I've ever used. 
 
I don't even like the new UI, but that's personal preference.
Posted by Wes899

@Oscar__Explosion: @metalsnakezero: Oh ok thanks for the response. Cool avatar/background/everything else Metalsnake.

Posted by Kaigan

Never owned a N64, only played OoT because it came bundled with Wind Waker.
 
Wind Waker was better.

Edited by Romination

Duuuude, their 3DS overlay is high res as shit.

EDIT: Man this quick look is HILARIOUS. *destroys necessary crates* "I feel like we're missing something..."

Posted by Scodiac

I still love this game. 

Posted by The_Laughing_Man

Cant even watch the video. It keeps skipping to next video.  
 
@bhhawks78 said:

This should be a 10$ vc/eshop download not 40$ flagship title.

No. A release with full 3D and extra areas is worth the price. 
Posted by Oscar__Explosion

@bhhawks78: the original version is on VC for $10

Posted by chickdigger802

is it just me or does the remade graphics look kinda half assed? You either go original or full out remake imo. Somewhere in the middle = bad taste imo.

Posted by Rukus

Great quicklook, but since I've got this game memorized it's really painful watching Brad play as he's constantly getting lost and forgetting what to do.

Posted by bhhawks78

@The_Laughing_Man said:

Cant even watch the video. It keeps skipping to next video.

@bhhawks78 said:

This should be a 10$ vc/eshop download not 40$ flagship title.

No. A release with full 3D and extra areas is worth the price.

I think the negative of 3d and the tiny bit of extra content balance back out to ten

Posted by Wes899

@The_Laughing_Man: Isn't the "extra area" just a boss rush mode?

Posted by Oscar__Explosion

DAMN IT BRAD JUMP SLASH ALWAYS. Does more damage then standard slash

Posted by Mcmurrow

Brad needs to take a navigation class or something. The map is right there the whole time!

Good QL though, I'm super pumped for this game.

Posted by HoodedSoldier

closest i've ever been to first.

Posted by fox01313

Think that it might be that a bunch of people who haven't played it, might have gotten it like I did on the Wii virtual console, still strange to see them just bring this to the 3ds & not just raid the catalogue of Nintendo games to flood the 3ds with games that people would want to play on it.

Posted by robbob88

Ughhh. Why did they have to start the video on the most annoying dungeon? I fucking hate this dungeon way more than I hated the Water Temple. Anyways. Good video and I cannot wait to get my hands on this game tomorrow :)

Posted by Rand

hmm This might be the game that makes me buy the 3DS. love this game

Posted by Stubee

Man....i never played the original but this is one ugly as hell game! Maybe its after seeing all that Vita stuff but i was under the impression 3DS games could look better.

Edited by DarkbeatDK

I'm 31 and I've never played this, but I'll pick it up with my next pay.

Never knew anyone with an N64 when I was little so the nostalgia on that machine is lost on me.

Posted by rmanthorp

Man... I want this...

Moderator
Posted by Vexxan

LISTEN

Posted by phrosnite

Not only that it's one of the best games ever made, it's THE best game ever made or so I'm told.

Posted by AngelN7
@Stubee: you do know this a Nintendo 64 game right? some people
Posted by AlisterCat

I hate complaining on quicklook,s but I cant believe they smashed the crates and kept saying "where's a crate?"

Posted by beard_of_zeus

Every time they opened up a chest, I kept thinking I was getting a text message/email on my phone, since I have that sound set for that :D

Game looks good from what I have seen of the QL so far, and the interface upgrade is nice. I haven't played this game in forever (and I think it would be fun to play through again), plus I need something need to play on my 3DS, having exhaustively played the hell out of Ghost Recon: Shadow Wars and DOA: Dimensions. Will probably end up picking this up :)

Posted by darkvare

i've played and beat this game so many times that watching brad play it like this is kinda infuriating

Posted by dr_mantas

I never played the original, or any Zelda game for that matter, so I don't think I would appreciate this without the nostalgia.

Posted by Sogeman
@darkvare said:
i've played and beat this game so many times that watching brad play it like this is kinda infuriating
Watching him play is almost always infuriating.
Posted by Kyle

It's funny how looking at the map just doesn't occur to Brad at all. Then again, I suppose that's what you get for trying to film a quick look in the worst dungeon in the game.

Edited by falling_fast

HEY BRAD MAYBE WE SHOULD PUT A CRATE ON THAT SWITCH

YEAH MAYBE

*smashes crates four times in a row*

WHAT ARE WE MISSING

*PUNCHES SCREEN*

Posted by kollay

Can you still fuck with Ganon with an empty bottle? Or did they fix that shit.

Posted by ChrisInCali

I just have no interest in playing this on such a small screen.  Especially a $250 small screen, and paying $40 for a game I have multiple copies of already.