191 Comments
  • 191 results
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Edited by Vlaphor

Sweet.  My TANG fix for the week is here.

and that is one of the best ways to describe this movie.  A reinvisioning by people who can't see.

I also would've chosen...

A:  A vindictive and personal assault on me by the filmmakers
B:  A Street Fighter movie by someone who had never played a Street Fighter game.
C:  A Street Fighter movie by someone who had never made a movie
D:  Just a giant pile of crap that I'm getting too worked up over and maybe I should calm down and realize that crappy game movies are a dime a dozen and, for what it's worth, I did enjoy this seven minute TANG infinitely more than the 90 min movie.

Posted by Haethos

the astronaut's choice!

Edited by MrAnderson588

This movie = horrible

Ryan you are braver than me for watching this horrible movie all the way through.
Posted by artofwar420

Holy snaps, heeere weee go! FIGHT!

Posted by MrTpants

whoo

Posted by MassiveDuck

I don't understand why fighting games are the ones turned into movies. They really aren't know for their stories.

Posted by pwr905
@MassiveDuck:
Probably, most likely, because it allows quasi-actors to display cool looking slow motion shots and punch people in generic ways? I'm just spitballing here hehe ...
Posted by RedSox8933

My friend tricked me into watching this movie, I'll never forgive her.

Posted by SirThirdFilms

her thighs are not good enough for chun li!

Posted by artofwar420

The ending was hilarious.

Posted by JOURN3Y

I hate English subtitles in movies with Chinese. Usually they are wrong. In the flashback, Chung-Li says, "Thank you Father," not "I love you, Father." Just something i had to get out there. Anyways, awesome TANG!

Posted by BatOtaku13

i just saw this movie, and i never thought i would ever say this: the van damme one is no longer the worst SF movie ever made.  goddamn this was painful, PAINFUL to watch.  only because dragonball evolution came out this year (which i really did see) is this not the worst movie of the year.

Posted by Krenor

awesome TANG bro, will watch again

Posted by Red12b

tang tang tang tang

Posted by ch3burashka

I can't tell: Is Charley played by Keanu Reeves???

Posted by zityz

WTF? I WANT MY MONEY BACK!

Posted by Ouroboros

Well Ryan, I think you've honestly tapped out TANG - I cant think of any other video game movies..

Posted by Nasar7
@JOURN3Y:
" I hate English subtitles in movies with Chinese. Usually they are wrong. In the flashback, Chung-Li says, "Thank you Father," not "I love you, Father." Just something i had to get out there. Anyways, awesome TANG! "
I was about to point this out as well.
Posted by CleverLoginName

Aw, Buck Compton as M. Bison... man, Neal McDonough's career really went south.

Posted by Trnck

TANG is my favorite feature on the site lol

Posted by InsanePotato

Wow, seriously i just don't get it. How does the source material just get so donkey raped by hollywood. 


Great editing guys, the cameo was great.
Posted by Crono

Another awesome TANG!

Posted by elliottsmith001

one of my favorite TANGs yet!

Posted by Pat

gen played by liu kang?

Posted by TwoOneFive
@CH3BURASHKA said:
" I can't tell: Is Charley played by Keanu Reeves??? "
fuck no, keanu could have pulled off the cheesiness. thats basically what keanu is great at. 
Posted by Waffles13
@Ouroboros said:
" Well Ryan, I think you've honestly tapped out TANG - I cant think of any other video game movies.. "
He hasn't even touched Uwe Boll yet, and I'd imagine that even those movies are a while away.
Edited by Brackynews
@Ouroboros said:
" Well Ryan, I think you've honestly tapped out TANG - I cant think of any other video game movies.. "
Don't worry, there's a few more. My money's on Wing Commander next. But yes the live-action ones in English are mercifully almost done.

@CH3BURASHKA said:
" I can't tell: Is Charley played by Keanu Reeves??? "
Balding Keanu of the FUTURE. Whoa.
Posted by TheBigBopper

this truely is the age of awful movies.

Posted by JJOR64

Omfg, that movies looks like ass.  I think I would rather watch Barney while eating dog crap then watch it.

Posted by Ouroboros
@Waffles13: Yeah, I just remembered - looking on his IMDB page I'm finding movies I didnt even know existed and I guess wish hadnt.  Far Cry?  Postal?  House of the Dead? Bloodrayne? Alone in the dark - man theres a few more
Posted by RollHard86

Your editing techniques are giving me a bigger chub every time it see them on TANG.  *high five*

Posted by Seraphim84

Seeing Robin Shou makes me wanna see some Mortal Kombat  Annihilation be TANG'ed.  Ryan's take on young, spry Raiden alone would be worth the price of admission.

Posted by Delta_Ass

Chris Kline's line readings make me a sad panda.

Posted by CL60

Good TANG.

Edited by buzz_clik
@Ouroboros said:
" Well Ryan, I think you've honestly tapped out TANG - I cant think of any other video game movies.. "
I don't think this counts, but I'd love Ryan to review it!

I actually own this film on DVD, too. It just gets weirder as it goes on.
Moderator
Posted by Teirdome

Holy crap that movie looks aweful...  How can TANG get worse?  Well, I guess Wing Commander....

Posted by Blair

Love the ending, as always.

Keep 'em coming Ryan, great stuff.

Posted by Kolonel_Kool

I love the TANG series.  It's getting to the point where I feel like the person that doesn't shut up at a horror flick, though.  "Oh no!  Don't take that out of it's case!!  Don't watch it!!!  Yup, he watch it.  He lost his soul."  I almost feel bad that you tough it out for us.  You are the Jesus of video game movies.  Dealing with the shit so we don't have to.

Posted by Xeiphyer

Silly stuff, And here I was about to watch this terrible movie out of pure boredom. Hahaha. No thanks.

Posted by KnifeySpoony

Hahahahah oh wow great episode. Fantastic editing as always.

Posted by ThomasP

I can't believe a friend recommended I check this garbage out. Needless to say, he's not my friend anymore. Thanks Ryan Davis. Que cheesy thumbs up.

Posted by DerekDanahy

God damn that's great.

Posted by Wes899

WTF was that energy ball at the end?!

Posted by FrumpyBiscuts

the end was great

Posted by SAYNTofSYNNERS

Re-envisioning by some1 who can not see LOL.
This film is so bad it is bad.
At least the first STREET FIGHTER movie was so bad it was good.

Posted by Raidou10k
@Ouroboros: There's still those god-awful Uwe Boll movies (Postal, Bloodrayne, Dungeon Siege, Far Cry...)
Posted by Dan_CiTi

That Charlie Nash is fucking hilarious. I may have to see this one day.

Posted by LiquidPrince

I liked this movie. Mostly because I like Kristen Kreuk though. Plus the fight scenes weren't half bad.

Posted by ShinyD3mon

Holy crap, Robin Shou (AKA Liu Kang) is in this..!   SF/MK crossover, anyone?

By the way, that actress playing Chun Li is pretty hot, although, I'm with Ryan, I don't think she really fits the role.. for starters, she doesn't look very Asian, but woop woop for Canadians!

  • 191 results
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4