Giant Bombstep is super-retarded

  
Right off the bat, gotta thank Connorbevans for getting this idea into my head with his remix. Also, gotta thank the GB peeps who continually post awesome in the Staff photo photoshop thread from which I plucked many an image for use in this silly video.
 
I hope you guys like the stupid. I pulled an all-nighter to do this. :P 
 
MP3: THA - Bombstep.mp3
 
Enjoy!
 
EDIT: Here are the GB staff cartoons used in the video: THA-gbcartoons.zip
283 Comments
285 Comments
Edited by Hamst3r
  
Right off the bat, gotta thank Connorbevans for getting this idea into my head with his remix. Also, gotta thank the GB peeps who continually post awesome in the Staff photo photoshop thread from which I plucked many an image for use in this silly video.
 
I hope you guys like the stupid. I pulled an all-nighter to do this. :P 
 
MP3: THA - Bombstep.mp3
 
Enjoy!
 
EDIT: Here are the GB staff cartoons used in the video: THA-gbcartoons.zip
Edited by Ryax
@Hamst3r: really dig the dubstep/drum/base thing you got going on with this. its so sick. very nicely done. you are certainly a mstr of your krft. (not really a fan of the dudes but couldnt help it)
Posted by ThatFrood

oh god.

Posted by AjayRaz

i love you 

Posted by Marcsman

Don't go full tard. 
Sean Penn went full tard.
Posted by Azteck

I knew it was a good decision to follow your YouTube channel.

Posted by Flappy

This...was just too good.

Edited by hedfone

followed
edit: nevermind the site wont let me sorry hamst3r

Posted by JJOR64

Oh god...

Online
Posted by TMThomsen

UH!
 
UH!
 
UH!
 
UH!
 
UH!

Posted by RobertOrri

Oh my.

Posted by jakob187

FUCK...YES!!!  Now THAT'S some good dubstep!

Posted by Blueman

This is literally the greatest thing i have ever seen.

Posted by Icil

The awesomeness-density was through the roof as the video went on. Dubstep + shaky screen + photobomb X10 = head 'sploding

Posted by Bandit_Fox

Pure awesome. I'm downloading the audio now.

Posted by ISuperGamerI

Rofl this was amazing nice job, reminds me of the Transformers and Inspector Gadget dubsteps lol.
 
 


 
Posted by OllyOxenFree

That shit was hot!

Posted by VIGGO123

Amazing job Hamst3r!

Posted by TJ311

that was awsome dude hahahaha

Posted by Milkman

I really don't say this enough and I mean this from the bottom of my heart, I love this web site and I love all of you people. Thank you everyone.

Online
Posted by CookieMonster

First ever dubstep song I've listened to where I havn't had to have a shower afterwards. In other words, good job!

Edited by CountBolkonsky

I very rarely literally lol about a video but my sides hurt after watching this. This is excellent.

Posted by Daniel

That was fucking spectacular.

Posted by JTHomeslice

Good stuff.

Posted by artofwar420

Proper hardcore. Amazing, great shot.

Posted by billygoat117

Absolutely fucking incredible. Seriously, folks.

Posted by VisariLoyalist

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Posted by SilentCommando

That was completely awesome

Posted by V_Ben

God, that was extremely impressive :D

Posted by Llama

HOLY SHIT, make it into a full tracks, its amazing :D

Posted by floodiastus

Awesome :)

Edited by buckybit
@OllyOxenFree said:

" That shit was hot! "

yoyoyo! whaddaya mean by 'was' - still is? hehe 
 
     
<>
Posted by DjTann3r

holy. fucking. shit.  
that was amazing.

Posted by SithToast

I could watch and listen to this all day.

Posted by slowbird

that's fawking great!

Posted by AlwaysBeClothing

I give it five Uhs out of five Uhs
 
OF FUNKINESS

Posted by VicRattlehead

amazing

Posted by Atomasist

Great job!

Posted by FunExplosions

Fantastic.

Posted by Tactical_Kill

Holy crap, that was amazing. Why am I not following you?

Posted by Disgaeamad

Hahaha, oh my god man. Oh my god.
 
Oh my god.

Edited by TheGremp

I feel all special and junk for having a couple of my edits in there.
 
That was surprisingly catchy, and the cartoons were really funny.  Nice work duder

Posted by fedorajay

I love it!  
I got some old Numark equipment kicking around, this gives me so much inspiration. Excellent job.

Posted by Spence_5060

That was the most masterful piece of artwork remix video I have ever seen come from Giant Bomb.

Posted by MauveForest

Awesome work as always. Thats was boomtastic.

Posted by Sin4profit

Prettymuch the greatest, prettymuch.

Posted by buckybit
@CookieMonster said:
" First ever dubstep song I've listened to where I havn't had to have a shower afterwards. In other words, good job! "
well, that's because you listened to it - have you seen the insane video?! Some pictures in there are really disturbing. Bikini-Boob-Jeff? I cannot sleep again - evar! ;-)
Posted by fedorajay
@hedfone said:
" followed edit: nevermind the site wont let me sorry hamst3r "
I'm having a hard time following people as well, so instead I have to find a forum post they made and click Follow right underneath their avatar. Hope this helps.
Posted by Skogen

That's what I imagine being sucked into a black hole sounds like.

Posted by BraveToaster

Hamster you're a fucking beast. 
 
Also 
@ISuperGamerI said:

" Rofl this was amazing nice job, reminds me of the Transformers and Inspector Gadget dubsteps lol.
 
 

 
         
 
These were sick too.