• liquiddragon posted a message in the forum topic Games you quickly gave up on, and why. on the General Discussion board

    This thread is gonna make me so mad...

  • liquiddragon posted a new image.
  • liquiddragon posted a message in the forum topic Games presented like a movie.. on the General Discussion board

    Well, the Remedy games are like TV shows, especially Alan Wake. Metal Gear Solid 4 is broken up into chapters and has a similar feeling. I suppose Quantic Dream games are very much like movies. Life i...

  • liquiddragon posted a message in the forum topic What goes through your mind when you're playing video games ?. on the General Discussion board

    Feels like a bunch of things at once. I think about what my hands should be doing. A part of me is going that's pretty cool/I really like that/this is a weird quirk/this is kind of a pain in the ass. ...

  • liquiddragon posted a message on the post 0038: Yu Yu Hakusho Final & Samurai Shodown: Warriors Rage.

    wtf, I can't link videos? I can't link the theme song!!

  • liquiddragon posted a message in the forum topic The Community Spotlight 2019.07.06. on the General Discussion board

    Lol sry

  • liquiddragon posted a message in the forum topic your Top Ten Games of all time. on the General Discussion board

    Boo for putting multiple games in a slot.

  • liquiddragon posted a message on the post Episode 215.

    Mahardy hates Asians. CONFIRMED. The satisfied noise after a drink is totally an Asian thing. Every Asian does that.

  • liquiddragon posted a message on the post Episode 215.

    Aw Vinny...I bought a purple lock for my school locker thinking they were blue. 😞

  • liquiddragon posted a message in the forum topic fresh feet?. on the Off-Topic board

    @facelessvixen: lol, I was trying to be funny. Sry about your real life friends...

  • liquiddragon posted a message on the post Episode 215.

    @dweep: It has nothing to do with the quality of the question. I'm talking about fairness and common decency. And it's not really fun or worth hearing twice. Look through the comments, I'm not the onl...

  • liquiddragon posted a message on the post Episode 215.

    @dweep: cuz they r rewarding a person that’s sending their dumb email to 2 different places. Just send it to one place and be happy if it gets read. Other ppl try and want to get their emails read too...

  • liquiddragon posted a message on the post Episode 215.

    Can you guys just cross check email questions with the West? You guys have been reading some of the same ones as the Bombcast pretty often the past several month.

  • liquiddragon posted a message on the post Episode 215.

    Mike Mahardy is an absolute animal. lol

  • liquiddragon posted a message in the forum topic fresh feet?. on the Off-Topic board

    @ghost_cat: you sir are an agent of justice.@facelessvixen: you are dead to me.

  • liquiddragon posted a message in the forum topic Question About A Chemical Smell Emanating From The Switch.. on the Nintendo Switch board

    lol, you got me to smell my Switch. I guess it does smell a little? I'm sure the more you use it and get your human stink on it, the less it will smell over time.I've only had it for less than a year ...

  • liquiddragon posted a message in the forum topic Ryan Davis, 1979 - 2013. on the Ryan Davis board

    Miss you Ryan. Fuck man, time flies. 6 years. I still feel it. I’m gonna watch some Ryan videos.

  • liquiddragon posted a message in the forum topic What favorites of yours are tragically one-of-a-kind?. on the General Discussion board

    @flstyle: Is Chaos Legion really a favorite of yours? We're all desperate for more character action games, especially in those days but you have strayed my friend.

  • liquiddragon posted a message in the forum topic fresh feet?. on the Off-Topic board

    Is this why Americans don't like to take their shoes off? Goddamnit man. Over 20 years I've lived in this country and I'm just finding out about this. Wash your damn feet ppl!!

  • liquiddragon posted a message in the forum topic What favorites of yours are tragically one-of-a-kind?. on the General Discussion board

    The Last Guardian. It was really easy for me to buy into Trico. There is a part in the game where he jumps over a fence but I didn't know this and I jumped and grabbed him right as he did to get to th...